XXL Nutrition

iemand advies voor me =D?

StayFit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Mijn vraag was , ofdat fitness te combineren was met voetbal , ik heb 4k/perweek training en ga 3-4 per week fitnessen:rolleyes:
,
verlies ik spiermassa ? hierdoor:(

ik eet goed ,en ik gebruik een preworkout , whey , bcaa , en creatine:)
ik train met gewichten tussen de 4-15kg max, en doe veel herhalingen , en soms is een zwaardere set met meerdere kilos , hangt van oefening af. Zou ik dun worden of heb ik kans om gespierd te worden ondanks 4kpweek voetbal :)

Veel herhalingen met weinig gewicht en 4x per week cardio is niet optimaal voor massabouw nee.

Lekker stoppen met voetbal en een echte sport gaan doen=)
tenzij je natuurlijk geld verdient met balletje trappen.

Spiermassa bouwen kan volgens mij perfect samen met voetbal, zolang je maar voldoende eet en juist traint (minder herhalingen, meer gewicht).

Als je 4 keer per week voetbalt ben je blijkbaar nogal fanatiek.. Ik weet bijna zeker dat veel spiermassa je niet een betere voetballer gaat maken. Los daarvan is een beetje krachttraining helemaal niet slecht.. je gaat er bijvoorbeeld harder van sprinten (maar niet als je traint met 4-15 kilo).

Spiermassa bouwen kan volgens mij perfect samen met voetbal, zolang je maar voldoende eet en juist traint (minder herhalingen, meer gewicht).

Kan samen gaan, maar niet perfect samen. Cardio en bodybuilding gaan niet hand in hand samen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja fanatiek , ik ben nogal een freak ,heb net voetbalschoenen besteld 250,00€

Als je dan serieus krachttraining gaat doen om je voetbalprestaties te verbeteren zou ik weinig herhalingen doen met een relatief hoog gewicht en focussen op explosiviteit.

• Topic Starter Topic Starter
Als je dan serieus krachttraining gaat doen om je voetbalprestaties te verbeteren zou ik weinig herhalingen doen met een relatief hoog gewicht en focussen op explosiviteit.

heb je daar een duidelijkere uitleg voor , ik begrijp nogal moeilijk :p:o

Hogere gewichten, minder herhalingen. Dat is sowieso basis als je spiermassa wil aanmaken. Eet heel veel, want door de cardio (voetbal) lijkt t alsof je aan t cutten bent en dat wil je niet, je wilt spiermassa aanmaken = bulken, dus eet echt veel & niet alleen maar supplementen maar ook echt veel kip(kipfilet), kwark, noten, etc. Succes!

ik zou oppassen dat je niet te veel spiermassa gaat aankomen, ik zeg niet dat het gebeurd maar je kan er minder snel van worden.

ja ik zou toch ook kiezen tussen de 2 indien je een van de 2 op professioneel niveau gaat doen

pfff iedereen doet weer alsof je meteen pro moet worden. Je kan makkelijk spiermassa bijkomen en voetballen tegelijk, alleen zal het minder snel gaan. Succes :)

Terug
Naar boven