Fitness Seller

Idee: Waterkanon op trein

angry-train2.jpg

Zal wel grappig zijn als er een soort opvangbak kwam waar het schijt en urine van de treinreizigers werd opgevangen en met dat mengsel die mong*len omver te blazen.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 22:53 ----------

Ook zo raar, als een hond lijd mag hij een spuitje. En de mens laten ze maar verder lijden.. Ik zou het bij de dierenarts proberen, ben je ook niet zoveel mensen tot last.

En als je eindelijk aan de beurt bent word je verzoek afgewezen omdat je volgens de dokters niet depressief genoeg bent. hehe :P

Omdat wij als Machinisten meestal het 'slachtoffer' op het laaste moment zien.
Ze stappen op het laatste moment voor je trein. ( Overwegen, bochten, bruggen ect )
Ook kan het 'Kanon' niet aangedreven worden want als wij een snelremming inzetten is gelijk alle lucht uit de leidingen.

• Topic Starter Topic Starter
even weer leven in dit topic blazen voor antwoord op mijn vraag: waar zou je zo'n idee door moeten geven? bij de gemeente ofzo?

Of we laten alle treinen achteruit rijden zodat ze aan de verkeerde kant van de trein springen.

Misschien een idee om een turbine op de voorkant van de trein te zetten, om zo de persoon weg te blazen van het spoor nét voor de trein hem zelf raakt...

Goed idee, en 1 maal per jaar plaatsen we de turbine andersom zodat hij zuigt ipv blaast om de vergrijzing aan te pakken :)

Waarom niet gewoon een gesubsideerde killer train.. Waar een of andere loco dude als machinist in zit die toch mensen wilt killen en hier een stijve Peñor van krijgt. En mensen die zo hard in de shit zitten kunnen dus zonder moeite zichzelf op het spoor knallen. Win-win situatie lijkt me?

Gewoon een suicide uurtje afspreken op bepaalde sporen en probleem opgelost. Dan nog een of ander direct schoonmaakmechanisme en there u have it :)

Het netste zou zijn om een paar minuten van tevoren de hulpdiensten te bellen en je locatie door geven. Zoals ergens in een bos waar niet veel mensen zijn. Dan schiet je jezelf door je hoofd en klaar. Als je echt zelfmoord wilt plegen ga je daar niet op zitten wachten. Denk ik.

waar moet het water eigenlijk vandaan komen?

waar moet het water eigenlijk vandaan komen?

gefiltreerd rioolwater? van die ronde dingen op de weg waar ''TBS'' op staat? je weet wel, waar de brandweer ook altijd water uit haalt.

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 23:55 ----------

*putdeksel, zo heet dat ding :)

Of gewoon een erg groot blok piepschuim voorop de trein, en daar weer voorop een meter dik aan watten.
Weet niet of het veel zal helpen maar de mensen zullen waarschijnlijk minder als puistjes uit elkaar spatten.

Of gewoon een erg groot blok piepschuim voorop de trein, en daar weer voorop een meter dik aan watten.
Weet niet of het veel zal helpen maar de mensen zullen waarschijnlijk minder als puistjes uit elkaar spatten.

beter: een ballenbaknet voorop de trein en trampolines naast de treinsporen. dan worden ze weggeknalt, stuiteren ze voor 10 minuten en dan zijn ze zó vrolijk dat ze zelfmoord weer uitsluiten :)

Waarom niet gewoon een gesubsideerde killer train.. Waar een of andere loco dude als machinist in zit die toch mensen wilt killen en hier een stijve Peñor van krijgt. En mensen die zo hard in de shit zitten kunnen dus zonder moeite zichzelf op het spoor knallen. Win-win situatie lijkt me?

Gewoon een suicide uurtje afspreken op bepaalde sporen en probleem opgelost. Dan nog een of ander direct schoonmaakmechanisme en there u have it :)

:roflol: Eerlijk gezegd denk ik dat het zulke grote aandachtshoertjes zijn dat de meeste er alsnog voor kiezen voor een normale trein te springen.

Tenzij je psychisch ziek in je hoofd bent dan vind ik je maar een egoistisch triest geval als je voor de trein springt.

Terug
Naar boven