Fitness Seller

I Love Techno 2009

Wat wil ik daar graag een keer bij zijn:)

Ben er ook bij. Een van de betere feesten van het jaar.

• Topic Starter Topic Starter
209krja.jpg

Ik dacht zelf aan:
- The Proxy
- Laurent Garnier
- Boys Noize
- Deadmau5

Beetje opgevuld met wat andere shizzle, zolang ik deadmau5 maar zie, en ik al goed in de "sfeer" ben tegen dan. Had graag nog vitalic, crookers en simian mobile disco gezien, maar valt samen met andere, mss snel over en weer gaan. Hoewel ik soms hoor, dat ze bepaalde zalen afsluiten omdat er teveel man in zit.

Laatst bewerkt:
100% zeker dat ik er dit jaar bij ben!
Vorig jaar met een dikke griep moeten aanhoren hoe bruut Lektroluv was, wil ik niet nog een keertje:p

Bedankt kane.

En we sparen nog tijd ook die nacht. :cool:

Tiga wil ik nu wel eens zien (gemist in 2006), net als the subs/proxy. ook boys noise vind ik goed, dus zal weer voornamelijk blue room zijn, al wil ik uit yellow ook wat zien en deadmau5 ga ik toch zeker ook een flink stuk.

via vipticket via uitgang van room switchen duurt niet zo lang. :D

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar DeadMau5 en Boys Noize!!

En The Subs ook.

Boys noize, deadmau5, the proxy, surkin...
Ik ga!

Een ticket kost 47€ normaal, maar per ticket moet je nog eens 2,5€ bijbetalen, een "Fee", en als je ze op internet besteld komt afhankelijk van de betalingsmethode nog eens + 2€ transactiekosten bij. Waarom zetten ze dan niet meteen 49,5€ als je toch altijd een Fee moet bijbetalen en die transactiekosten, waar halen ze het, heb bij internetaankopen nog nooit transactiekosten moeten betalen :rolleyes:

Ga nu voor de derde keer, heerlijke ervaring, zeker met genoeg acid achter de kiezen.

Hier kun je het album downloaden :)

dz9zz9.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Ticket is binnen, het lijkt me wel dat ze de prijs ieder jaar blijven opdrijven, afzetters :D

:D orange en yellow voor mij :D . kaartjes zijn binnen :)

altyd goed i love techno, maar de controle s zijn er streng bij de deur maar ook onder weg
dus ben voorzichtig.
maar ik ga er zeker heen grzz de boer.

Vind er wel erg veel elektro bij zitten moet ik zeggen. Green en Red zijn wel tof.

Terug
Naar boven