MuscleMeat

ideale lichaamsbouw

Peiling Peiling wat verkies je?

• brede borst omtrek met minder massa op je armen

Stemmen: 110 74,8%
  • of smalle borst omtrek met monster massa op je armen

Stemmen: 37 25,2%

• Totaal stemmers
    147
ja ik zie het man.. jij hebt echt zwaar borst aanleg.

jij heb rechts al meer dan ik nu.. maar ja, gewoon een kwestie van tijd :)

btw die borst van 2007 is echt zwaar relaxed ;)

• Topic Starter Topic Starter
ja ik zie het man.. jij hebt echt zwaar borst aanleg.

jij heb rechts al meer dan ik nu.. maar ja, gewoon een kwestie van tijd :)

btw die borst van 2007 is echt zwaar relaxed ;)

er zit nu wat meer massa op, ik denk dat ik na mijn cut 10kg zwaarder ga staan dan op de foto, en op de rechtse foto was ik paar weken bezig met BB...

ja k*t, kheb niet zon goeie foto's van iets..

moet je maar ff kijken in mijn foto album..

Ik heb liever grote armen dan grote borstomtrek, jammer dat mn armen vergeleken bij borst/rug niet echt opschieten.

moet je maar ff kijken in mijn foto album..

heb k al gezien, komt wel goed gewoon geduld hebben... ik ben al meer dan 5 jaar bezig dus komt zeker wel goed bij u... je vetpercentage is ook nog hoog, als je lager gaat zal je borst er beter uitkomen...

heb k al gezien, komt wel goed gewoon geduld hebben... ik ben al meer dan 5 jaar bezig dus komt zeker wel goed bij u... je vetpercentage is ook nog hoog, als je lager gaat zalt je borst er beter uitkomen...

grappig dat je dat zegt..

..maandag begin ik nl. met Lipo-6.. ben benieuwd!

:roflol: wijze uitspraak.. haha :D zou je denken?

is bij mij toch altijd zo, ik heb nu veel meer massa dan vorig jaar alleen zie ik er niet zo spectaculair uit... droog zie ik er meer beest uit dan met hoog vetpercentage... platte buik met smalle taille overal strepen zichtbaar is the shit :D

is bij mij toch altijd zo, ik heb nu veel meer massa dan vorig jaar alleen zie ik er niet zo spectaculair uit... droog zie ik er meer beest uit dan met hoog vetpercentage... platte buik met smalle taille overal strepen zichtbaar is the shit :D

ik vind dat ook heel erg mooi.. zeker.. maar wat ik ook erg mooi vind, is het fysiek van een "massamonster" d.w.z. imo een vetpercentage hebben van 12-15 en simpelweg GIGAntisch zijn.

ik vind dat ook heel erg mooi.. zeker.. maar wat ik ook erg mooi vind, is het fysiek van een "massamonster" d.w.z. imo een vetpercentage hebben van 12-15 en simpelweg GIGAntisch zijn.

op die foto stond ik ongeveer op 11a12, ik ga niet graag te laag anders vind mijn vriendin mij niet meer mooi...

dan is jouw vriendin verstandig en heeft ze smaak.. lager dan dat zou ik niet gaan.

ik heb het al zo moeilijk om tot daar te komen, en hoe lager je wilt gaan hoe meer vvm en kracht je moet inleveren en dat zie ik ook niet zitten...

en te laag zitten is ook niet echt gezond...

ik heb het al zo moeilijk om tot daar te komen, en hoe lager je wilt gaan hoe meer vvm en kracht je moet inleveren en dat zie ik ook niet zitten...

en te laag zitten is ook niet echt gezond...

mee eens..

als ik op 15% zit ben ik al 200% tevreden..

Armen zijn qua size onderliggend ten opzichte van m'n pecs die nauw sluiten, vol zijn, boven en onder.

Vreemdgenoeg zijn m'n armen m'n zwaktste punt qua size, maar naar verhouding het sterkst. :s

brede borst mindere armen
mijn armen zien er beter uit sinds ik begonnen ben, vooral mijn triceps maar ze zijn maar 0,5 cm in omvang gegroeid :o gaat dus voor geen meter

Lekkere chat topic...

Je bent lekker bruin ouwe op die rechter foto(aleyezonme)

OT, lastige vraag denk toch de borst omtrek

Geen idee, bestaat hier een verband tussen joh?
Niet om offtopic te gaan, maar wat mij eerder opvalt is
1) grote schouders en kleine borst ..of
2) monsterchest en minischouders

monsterchest en minischouders vind ik echt geen zicht.
monsterschouders en -traps en in verhouding kleine borst vind ik dan weer super.

Toen ik begon had ik nix... ja beetje vorming op mn borst. nu schijnen mijn armen en rug het grootst te zijn. maar hou alles in proportie... als je borst niet schandalig klein is, vind ik iets grotere armen wel mooier.... ik kan niet hebben als shirtjes die strak horen te zitten losse mouwen hebben

Terug
Naar boven