Fitness Seller

Idee: Waterkanon op trein

Zoiets maar dan op een trein :cool:

yqxpItK.jpg

Niets proberen te voorkomen, camera's voor op de trein en spectaculaire beelden van maken, deze live streamen naar LiveLeak. :)

Is het niet makkelijker om alle treinen achteruit te laten rijden ? Voor de trein springen heeft dan geen enkel nut meer.

Is het niet makkelijker om alle treinen achteruit te laten rijden ? Voor de trein springen heeft dan geen enkel nut meer.

in belgie pak je dat zo aan
plak een enorme afbeelding van milquet(madame non) aan de voorzijde van die trein
dan springen al de walen voor die trein en ben je direct ook van een pak sociale bijdragen af aangezien het 75% kans op een ambtenaar, een werkloze of een mindervalide was.

en de vlamingen zijn dan weer gered want wees nu eerlijk, wie wil nu naar milquet springen.

Als iemand echt dood wil, lukt dit meestal wel. In maatregelen als waterkannonen op treinen of een restrictie op de paracetamol verkoop, heb ik geen vertrouwen. Het probleem met depressie als geestelijke stoornis is dat men als symptoom te maken kan krijgen met hevig zwaarmoedige stemmingen gepaard gaande met een sterke haat voor het leven. Suicidegedachten zijn een normaal symptoomverschijnsel bij depressieve stoornissen. De drang tot suïcide en het verlangen naar de dood kunnen zeer hevig en dwingend zijn voor de persoon in kwestie. Mensen met een zeer impulsieve persoonlijkheidsstructuur zullen met enige regelmaat halfslachtige pogingen doen om suïcide te plegen of zichzelf te beschadigen. Dit "aandacht zoeken" van de patiënt moet wel degelijk serieus genomen worden omdat deze hiermee een waarschuwingssignaal naar de omgeving afgeeft. Suïcidepogingen die bedoeld zijn om deze waarschuwingssignalen af te geven kunnen toch onbedoeld slagen of na jaren werkelijk serieus worden door effectieve methoden waarna de dood onherroepelijk volgt.

Leven met een chronisch depressieve persoon is niet makkelijk, de depressieve patiënt spendeert hele dagen in bed en installeert zich in een stoel om daar uren voor zich uit te kijken. De patiënt spreekt met slepende monotone stem en is alle interesse in zijn omgeving verloren. De energieloosheid en moeheid waar de patiënt aan lijdt maakt dat hij als een oud mannetje vanuit het bed naar de stoel en weer terug strompelt. Hij verwaarloost zichzelf en zijn huishouding, kleren worden niet meer gewassen, de haren worden niet meer gekamd en men scheert zich maandenlang niet. De persoon wordt door zijn omgeving gemeden en niet zelden voor een zwerver of "vieze vent" aangezien.

Ik vind het bijzonder ernstig dat er regelmatig kinderen van 12 of 13 jaar in het nieuws verschijnen die zich voor de trein geworpen hebben of zich hebben verhangen in een bos. Om op zo'n jonge leeftijd al over gewichtige zaken als de dood en suïcide na te moeten denken is verschrikkelijk.

Ik ben in het algemeen niet tegen zelfmoord maar ik raad een persoon die dit overdenkt wel aan om er vele jaren over na te denken of je wel echt dood wil. De zelfmoordenaar wil vaak wel degelijk het leven, hij is alleen ongelukkig door de omstandigheden waarop dit leven hem geboden wordt. De extreem belangrijke beslissing om een einde aan het eigen leven te maken is het waard om daar vele jaren of zelfs decennia over na te denken of je dit wel echt wilt. Zodra men de polsen doorsnijdt is er namelijk geen weg terug meer en Azrael** zal je omhelzen.

**Azrael is the angel of Death, magere Hein.

Als iemand echt dood wil, lukt dit meestal wel. In maatregelen als waterkannonen op treinen of een restrictie op de paracetamol verkoop, heb ik geen vertrouwen.

Zelfmoord door een overdosis aan paracetamol is een hele nare manier om aan je eind te komen. Eerst stopt je lever ermee, dan je nieren en vervolgens sterven deze en andere organen en ga je langzaam en pijnlijk dood na ongeveer een week... Mensen die paracetamol slikken om zelfmoord te plegen zijn fokking achterlijk.

Anyway, kzou gewoon een grote lans op de voorkant van je trein zetten.

Zoiets maar dan op een trein :cool:

yqxpItK.jpg

Niets proberen te voorkomen, camera's voor op de trein en spectaculaire beelden van maken, deze live streamen naar LiveLeak. :)

Een Hyundai...............als daar een vlieg tegen aan komt dan zit het 1,1 liter blokje op de achterbank ook.

Een Hyundai...............als daar een vlieg tegen aan komt dan zit het 1,1 liter blokje op de achterbank ook.

Daarom staat er boven de foto ook dat wat voor op de auto en aan de zijkanten gemonteerd zit op een locomotief geplaatst moet worden, hier kon ik echter zo snel geen goede foto van vinden ;)

En dan gaan ze gewoon voor een vrachtwagen de weg op. Mensen die dood willen bedenken toch wel wat.

is er niet iets te bedenken met magneten?

Lol Ik lag me helmaal .kapot in de trein :s

Terug
Naar boven