Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens op youtube naar snowplowinig trains. Geweldig gezicht is dat. Misschien wel een idee om op die manier zelfmoordenaars van de rails te scheppen.

even weer leven in dit topic blazen voor antwoord op mijn vraag: waar zou je zo'n idee door moeten geven? bij de gemeente ofzo?
Had je door moeten geven voor het nationaal dromenboek
nu moet ik weer 30 jaar wachten tot wimlex aftreedt en een nieuw dromenboek komt..Misschien een idee om een turbine op de voorkant van de trein te zetten, om zo de persoon weg te blazen van het spoor nét voor de trein hem zelf raakt...

Of we laten alle treinen achteruit rijden zodat ze aan de verkeerde kant van de trein springen.

Of we laten alle treinen achteruit rijden zodat ze aan de verkeerde kant van de trein springen.
Op zich een goed idee, maar ik denk dat het aardig wat geld gaat kosten als alle treinrails omgedraaid moeten worden.

Of gewoon een erg groot blok piepschuim voorop de trein, en daar weer voorop een meter dik aan watten.
Weet niet of het veel zal helpen maar de mensen zullen waarschijnlijk minder als puistjes uit elkaar spatten.

Waarom niet gewoon een gesubsideerde killer train.. Waar een of andere loco dude als machinist in zit die toch mensen wilt killen en hier een stijve Peñor van krijgt. En mensen die zo hard in de shit zitten kunnen dus zonder moeite zichzelf op het spoor knallen. Win-win situatie lijkt me?
Gewoon een suicide uurtje afspreken op bepaalde sporen en probleem opgelost. Dan nog een of ander direct schoonmaakmechanisme en there u have it![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat het zulke grote aandachtshoertjes zijn dat de meeste er alsnog voor kiezen voor een normale trein te springen.