MuscleMeat

I Love Techno 2009

aanwezig :D

ook ik voor de 4e keer aanwezig dit jaar! wat wel opvalt is dat het elk jaar precies drukker en drukker wordt met alsmaar langere wachtrijen..

Ik ben er ook weer bij... Als security welteverstaan.

Gewoon zoeken naar de magerste security die het stoerst van al kijkt. Zo heb ik hem vorig jaar ook gevonden.

Ik zal er ook rondlopen :)

Hm begin te twijfelen of ik wel ga.

Ga weekend erna naar Stockholm en weekend van I love techno is openingsweekend in de club waar ik werk. Misschien dat openingsweekend toch maar vrijdag-zaterdag & zondagnacht werken en I love techno skippen. Kan wel altijd na het werk nog eens naar Gent rijden om in de voormiddag nog wat post-ILT vibes te voelen

maybe, vriendin wil eerst laundry day doen en dan kijken of ze nog zin heeft in I <3 Techno, anders met een paar buddy's. Laurent Garnier zeker dan, deadmau5 natuurlijk ook en Dave Clarke

schrap dit, ik zit voor 5 dagen in Turkije dan dus zal er weer naast vallen :(

• Topic Starter Topic Starter
Iemand een idee of het al uitverkocht is?

Ik ben al zeker van een ticket daar niet van :)

edit: blijkbaar dus wel al uitverkocht

[Link niet meer beschikbaar]

Ik skip. Kom na m'n werk wel eens naar gent normaal gezien

Allemaal aan de meph daar want MD ga je er niet vinden imo.

Ik ga niet, opzich jammer als ik de Line-up zie. Maar ben 2 keer op ILT geweest en was me eigenlijk niet zo goed bevallen.

De rest, toch veel plezier!

Techno. :heart: :heart:

Te ver weg dit feest. Maar ziet er fijntjes uit.

Ik ga wrs ook niet. Heb geen gratis viptickets, veel vrienden die normaal gaan komen niet en aanschuifrijen zijn mij te lastig voor de 50€ (nuja, nu ik geen tickets heb mag je nog gaan zoeken ook...) die je betaalt. Deze week ook een lekkere boete gekregen dus mijn geld "mag" daar naar toe. :mad:

Terug
Naar boven