MuscleMeat

Hygetropin welke?

SuperWillie

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
goeiedag,

ik ga voor een poosje op hgh lopen... zal wel weer voor minimaal een jaar zijn
paar jaar geleden had ik hygetropin met groene dopjes 10X10iu
vorig jaar heb ik een tijd op zomacton gezeten.. nu wil ik dus gewoon weer op hyge.
welke zou nu de beste moete zijn? de .com.cn of de .cn? want overal lees je wel iets anders
de ene zegt dat de brown tops beter zijn en meer gedoseerd en de andere zegt weer het tegenovergestelde

ik hoor het graag
alvast bedankt

Heb ze allebei gebruikt en over allebei tevreden, al vind ik het moeilijk te zeggen met hgh omdat ik er nooit zoveel van merk. Maar baseer het op m'n vooruitgang van het laatste half jaar. Nu een week of 6 op norditropin, goede HG hgh heeft wel m'n voorkeur. Minder van nodig dus qua kosten ligt dat aardig gelijk.

op eroidas staan labtesten van beide en maakt eigenlijk weinig uit, nordipennen geniet daar bij de meeste idd de voorkeur.

Tussen .com en .com.cn is de afweging het verschil in prijs.

ik betaal voor beide evenveel.

• Topic Starter Topic Starter
ok thx, mss beter beiden eens proberen dan, heb ook een hele tijd op zomacton gezeten koste mij 2 tientjes voor 12iu..
bij HG hgh ervaar ik wel praktisch geen sides. de prijs is bij hyge nagenoeg ook hetzelfde voor mij tussen beiden

Ik stem voor de .cn. Maar de .com.cn is ook prima.

Vreemd. Op allerlei forums kwamen de hygetropin.cn uit als fake.

Ik zou enkel de hygetropin van com.cn vertrouwen.
Deze heb ik zelf ook gehad en waren top

hoe zijn de hyges com.cn bruine dop?

ik kan niet meer volgen... de ene zegt .cn veel beter is dan com.cn.. de andere zegt het weer anders

Bij mij waren de .com.cn fake.

En de .cn met gele tribal top waren TOP heb ze zelfs laten testen en er zat 99,1% groeihormoon in.

wat willen jullie nu zeggen dat de .com.cn de goede hyge is? veel tegenstrijdige antwoorden...

Ze zijn allebei slecht. En ze zijn allebei goed.
Het komt er op neer dat ze gelijk aan mekaar staan. Naar curtis moet je niet luisteren. Dat is gewoon een onzin post.
Het zou de eerste zijn waarvan ik weet dat hij HGH kan testen.

Volgens u niet de moeite dan?
Ik betaal voor 60iu nordi ongeveer evenveel als een kit hyge...

Bij mij waren de .com.cn fake.

En de .cn met gele tribal top waren TOP heb ze zelfs laten testen en er zat 99,1% groeihormoon in.

je praat poep, zoveel onzin heb ik nog nooit gehoord.

com.cn nep, je weet werkelijk niet waar je over praat

Terug
Naar boven