SuperWillie
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn allebei slecht. En ze zijn allebei goed.
Het komt er op neer dat ze gelijk aan mekaar staan. Naar curtis moet je niet luisteren. Dat is gewoon een onzin post.
Het zou de eerste zijn waarvan ik weet dat hij HGH kan testen.
Je kunt serum GH wel degelijk testen alleen volgens mij valt dat niet terug te berekenen naar iu of mg. Je kunt wel zien hoe hoog de bloedwaarde GH staat en die vergelijken met andere testers.
GH niet verwarren met IGF1 uiteraard.
Maar het is duidelijk dat zijn opmerking onzin is.
maar met de methode die ik net noem kun je zeer zeker wel zien of er een goede hoeveelheid GH zit in hetgeen wat je hebt geïnjecteerd. Een hoop blue tops etc kwamen gewoon terug op 0.2 etc, zit dus gewoon geen GH in. Andere kwamen terug op 30+ , dan weet je dat er goed spul in zit.Ok nice... Ben ik al heel wat meer mee
Maar welke hyge worden meeste gefaked? Ik veronderstel toch de .cn
Het spijtige eraan is dat je al een boel geld moet uitgeven eeer je weet dat je goed zit
Zoveel zou norditropin niet mogen kosten. Maar ja met hyge weet je gewoon niet waar je staat .. met nordi wel.
Makkelijk te onderscheiden als je die uit de apotheek al gezien hebt. Daarbij heeft de echte nordiverpakking ook een transparant randje (watermerk) inplaats van een fel grijze.Met nordi weet je niet waar je staat man. Heel veel fake.
.cn en .com.cn zijn gewoon hetzelfde. Ondergedoseerd is het altijd. Maar er zijn er genoeg die goede ervaring hebben met hyge.. Het is gewoon een beetje hetzelfde als op de lotto spelen.

(serious)Ik ben het met veel dingen van je eens maar dat ze beiden altijd ondergedoseerd zijn is een beetje bull natuurlijk vriend
Niet de labtests gezien waarin de .com.cn ( bruine dop ) op 13. zoveel iu is getest?
Ik ben het met veel dingen van je eens maar dat ze beiden altijd ondergedoseerd zijn is een beetje bull natuurlijk vriend
Niet de labtests gezien waarin de .com.cn ( bruine dop ) op 13. zoveel iu is getest?
@sniezel in hoeveel tijd kwam je 16 kg aan met gh?
is dit normaal met gh dat als je het eerste keer gebruikt veel kilos aankomt?
Dat was in 12 weken. Waarvan 14kg in 8 weken was ofzo. Echt ziek.
Hoor wel vaker dat als mensen voor t eerst aan hgh gaan ze mega veel aankomen ja.