XXL Nutrition

ideale lichaamsbouw

Peiling Peiling wat verkies je?

• brede borst omtrek met minder massa op je armen

Stemmen: 110 74,8%
  • of smalle borst omtrek met monster massa op je armen

Stemmen: 37 25,2%

• Totaal stemmers
    147
Monster massa op men armen want qua borstspieren ben ik goed aangelegd. Daarom focus ik me nu meer op armen, waardoor ik elke maandag alleen armen train.

brede borst omtrek met minder massa op je armen

Khad liever een iets grotere borst gehad, maar armen, schouders en traps groeien al bijna door ernaar te kijken. Wat boeit borst btw ook mbt tot borstomvang, die wordt toch grotendeels bepaald door je lats. Rug is veel belangrijker mbt het totaal dan je pecs, en die rug zit gewoon goed bij mij. Kvind pecs btw de minst belangrijke spier voor een mooi bovenlichaam. Flex Wheeler was hiervan een goed voorbeeld imo.

Ben je weer terug aan het gainen guardian?

Damn right. Dat griepvirus heeft me wel weer een kilo of 4 achteruitgezet, maar er zijn er alweer 2 bij. Over een week ofzo ben ik terug op gewicht en dan ga ik verder, spiergeheugen ftw. Ik zal ook maar eens wat strongman dinges gaan proberen denk ik ipv al dat bodybuilding gegay.

Damn right. Dat griepvirus heeft me wel weer een kilo of 4 achteruitgezet, maar er zijn er alweer 2 bij. Over een week ofzo ben ik terug op gewicht en dan ga ik verder, spiergeheugen ftw. Ik zal ook maar eens wat strongman dinges gaan proberen denk ik ipv al dat bodybuilding gegay.

Griep sucks.

Waar ga je die strongman stuff proberen?

Griep sucks.

Waar ga je die strongman stuff proberen?

Kga zelf eens wat lassen. Ik een laspost gekocht en ben het nu aan het leren. Wat zelfgemaakte farmers en een log moet wel te doen zijn denk ik. Daarna mss eens wat van die bollen als ik ze ergens kan laten maken, maar daar moet ik eerst plaats voor hebben.

brede borst omtrek met minder massa op je armen

Dus niet he kerel

ik heb bijvoorbeeld een borst omtrek van 118 cm en armen van 37cm :S:S dat ziet echt NERGENS naar uit geloof me, die dingen willen voor geen meter en daar baal je hard van. want de schouders zijn naar de omtrek van die armen gemaakt met als gevolgd dat je op borstoefeningen en roeioefeningen vet achterloopt alleen vanwege je armen......

dus daar moet ik nu bijvoorbeeld echt heel hard aan gaan werken

kheb juist brede borst en kleine armen,
ik snap wel wat je bedoelt, ik zie veel mensen met kleine borst en grote armen

Dan toch brede borst omtrek,
Anders heb je die X-vorm niet:p

Geen idee, bestaat hier een verband tussen joh?
Niet om offtopic te gaan, maar wat mij eerder opvalt is
1) grote schouders en kleine borst ..of
2) monsterchest en minischouders

Is idd veelvoorkomend,ik behoor namelijk tot het type 1:o
Denk dat dat vooral te maken heeft met het feit dat ik een schouderdrukker ben.

Laatst bewerkt:
Mijn armen gaan ook sneller als mijn borst. Daarom zie ik liever meer massa op borst. Je wilt altijd datgene wat je niet hebt.

geef mij maar een goed borst, armen komen op de 2e plaats maar zijn zeker niet te verwaarlozen!
interessante enquête by the way!

mijn borst ligt voor op men armen
is echt min punt armen, train ze veel maar ze komen moeilijk bij

monster massa op den armen natuurlijk:p borst loop zowie zo al vooruit:(

Waarom zou je moeten kiezen in de poll? Ik wil gewoon grote borstspieren en grote armen :D

Hallo mede-sporters,
omdat ik geen geschikte plek kon vinden stel ik me maar voor in het topic waar ik ook meteen m'n eerste vraag wil stellen :).

Ik ben Sven en ik ben 20 jaar oud. Sind een maand of 5 ben ik bezig met fitness. Ik vind het erg leuk, dus de motivatie zit er goed in. Voor ik met fitness begon heb ik 4 jaar boksen gedaan en 11 jaar judo. Ja, ik was er op mn 5e mee begonnen :P. Ik probeer met het fitness een beter ontwikkelde borst te krijgen, maar wel met figuur! Dus een naar eigen inzicht goede verhouding en vorm. Dat doe ik liever dan alleen keiharde massa trainen :).

Dan nu m'n vraag maar :)
Om een voorbeeld van goede pecs te vinden was ik op internet aan het zoeken. Ik vond een plaatje met hele brede pecs, maar niet echt super dikke. Ik wilde dan ook weten of je bepaalde oefeningen kunt doen om je pecs meer naar de zijkanten uit te laten groeien, of dat dit allemaal genetisch bepaald is. Ik moet toegeven dat ik niet het complete forum heb doorgelezen om een eenduidig antwoord te vinden.

Dit plaatje zegt misschien meer dan een heel verhaal:

http://bp0.blogger.com/_DokJXR6ghBM/Rg0tClKDoJI/AAAAAAAAADE/sjmxoJH6T5U/s1600-h/270307pecs-10.jpg

Heeft iemand een idee of dit te behalen is door training, of dat het gewoon geluk hebben is met de genen?

Dit is trouwens ook wat ik goed vind uitzien, weet niet wat jullie ervan vinden?

grz, Sven.

Laatst bewerkt:
Borst ftw.

het mooist is natuurlijk beide in verhouding, maar ik geef toch ook de voorkeur aan brede borstomvang

ik geef voorkeur aan bredere arme maar dan wel met sterke schouders.
Mijn armen staan namelijk voor op mijn kleine borstjes, het was eigenlijk niet met opzet maar borst groeit echt traag bij mij :(

Terug
Naar boven