AndroidHealthClinic

Hygetropin welke?

• Topic Starter Topic Starter
Ja is maybe fout geformuleerd... Want er zijn mensen die zich blauw betalen aan hyge...
Mss beter kan ik ze allemaal eens uittesten... Elk voor een maand... En gokken op kwa gevoel welke het beste is...

Ze zijn allebei slecht. En ze zijn allebei goed.
Het komt er op neer dat ze gelijk aan mekaar staan. Naar curtis moet je niet luisteren. Dat is gewoon een onzin post.
Het zou de eerste zijn waarvan ik weet dat hij HGH kan testen.

Je kunt serum GH wel degelijk testen alleen volgens mij valt dat niet terug te berekenen naar iu of mg. Je kunt wel zien hoe hoog de bloedwaarde GH staat en die vergelijken met andere testers.

GH niet verwarren met IGF1 uiteraard.

Je kunt serum GH wel degelijk testen alleen volgens mij valt dat niet terug te berekenen naar iu of mg. Je kunt wel zien hoe hoog de bloedwaarde GH staat en die vergelijken met andere testers.

GH niet verwarren met IGF1 uiteraard.

Ja je bloedwaarde kun je laten testen maar je hgh niet voor zover ik weet :) Maar het is duidelijk dat zijn opmerking onzin is.

Zie ook even niet hoe dat kan :) maar met de methode die ik net noem kun je zeer zeker wel zien of er een goede hoeveelheid GH zit in hetgeen wat je hebt geïnjecteerd. Een hoop blue tops etc kwamen gewoon terug op 0.2 etc, zit dus gewoon geen GH in. Andere kwamen terug op 30+ , dan weet je dat er goed spul in zit.

Klopt :)

Ok nice... Ben ik al heel wat meer mee
Maar welke hyge worden meeste gefaked? Ik veronderstel toch de .cn

Het spijtige eraan is dat je al een boel geld moet uitgeven eeer je weet dat je goed zit

Ok nice... Ben ik al heel wat meer mee
Maar welke hyge worden meeste gefaked? Ik veronderstel toch de .cn

Het spijtige eraan is dat je al een boel geld moet uitgeven eeer je weet dat je goed zit

Dat kun je dus niet weten. Als je echt voor hyge wilt gaan dan moet je gewoon de goedkoopste per iu nemen. Als dat hetzelfde is, gooi een munt op.

.cn en .com.cn zijn gewoon hetzelfde. Ondergedoseerd is het altijd. Maar er zijn er genoeg die goede ervaring hebben met hyge.. Het is gewoon een beetje hetzelfde als op de lotto spelen.

Ik ga gewoon maande op .cn... Maandje op com.cn en maandje op nordi... Kijken welke het beste bevalt kwa sides en vooruitgang in de spiegel en natuurlijk op omzetverlies ookal moet je die tijd niet al te veel verwachten

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Vetverlies dus

Gewoon een van de drie kiezen. Beetje onzinnig om te switchen tussen.com en .cn. je kunt het enkel vergelijken als je 6 maanden op .cn gaat en 6 maanden op .com.cn

.cn en .com.cn zijn gewoon hetzelfde. Ondergedoseerd is het altijd. Maar er zijn er genoeg die goede ervaring hebben met hyge.. Het is gewoon een beetje hetzelfde als op de lotto spelen.

Ik ben het met veel dingen van je eens maar dat ze beiden altijd ondergedoseerd zijn is een beetje bull natuurlijk vriend ;)
Niet de labtests gezien waarin de .com.cn ( bruine dop ) op 13. zoveel iu is getest?

.cn is gewoon sowieso echt. Gele tribal tops.
Mijn fysiek is er het levende bewijs van. :D
Met AAS only kwam ik tijdens me kuur op een gegeven moment nooit meer dan 5kg aan. En hield er 1kg aan over.
De eerste keer hygetropin kwam ik 16kg aan, uiteindelijk 8kg en een halve schoenmaat groter aan overgehouden. :roflol: (serious)

.com.cn ooit eens geprobeerd, en deed het voor mijn gevoel net iets minder. Maar kon er weinig nuttigs over zeggen omdat ik toen OFF van AAS was.
Weet wel zoals .com.cn in de vail lag, het meer op fake leek. Dikke nipple erop, glinsterend. Maar toch schijnen mensen er ook goed op te gaan.

Ik ben het met veel dingen van je eens maar dat ze beiden altijd ondergedoseerd zijn is een beetje bull natuurlijk vriend ;)
Niet de labtests gezien waarin de .com.cn ( bruine dop ) op 13. zoveel iu is getest?

Ja mijn uitspraak was misschien een beetje fout , Het komt er op neer dat er veel meer batches ondergedoseerd zijn dan juist gedoseerd.

@sniezel in hoeveel tijd kwam je 16 kg aan met gh?

is dit normaal met gh dat als je het eerste keer gebruikt veel kilos aankomt?

De hyge die ik had van com.cn was zeker goed.
Ik viel overal in slaap tijdens de dag.
Bijv Mijn vriendin was even in de winkel en ik was aan het wachten in de auto,
toen ze terug kwam lag ik luid ronkend te slapen achter mijn stuur met luid verkeer rond mij.
Al die mensen kijken haha :D

Die tests zijn 100 jaar oud ofzo als ik me niet vergis. Iets wat gister nog goed was kan nu ook k*t zijn.

Zou persoonlijk altijd voor een HG merk gaan, Nordi of Omni of Saizen ofzo. Dan is het ook gokken of je de echte krijgt maar goed, dat hou je altijd. Je bent voor 3 iu Nordi ED evenveel kwijt als voor 5 iu Hyge ED, lijkt me de keuze toch niet moeilijk te maken.

@sniezel in hoeveel tijd kwam je 16 kg aan met gh?

is dit normaal met gh dat als je het eerste keer gebruikt veel kilos aankomt?

Dat was in 12 weken. Waarvan 14kg in 8 weken was ofzo. Echt ziek.
Hoor wel vaker dat als mensen voor t eerst aan hgh gaan ze mega veel aankomen ja.

Terug
Naar boven