Fitness Seller

I Love Techno 2009

• Topic Starter Topic Starter
Er werd een nummer toch een paar keer gedraaid die enorm fijn klinkte.

Vage omschrijving:
"I've been this and i've been electro (?)" , en dat wordt een paar keer herhaald en dan dikke beat.

Wrs zit ik qua lyrics compleet fout, maar het is het proberen waard.

Was het derde jaar op rij, moet toch wel bekennen dat het voor mij persoonlijk de minste editie was van de 3 :), heb me wel geamuseerd, maar miste toch de hardere versie van de techno.

Idd. Vond de muziek op veel momenten ook te gewoon. Beste vond ik persoonlijk Sound Of Stereo, The Proxy en Deadmau5 (in het begin, na 3 kwartier begon het te vervelen, en vond ik het maar inspiratieloos overkomen)

Het was echt fenomenaal, zeker omdat ik nog nooit zo'n mega-event heb gedaan.

Wat ik gezien heb:
- Partyharders (volgens mij hollanders). Lekkere opwarmer, ik was al heel aan het shaken en het was nog maar half acht 's avonds. Vooral house maar wel lekker onbekende shit.
- Proxy: heerlijk keihard zoals we het van z'n producties gewoon zijn!
- A-trak, de verassing van de avond in de goeie zin. Een van de weinigen die ik heb horen scratchen
- Subs: Heerlijk, vooral omdat ze live speelden (met zanger). Kippenvel toen die op een platformpje de hele zaal werd rondgedragen, ook goeie nummers natuurlijk.
- Boys noize: hij gaf zich helemaal in z'n muziek, heerlijk. Wel maar driekwart blijven staan omdat ik het gevoel had dat hij heel z'n nieuwe cd draaide en die vind ik wat minder goed.
- Dave Clarke: kwartier gezien, vanaf intro. Heeerlijk, hij werd aangekondigd als the master of the red room wat al kan tellen natuurlijk. Ik had wat langer willen blijven maar vrienden vonden er niet veel aan.
- Adam Beyer: gaan zien om zeker binnen te zijn voor deadmau5: die gast heeft mij echt verrast. Zo'n harde muziek had ik van de hele avond nog niet gehoord, lekker dreunen :)
- Deadmau5: driekwartier gezien, ik vond het echt zeer goed maar mistte toch af en toe eens een hitje van hem. Let op, muziek was echt super en lekker progressive, ik ben zeker dat hij ze wel nog zou draaien. Maar ik moest helaas weg omdat vrienden moe waren en aan het zagen waren.

Conclusie: super avond maar de volgende keer met andere vrienden gaan :p

Was idd vet! :) Ik had een blauw trainingsbroek aan! Wie had me gezien?

weet iemand van de technoliefhebers hier van wie het volgende nummer is ?
in het liedje komt het volgende zinnetje voor : ''my mama thinks you're cute'' of zoiets...
heb het zaterdagnacht live van ILT op radio gehoord en het blijft maar in m'n hoofd rondspoken :)

Terug
Naar boven