MuscleMeat

ideale lichaamsbouw

Peiling Peiling wat verkies je?

• brede borst omtrek met minder massa op je armen

Stemmen: 110 74,8%
  • of smalle borst omtrek met monster massa op je armen

Stemmen: 37 25,2%

• Totaal stemmers
    147
tja, een onderdeel van bodybuilding is de boel in verhouding krijgen. Dus geen van beide..

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere chat topic...

Je bent lekker bruin ouwe op die rechter foto(aleyezonme)

OT, lastige vraag denk toch de borst omtrek

is een vakantiefoto, ik bruin heel snel maar jammer genoeg blijft het niet zo...

Toen ik begon had ik nix... ja beetje vorming op mn borst. nu schijnen mijn armen en rug het grootst te zijn. maar hou alles in proportie... als je borst niet schandalig klein is, vind ik iets grotere armen wel mooier.... ik kan niet hebben als shirtjes die strak horen te zitten losse mouwen hebben
heb het niet over een kleine borst, gewoon omtrek die smal is dus ligt het eigenlijk aan het geraamte
tja, een onderdeel van bodybuilding is de boel in verhouding krijgen. Dus geen van beide..

aan uw geraamte kun je niet veel gaan veranderen he kale, maar daar heb jij geen last van zie ik, wij hebben ongeveer dezelfde bouw :D

brede borst, mindere armen
persoonlijk is men borst 1 vd betere eigenschappen, biceps gaan goed vooruit kwa kracht, hoewel ik toch meer focus op triceps, aangezien deze het meeste de grootte bepalen van je armen

je beter konzentreren op de groep die achterloopt, en de groep die sowiezo goed is minder impulsen te geven om te groeien.

kan..

maar stel dat jij elke doelgroep 2x per week hard aanpakt, is het toch een kwestie van tijd dat ook de doelgroepen die achter lopen uiteindelijk "meekomen"??

Gewoon allebei natuurlijk,
gewoon zo trainen dat alles in verhouding
blijft.Vind wel dat teveel mensen zich richten
op borst en armen. Als je kijk naar bijvoorbeeld
rug en benen (je grootste spiergroepen) hoe
freaky je die kunt krijgen, hoor je daar meestal
wat minder over.

Gr.

Voorang geven aan een bepaalde spiergroep in een schema

heb het niet over een kleine borst, gewoon omtrek die smal is dus ligt het eigenlijk aan het geraamte

aan uw geraamte kun je niet veel gaan veranderen he kale, maar daar heb jij geen last van zie ik, wij hebben ongeveer dezelfde bouw :D

Ah ok, begrijp wat je bedoelt.
Nahja, het probleem bij mij is dat ik een vrij smalle botstructuur heb. Om wijd te ogen moet ik megaveel massa op de zijkant schouders plakken. Het zelfde geldt voor een smalle borst omtrek. Veel massa op de rug plakken.

Ik heb een forse borstkast en maar 39.5 armen... toont klein maar het zijn me armen maar. Heb liever een plak massa op de rug.

Heb zelf de neiging tot "brede borst omtrek met minder massa op je armen"... ben er tevreden van, dus heb voor die optie gekozen ;)

M'n uiteindelijke doel is om 40-cm armen te krijgen, dus is ideaal hé :grinny:

85cm benen bij 140 borst!

Armen mogen 25cm blijven.

Bij mij zelf is alles matig, maar armen zijn wel het matigst. Toch zou ik niet graag een kleine borstomtrek willen hebben. Een maat van mij heeft dus wel goede armen, maar heeft totaal geen aanleg voor zijn borst. En daarmee bedoel ik dan ook echt dat het lijkt of hij geen borstspieren heeft! Dan nog liever kleinere armen en grote borstomtrek

Bij mij zelf is alles matig, maar armen zijn wel het matigst. Toch zou ik niet graag een kleine borstomtrek willen hebben. Een maat van mij heeft dus wel goede armen, maar heeft totaal geen aanleg voor zijn borst. En daarmee bedoel ik dan ook echt dat het lijkt of hij geen borstspieren heeft! Dan nog liever kleinere armen en grote borstomtrek

niet zo bescheiden.. je borst is niet slecht. heb net je foto bekeken ;)

Geen Jerommeke!! Breed boven en dun beneden.

Een lekker lijf is één in verhouding! borst, armen, rug, schouders én benen! niet vergeten... billen hehehe

the whole package!

Terug
Naar boven