AndroidHealthClinic

Ideale Primo dosis?

Bezoekers in dit topic

@ pumpie.... resultaten waren goed;-) Droger, Harder, Ronder... en weinig bijwerkingen... ideaal
 
Als het je eerste kuurtje is ja...anders dus niet

wie zegt dat?
hangt van meerdere factoren af. hoeveel test ernaast, hoe lang je 'on' gaat, etc.

mi kuur je beter laag gedoseerd en lang, dan heftig en kort.
hypertrofie heeft tijd nodig
 
@ pumpie.... resultaten waren goed;-) Droger, Harder, Ronder... en weinig bijwerkingen... ideaal

Primo wordt je idd nooi rond van. Combi met mast voor het volle lijkt me dan wel wat :-)
 
Waarom de keuze maken tussen primo en mast? Ken iemand die (mede door de hoge prijs) evenveel primo als mast zette. 375 test, 300 primo en 300 mast en leek daar goed op te gaan. Natuurlijk wel geen vergelijking aangezien dit zijn tweede kuur was en de eerste was een test only met kickstart volgens mij.



ik zelf zit nu aan sust mast primo. zet 2 ml per week donderdag zit ik in week 4 heb nog nooit zo veel aders overal gehad :D ik zeg een heerlijke kuur voor mijn is primo eerste keer :) vind lekker :p
 
ik zelf zit nu aan sust mast primo. zet 2 ml per week donderdag zit ik in week 4 heb nog nooit zo veel aders overal gehad :D ik zeg een heerlijke kuur voor mijn is primo eerste keer :) vind lekker :p

Welke dosering zit je?
 
Al enige tijd ben ik op me aan het verdiepen in wat de 'ideale' Primo cycle zou zijn.
Nu zit ik zelf te twijfelen tussen:

1-12 250mg test e
1-10 400mg mast e
1-10 800mg primo

Of

1-12 500mg test e
1-10 400mg mast e
1-10 600mg primo

Dan vraag ik me ook af, vanaf welke minimale dosis zou primo goed zijn werk moeten doen?

ps voor de mensen die gaan zeggen dat ik beter tren kan gaan pakken. Van tren krijg ik enorme gyno..

Waarom mast e erbij?
 
Ik zou voor de eerste gaan maar waarom primo gelijk op 800mg?

Misschien ga je wel goed op 400 of 500, wie weet, als je niet probeert neem je dadelijk onnodig meer, kan altijd nog verhogen.

Ik heb afgelopen keer 400 mg primo en 200 mg test p gedaan....

Later naar 600 mg primo en 300 mg test p.....

Paar weekies een tren ace gedaan maar voel me niet lekker als ik dat neem. Hoewel t resultaat wel goed was.
 
Back
Naar boven