- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik zie het man.. jij hebt echt zwaar borst aanleg.
jij heb rechts al meer dan ik nu.. maar ja, gewoon een kwestie van tijd
btw die borst van 2007 is echt zwaar relaxed![]()
heb k al gezien, komt wel goed gewoon geduld hebben... ik ben al meer dan 5 jaar bezig dus komt zeker wel goed bij u... je vetpercentage is ook nog hoog, als je lager gaat zalt je borst er beter uitkomen...
grappig dat je dat zegt..
..maandag begin ik nl. met Lipo-6.. ben benieuwd!
je zal verschieten wat er allemaal verstopt zit onder dat vet...
wijze uitspraak.. haha
zou je denken?
is bij mij toch altijd zo, ik heb nu veel meer massa dan vorig jaar alleen zie ik er niet zo spectaculair uit... droog zie ik er meer beest uit dan met hoog vetpercentage... platte buik met smalle taille overal strepen zichtbaar is the shit![]()
ik vind dat ook heel erg mooi.. zeker.. maar wat ik ook erg mooi vind, is het fysiek van een "massamonster" d.w.z. imo een vetpercentage hebben van 12-15 en simpelweg GIGAntisch zijn.
op die foto stond ik ongeveer op 11a12, ik ga niet graag te laag anders vind mijn vriendin mij niet meer mooi...
dan is jouw vriendin verstandig en heeft ze smaak.. lager dan dat zou ik niet gaan.
ik heb het al zo moeilijk om tot daar te komen, en hoe lager je wilt gaan hoe meer vvm en kracht je moet inleveren en dat zie ik ook niet zitten...
en te laag zitten is ook niet echt gezond...
Geen idee, bestaat hier een verband tussen joh?
Niet om offtopic te gaan, maar wat mij eerder opvalt is
1) grote schouders en kleine borst ..of
2) monsterchest en minischouders