Fitness Seller

I Love Techno 2009

Meer dan 15 jaar oud en nog steeds zo lekker: Wake up van Laurent Garnier. Hij was zijn tijd echt ver vooruit, dit had ook een 2009 nummer kunnen zijn.

ik ga hier precies de enige zijn die er is...

Voor wie me wil herkennen, ik ben degenen die mank loopt, dankzij dit ****ing kloteweer en een artrose-enkel.

geef mij maar lekker een portie house

af en toe tech is lekker maar niet de hele avond

dan lijkt het wel alsof ik de hele avond hetzelfde nummer heb hore spele

• Topic Starter Topic Starter
Niet dat ik naar vorige edities ben geweest, maar house ontbreekt ook niet echt nu denkik.

mau5 ftw

fkuxdt.jpg

geef mij maar lekker een portie house

af en toe tech is lekker maar niet de hele avond

dan lijkt het wel alsof ik de hele avond hetzelfde nummer heb hore spele

Lol is al heel lang al geen pure techno meer hoor. Heb je de line up wel al eens bekeken? ;)

Heb gratis kaarten maar kan niet gadverdriedubbeltjes:mad:

nee daar doe ik niet aan mee :p

4e jaar dat ik er zal zijn :p

Fuuuuck yeaaaaaaaaah! :cool:

heb live op stu- bru gehoord vette setjes wel, jammer dat ik er niet bij was :p

Was het derde jaar op rij, moet toch wel bekennen dat het voor mij persoonlijk de minste editie was van de 3 :), heb me wel geamuseerd, maar miste toch de hardere versie van de techno.

• Topic Starter Topic Starter
Was eerste keer, en vond het wel geslaagd. Wel een wrak nu. :o

Wat ik gezien/ gehoord heb:
- Sound of Stereo, gelijk helemaal in het zweet.
- The Proxy, had me van room vergist dus maar half uurtje gezien en dat was top.
- Surkin, vond het niet echt super.
- Laurent Garnier, super vet, was echt live te noemen met saxofoon en trompet..
- Boys Noize, heel goede en dikke electro was alleen na een 3 kwartier weer helemaal in het zweet en moest nodig afkoelen.
- Adam Beyer, kende ik niet maar was echt helemaal geweldig. Echt minimal en stond lekker te bouncen. Kerel blies wat nieuw leven in mij want was toen effetjes moe.
- Deadmau5, ja super natuurlijk. Begin en einde van de set waren zowat eigen producties en in het midden ietsje meer uptempo, kon niet beter. Was er iemand daar naar het einde toe? Ik stond echt te springen als een mong**l op ghost 'n stuff, net zoals alle andere. :o

Toen wou ik tiga nog zien maar de zaal was te vol. Dan maar huiswaarts om pas om 9u het bedje op te zoeken. Maw was geslaagd, maar ik kan niet vergelijken natuurlijk.

ps: Nog een vette deadmau5- tshirt gekocht. :D

mau5 wa5 baa5!

In het livesets topic kan je wat I Love Techno sets vinden :)

In welke scene is het trouwens tegenwoordig hip om rond te lopen in een flinterdun aan het bleke ectolichaam vastgeplakt v-hals t-shirt? En dan het uiterste best doen om ze verveeld mogelijk over te komen.
???

Terug
Naar boven