MuscleMeat

Iedereen! Post hier jouw armomvang! (koud)

35 cm bij een lengte van 1.81 helaas pindakaas maar ik zal ze slopen op naar de 40!!!

hmz. zit nu op 41 cm in 10 maand! toen ik begon had ik 3 cm lol

Ik ben net begonnen met bben, mijn biceps zijn koud 33cm en warm 34,5cm. Ik ben 1.80 lang en weeg 69kg.
Ben benieuwd of ze een beetje gaan groeien.

Laatst bewerkt:
Chris20 zei:
Ik ben net begonnen met bben, mijn biceps zijn koud 33cm en warm 34,5cm. Ik ben 1.80 lang en weeg 69kg.
Ben benieuwd of ze een beetje gaan groeien.

5 april poste ik dit, nu is het 20 mei, en ben 3,5 kilo zwaarder (72,5 kg) geworden en ze zijn nu 35 cm koud. Goede vooruitgang vind ik zelf. Dit motiveerd wel om door te gaan :)

Levrone@ zei:
Wel eerlijk zijn hé :D , Graag koud opgemeten en gespannen.

De mijne zijn koud 43 cm, over een jaar wil ik op de 50 zitten :D

Levrone@

Je klets Levrone, toch ? :eek: Hoe lang ben je dan man 1.75 ofzo, met al die kuren van jou zou je toch wel 5cm meer mogen hebben :D

ontopic, ik ook 43 koud ja. bij 1.80

Nog nooit opgemeten, ik zal vanavond ff een touwtje en een meetlat erbij pakken :) Ik denk dat ik blij zou zijn als ze over de 30 cm heen zouden komen. Stats : 15 jaar oud, 60 kg, BF 7-8 denk ik :)

ik zit ook op iets van 30 cm :(
er zit geen vet op dat scheelt misschien ook wat...
ajah ik ben ook 15 trouwens...
maar m'n ouders willen misschien gym voor me gaan betalen dus hopelijk gaat alles dan een beetje groeien :p

35cm, ik ben 1m70 ong, dus mn armen lijken wel iets groter.

Op naar de 50.

Ik heb ook geen vet... maar mijn ouders betalen de gym :D

Extend zei:
Ik heb ook geen vet... maar mijn ouders betalen de gym :D

kl***zak:P

m'n ouders doen nog steeds moeilijk...tss...moet m'n pa maar wat pints minder drinken..hij is toch te dik :D kan hij dan mooi m'n abo dokken

39cm koud. (m'n armomvang he ;) )

37-38 cm :(

mag nog wel wat meer worden...

25 cm...of hadden julllie het niet over de penisomvang?? :D

Links 41, rechts 40,5

zo rond de 43/44 cm koud bij 1,85

Adema zei:
kl***zak:P

m'n ouders doen nog steeds moeilijk...tss...moet m'n pa maar wat pints minder drinken..hij is toch te dik :D kan hij dan mooi m'n abo dokken

Mijn ouders zeiden altijd, ga nou eens op een sport, tsja, dat vind ik het ook wel logisch dat ze mogen betalen :D

Hip, mijn ouder dokken ook voor me, zelfde reden als jij. En ik zit nog eens bij een rete dure sportschool; bijna 300 euris per jaar.

Terug
Naar boven