XXL Nutrition

Hygetropin welke?

Nee joh geen insuline, dan krijg je straks dooie en dan gaat het veel te snel opvallen. Zou eerder HCG zijn dan

Ja idd :p maar het is dus ghrp volgens mij. Echt ontzettende honger binnen 10min na inject :D.Dan weet ik ook weer dat ghrp zijn werk doet haha.

Sorry, maar vind 5iu als begin dosis voor een goeie HGH zoals hygetropin serieus veel hoor.
Ik begon met 2,5 en eindigde op 4iu uiteindelijk.
5iu om mee te beginnen is euu.... :cool:

En dit is dus het verschil tussen iemand met ervaring en iemand die een mening vormt en adviezen geeft naar aanleidingen van de stukken die hij leest.

@GXL no hard feelings en je zal best veel weten maar als je denkt dat alle Hyge bij 1 producent/leverancier vandaan komt moet je toch even beter je huiswerk doen alvorens te posten in deze setie ;);)

En dit is dus het verschil tussen iemand met ervaring en iemand die een mening vormt en adviezen geeft naar aanleidingen van de stukken die hij leest.

@GXL no hard feelings en je zal best veel weten maar als je denkt dat alle Hyge bij 1 producent/leverancier vandaan komt moet je toch even beter je huiswerk doen alvorens te posten in deze setie ;);)

Hygetropin komt bij mijn wete nog steeds van 2 leveranciers. .cn en .cn.com zijn niet met elkaar verbonden en leveren voor zichzelf. Als jij bedoelt dat er nog meer leveranciers zijn dan heb jij het mis den ik. Tenzei je bedoelt dat er jongens zijn die hyge namaken natuurlijk.

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:53 ----------

tjah dat zijn meningen. Ik denk niet dat je 10iu nordi met 10iu hyge kunt vergelijken. Het heeft een totale andere werking.

---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

Niet voor niets trouwens dat de ervaren jongens hier roepen dat generieke hgh niet te vergelijken valt met pharma.

Hygetropin komt bij mijn wete nog steeds van 2 leveranciers. .cn en .cn.com zijn niet met elkaar verbonden en leveren voor zichzelf. Als jij bedoelt dat er nog meer leveranciers zijn dan heb jij het mis den ik. Tenzei je bedoelt dat er jongens zijn die hyge namaken natuurlijk.

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:53 ----------

tjah dat zijn meningen. Ik denk niet dat je 10iu nordi met 10iu hyge kunt vergelijken. Het heeft een totale andere werking.

---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

Niet voor niets trouwens dat de ervaren jongens hier roepen dat generieke hgh niet te vergelijken valt met pharma.

Enige wat altijd lastig is dat je nooit zeker weet of je echt nordi hebt. Is zoveel fake op de markt tegenwoordig. Ik hou het bij de vertrouwde Hygetropin. Nog een heel stuk goedkoper ook.

Enige wat altijd lastig is dat je nooit zeker weet of je echt nordi hebt. Is zoveel fake op de markt tegenwoordig. Ik hou het bij de vertrouwde Hygetropin. Nog een heel stuk goedkoper ook.

Klopt zeker. Alleen kun je de replica makkelijk van de echte onderscheiden. Ik maak binnenkort misschien een topic aan met de verschillen. Daarbij hoor ik ook hele goede dingen over die replicas (bloedtesten) en dat wil zeggen dat er nog steeds kwaliteitsvolle gh inzit.
Vam de .com heb ik een uitslag zien voorbijkomen van 4,6 als ik het goed heb en die replica ligt toch nog een stuk hoger. + dat er nog eenss verschil in doisis was voor de test. De .cn verwacht ik dan wel weer hoger dan de .com.

Maar het beste is nog steeds zelf een igf-test te doen want ik weet nu al dat ik kritiek ga krijgen van de .com jongens :thumbup:

Verdomme geld teveel tremendes.. kun je mij niet ff sponsoren jezus :cool:

Haha ja sorry. Maar dat is dan weer het voordeel van een ouwe kerel te zijn, je hebt de tijd gehad iets op te bouwen. Op jou leeftijd kon ik dat ook nog niet betalen hoor.

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Klopt zeker. Alleen kun je de replica makkelijk van de echte onderscheiden. Ik maak binnenkort misschien een topic aan met de verschillen. Daarbij hoor ik ook hele goede dingen over die replicas (bloedtesten) en dat wil zeggen dat er nog steeds kwaliteitsvolle gh inzit.
Vam de .com heb ik een uitslag zien voorbijkomen van 4,6 als ik het goed heb en die replica ligt toch nog een stuk hoger. + dat er nog eenss verschil in doisis was voor de test. De .cn verwacht ik dan wel weer hoger dan de .com.

Maar het beste is nog steeds zelf een igf-test te doen want ik weet nu al dat ik kritiek ga krijgen van de .com jongens :thumbup:

En terecht. Het is uitermate naïef om uitslagen die je voorbij ziet komen serieus te nemen. Het zegt mij meer wat als jongens die ik persoonlijk ken tevreden zijn. En tot nu toe zijn ze dat zowel over de .com.cn als de .cn
Ik heb allebei gebruikt maar vind het branderige gevoel van bacwater uitermate irritant. Waarschijnlijk kan ik daar niet goed tegen dus ik gebruik ze niet meer maar dat is een ander verhaal dan of ze al dan niet hun werk doen.

Ik heb het ook niet over bloedtesten van het internet geplukt maar uit kringen. Er is maar 1 goed antwoord op en dat is alles zelf proberen en uit bloed laten trekken.

Testoflesje had dit ooit gedaan toch? Hgh gezet en direct erna bloed laten prikken

Terug
Naar boven