Traps van een uit de kluiten gewassen stier?800 tren e een andere kuur 700mg tren a met 600-800 bold erbij
Traps van een uit de kluiten gewassen stier?800 tren e een andere kuur 700mg tren a met 600-800 bold erbij
Heb helaas al genetisch grote trapsTraps van een uit de kluiten gewassen stier?
Kan je nakuren met clomid EN nolva? Is dit verstandig of heffen ze elkaar alleen maar op?
hoe was je look erop? twijfel ook of ik low of medium in test wil zitten eigenlijkAls je wil cutten en toch iets meer kans op massa wil (mits goede voeding natuurlijk) dan zou ik zeker gaan voor 600mg test.
Hoger in testosteron cutten is me veeeeel beter bevallen, iedereen is er skeptisch over (ik toen ook) maar ben nog opmerkelijk veel vvm bijgekomen
Prima, mits je niet als een varken eet. Zag niet heel veel verschil met 250test. Gevoelsmatig is het ook stukken fijner dus zeker het proberen waardhoe was je look erop? twijfel ook of ik low of medium in test wil zitten eigenlijk
Andere compounds hoger dan test ook?Prima, mits je niet als een varken eet. Zag niet heel veel verschil met 250test. Gevoelsmatig is het ook stukken fijner dus zeker het proberen waard
Hoe bedoel je precies?Andere compounds hoger dan test ook?
als je test dan bijvoorbeeld op 500 zet, zou je tren ( of een ander middel dat je gebruikt tijdens cutten) hoger dan die 500 zetten?Hoe bedoel je precies?
Zat toen zelf opals je test dan bijvoorbeeld op 500 zet, zou je tren ( of een ander middel dat je gebruikt tijdens cutten) hoger dan die 500 zetten?