AndroidHealthClinic

Hygetropin welke?

hygetropin is altijd dezelfde bron. En ja er is wel degelijk verschil in batches.

heb je ze zelf wel ooit gebruikt, je praat volgens mij dingen die andere mensen roepen. Heb je zelf al jaren ervaring met hgh, en heb je bijvoorbeeld hyge al vaker gehad met verschillende batches, volgens mij niet.

Ik kan uit ervaring zeggen dat als je de goede hyge hebt ze goed zijn, en ja ik heb veel meer verschillende hgh gehad

heb je ze zelf wel ooit gebruikt, je praat volgens mij dingen die andere mensen roepen. Heb je zelf al jaren ervaring met hgh, en heb je bijvoorbeeld hyge al vaker gehad met verschillende batches, volgens mij niet.

Ik kan uit ervaring zeggen dat als je de goede hyge hebt ze goed zijn, en ja ik heb veel meer verschillende hgh gehad

Jij gaat me vertellen dat elke hyge batch hetzelfde is ? Waarom zijn er dan zoveel verschillende meningen?

Nee ik heb nog geen jaren ervaring met hgh. Moet dat dan ?

Jij gaat me vertellen dat elke hyge batch hetzelfde is ? Waarom zijn er dan zoveel verschillende meningen?

Nee ik heb nog geen jaren ervaring met hgh. Moet dat dan ?

waarom vertel jij dingen met zo'n stelligheid zonder dat je weet waar je blijkbaar over praat.

En ja ik heb nog geen 1 keer meegemaakt dat het bout was, ik blijf er enorm goed op gaan.

Ik hou erover op jij gaat voor nordi (is ook zeer goed) IK voor hyge

waarom vertel jij dingen met zo'n stelligheid zonder dat je weet waar je blijkbaar over praat.

En ja ik heb nog geen 1 keer meegemaakt dat het bout was, ik blijf er enorm goed op gaan.

Je vertelde dat als je de goede bron hebt het goede kwaliteit is. hygetropin komt volgens mij toch nog altijd van de zelfde bron. Of zijn er nu al verschillende ugl's die hyge maken ?

Mag aannemen dat als je hyges koopt dat dat idd gewoon via de bron uit chins doet?
Labtestrn vind ik zo'n onzin wie zegt er dat de testpersoon ook daadwerkelijk aantal iu heeft gezet?
Al zegt hij kijk labtest na 10iu kan hij net zo goed 2iu of 1500000iu gezet hebben :) ja dan pakt zon test positief uit.

Weet je wat het volgens mij is? Mensen zetten 5 iu Hyge ED en gaan daar goed op. Oke dat kan. Als je nou net zo goed gaat op 2 iu Nordi/Saizen of whatever, kun je toch niet zeggen dat de Hyge even goed is? Je hebt er 2.5 keer zoveel van nodig.. Dat het qua prijs op hetzelfde uitkomt allah, ik zou alleen benieuwd zijn wat er aan die 5 iu Hyge is toegevoegd dan wat ik m'n donder in schiet. Denk dat dat een beetje het punt is.

Verder moet iedereen maar lekker zelf weten wat ie doet:P

• Topic Starter Topic Starter
Als je goede hgh hebt merk je het vooral aan de volheid... Aders die eruit puilen dat anders niet het geval is... Maar vooral de dunne huid (droge look) over heel het lichaam... Heb ook tijdje pharma grade (zomacton) gebruikt en had hier totaal geen bijwerkingen bij.
Vroeger met generieke in het begin extreem veel vocht vast houden... Gevoelloos in de handen snachts...

Als je goede hgh hebt merk je het vooral aan de volheid... Aders die eruit puilen dat anders niet het geval is... Maar vooral de dunne huid (droge look) over heel het lichaam... Heb ook tijdje pharma grade (zomacton) gebruikt en had hier totaal geen bijwerkingen bij.
Vroeger met generieke in het begin extreem veel vocht vast houden... Gevoelloos in de handen snachts...

De volheid en aders en dunne huid zijn inderdaad de uiterlijke kenmerken, bij goede hgh heb je dit. Vooral de aders die overal komen, waarbij iedereen vraagt of je in de voorbereiding voor een wedstrijdt zit

Ps ik heb bijna alle hgh wel een keer gebruikt, dus ik ben wat dat betreft wel een ervaringsdekundige:D

@david,

welke gh raad jij dan aan @ this point?

Altijd prefereren voor pharma. Wat logisch is. Daarintegen doet hyge het niet slecht op wat hogere hoeveelheden.

Pff al die meningen hier

• Topic Starter Topic Starter
is gewoon puur gebruikerservaring...

Ik zou zeggen : nordi op 3iu om te beginnen. Hyge op 5iu om te beginnen.. Ik denk dat dit wel een mooie startdosis is voor beiden.

Ik zou zeggen : nordi op 3iu om te beginnen. Hyge op 5iu om te beginnen.. Ik denk dat dit wel een mooie startdosis is voor beiden.

Sorry, maar vind 5iu als begin dosis voor een goeie HGH zoals hygetropin serieus veel hoor.
Ik begon met 2,5 en eindigde op 4iu uiteindelijk.
5iu om mee te beginnen is euu.... :cool:

Sorry, maar vind 5iu als begin dosis voor een goeie HGH zoals hygetropin serieus veel hoor.
Ik begon met 2,5 en eindigde op 4iu uiteindelijk.
5iu om mee te beginnen is euu.... :cool:

Jij bent dan ook een van de enige die die echt heeel goed ging op die dosis. :D Hyge zie je meestal wel op 5/6iu langskomen. Maar het beste is nog altijd de boel zelf uit te zoeken.

---------- Post added at 11:48 ---------- Previous post was at 11:17 ----------

Net 10 iu kigtropin geinjecteerd :roflol: Wat een rommel is dat zeg.

Net 10 iu kigtropin geinjecteerd :roflol: Wat een rommel is dat zeg.

Ja joh. Die hebben ze in het begin overgedoseerd en naam gemaakt maar dat was gvd al 2 jaar geleden. Zit volgens mij al ruim 1,5 jaar niks meer in die vials en mensen kopen het nog!! :rolleyes::eek:

Ja joh. Die hebben ze in het begin overgedoseerd en naam gemaakt maar dat was gvd al 2 jaar geleden. Zit volgens mij al ruim 1,5 jaar niks meer in die vials en mensen kopen het nog!! :rolleyes::eek:

Ja die kigtropin is echt al heel lang geleden hoor. (als ik het zo bekijk op us fora). Maar het is idd geweten dat het nu rommel is .. de prijs staat er ook naar dusja. Dan weet je eigenlijk al genoeg.

Ik wil niet weten wat er in zit :roflol:

---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 12:00 ----------

Ik kreeg net te horen dat er peptide hormoon in de kigtropin zit inplaats van hgh. Ik vermoed dat hij ghrp bedoeld aangezien ik enorme honger had na 10iu. Ik dacht eerst dat het gewoon insuline was eigenlijk.

Nee joh geen insuline, dan krijg je straks dooie en dan gaat het veel te snel opvallen. Zou eerder HCG zijn dan

Terug
Naar boven