- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 80kg
Ik doe op dit moment ICF 5x5 en hierbij zijn er in het weekend twee opeenvolgende dagen rust, ik vraag mij af of deze 2 dagen rust enkel vanuit praktische overweging is… op deze manier train je standaard op M W F, en dat is makkelijker in te plannen… of zijn die 2 dagen echt nodig qua herstel… Aangezien in principe 48uur tussen training genoeg zou moeten zijn. Van de andere kant… heeft het zin om 4x per week je spiergroepen te trainen?
Ik zit dus te denken om Ma Woe Vrij Zo Di Do Za etc te doen. Ik heb zelf zoiets van gewoon proberen en als ik merk dat die 2 dagen echt nodig zijn, kan ik ze altijd nog toevoegen… Maar ik wil ook niet zo’n domme beginner zijn die een schema verbouwereerd en vervolgens raar staat te kijken als de boel stagneert.
Dus graag meningen van iemand die wel weet waar ie het over heeft

Ik zit dus te denken om Ma Woe Vrij Zo Di Do Za etc te doen. Ik heb zelf zoiets van gewoon proberen en als ik merk dat die 2 dagen echt nodig zijn, kan ik ze altijd nog toevoegen… Maar ik wil ook niet zo’n domme beginner zijn die een schema verbouwereerd en vervolgens raar staat te kijken als de boel stagneert.
Dus graag meningen van iemand die wel weet waar ie het over heeft