AndroidHealthClinic

Hygetropin welke?

Anderhalf jaartje non stop op 3,3iu meestal. Heeft echt me fysiek gemaakt.

Heb in anderhalf jaar nog wel meer massa gepakt als in de 4 jaar daarvoor met AAS only kuurtjes.

3,3iu, valt nog mee eigenlijk qua dosering. Wel icm insuline toch?

Ja vond t zat, had niet t idee dat meer iu meer bij me deed.
Nee heb maar een paar keer inuline gezet. Staat in me kuurlog. Vond t niets.

Haha ik herinner mij nog iets van in een winkelcentrum en diarree :D (niet aan elkaar te koppelen :p)
6iu is wel weer heel anders als 3iu vind ik persoonlijk. Maar 3iu is ook al zat.

Hygetropin kans op goede klein. norditropin all the way op lagere dosis betere resultaten.

wat ik niet snap is wat als je stopt met gh? hoe krijg je je eigen gh levels weer up?

met een test kuur gebruiken we nolva en clomid en on cycle hcg hoe zit dit met gh?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ervaring met hgh... Ik zal het zo wie zo snel merken als ik goede te pakken heb of niet...

Weinig hoor. Toen ik op 6iu zat wat kramp in m'n hand en nu op nordi dat nagels wat sneller groeien en wat witter lijken.:dunno:

Hehe ik merk wel iets in de 1e week, combineer het dan ook met Slin, slin alleen op trainingsdagen. Huid ziet er iets anders uit, zelfs op foto's en ik lijk wat droger en harder/voller de hele dag.

jup vingersnagels worden inderdaad lichter. Ook pelletjes op men voorhoofd/neus. (polarisatie/celvernieuwing)

Voornaamste wat je merkt met goeie hgh is je honger gevoel, lage suikerspiegels.

Terug
Naar boven