MuscleMeat

Idee: Waterkanon op trein

goed plan wel, zelf zat ik ook eens te denken om een soort van spatel onder te trein te monteren zodat als iemand zelfmoord pleegt de trein gewoon verder kan rijden zonder een vuil spoor achter te laten.

Kwam opeens in m'n slaap bij me op; een waterkanon op een trein. Als iemand op het treinspoor staat met de intentie om zelfmoord te plegen, waarom dan niet diegene van het spoor afspuiten met een waterkanon? Scheelt de machinist weer trauma's en daarnaast lijkt het ook nog badass. Ik kan het idee nergens op Google vinden dus misschien is er een kans dat ik met dit idee miljonair word. Als dat plan niet werkt word ik alsnog rijk met mijn revolutionaire Bacardi Fristi. Wat vinden jullie van dit kanon idee? Kan mensen laten overdenken om geen zelfmoord te plegen...

waarom zou je hier in godsnaam water aan verspillen? beter zetten ze een combainmechanisme voor op de trein.

Ik dacht bij het lezen van Titel dat je een kanon achterop bedoelde met hogedruk om snelheid te maken, lal.

misschien moeten we afrika ook laten zinken, hebben ze water genoeg en hoeven wij ons geld niet af te geven

:)

HAHA / points............

Waarom niet een hele grote zachte kussen? Met een waterkanon ben je alleen maar water aan het verspillen, stuur dat water maar beter naar afrika.

tja, door een tekort aan recreativiteit/dorpsactiviteiten ga je natuurlijk filosoferen.

Kijk eens op youtube naar snowplowinig trains. Geweldig gezicht is dat. Misschien wel een idee om op die manier zelfmoordenaars van de rails te scheppen.

Dan beter de zelfmoordtrein. Een op afstand bestuurbare locomotief waarmee ook gelijk het lijk opgevangen wordt.

Denk dat zelfmoord gewoon legaal moet worden gemaakt. Doormiddel van een spuit bij de dokter te krijgen om uit het leven te stappen. Dan heb je al die onzin ook niet nodig.

Denk dat zelfmoord gewoon legaal moet worden gemaakt. Doormiddel van een spuit bij de dokter te krijgen om uit het leven te stappen. Dan heb je al die onzin ook niet nodig.

En dan kom je op een wachtlijst :

http://www.parool.nl/parool/nl/224/...Lange-wachtlijst-bij-Levenseindekliniek.dhtml

Zelfs om dood te gaan moet je in Nederland wachten op je beurt.

Het lijstje waar je aan kan lijden :

Lichamelijke aftakeling/krachtverlies
Pijn
Psychisch lijden (langdurig)
Verlies van autonomie/ verlies van regie over eigen leven
Verlies van vermogen sociale contacten te onderhouden
Verlies van geestelijke vermogens
Verwardheid
Verlies van zintuiglijke functies (bijvoorbeeld doof- of blindheid)
Verlies van waardigheid
Eenzaamheid
Uitzichtloosheid
Onthechting
Benauwdheid
Misselijkheid
Moeheid
Bedlegerigheid
Anders

Nu niet gelijk met half DBB je aanmelden, forever aloners.

Laatst bewerkt:
Wachten op zelfmoord. :roflol:

Of gewoon kogel, heb je al die onzin wachtlijsten en spuitjes en artsen niet nodig

Of gewoon kogel, heb je al die onzin wachtlijsten en spuitjes en artsen niet nodig

Mobiele doodsbrigades, dat hebben we eerder gezien :D Lijkt me wel rommelig als de familie er bij wil zijn maar effectief is het natuurlijk wel. Goedkoop ook, zijn vast wel wat Polen of Roemenen die de klus willen klaren.

Terug
Naar boven