AndroidHealthClinic

iemand een lijst/link met roids die niet DHTgevoelig zijn? dus niet het ar-5 enzym st

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Finasteride is prima kerel alleen de dosering moet wat hoger. Dutasteride is wel zeer heftig en moet je zeer voorzichtig gebruiken. Het is net ALS MET ANTI-E'S: ALLES MET MATE. Een beetje DHT is fuctioneel. Het gaat erom dat je een deel ervan blokkeert wat na 3 , 4 maanden al goede resultaten oplevert.

geweldig!!!:D ik dacht zelf aan 3maanden voor de kuur 1,25 mg per dag, in de kuur op 2,5 mg en na 3 maanden 1,25mg gedurende 3 maanden na de kuur. hoog genoeg?

@ Roberthosper: Kaalheid = Geilheid

Doe niet zoveel moeite, gozer en scheer die bol van je toch gewoon glad!

mjah..kwil nog niet eindigen als me opa die inhammen als een pinguïn heeft...en een kale kop moet je staan!... mij niet:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

staat je beeldig :)

@ invorm
nope,ik merk alleen dat het iets trager teruggroeit maar misschien is dat inbeelding

Trouwens,je kunt het bij de apotheker veel goedkoper verkrijgen dan op het net,die finasteride heb ik 28 euro betaalt bij de apotheker voor 24 tabs van 5 mg,volgende keer ga ik naar de dermatoloog voor een voorschrift en kan ik ze op de juiste dosering laten maken,scheelt ook een pak geld

bartman zei:
Trouwens,je kunt het bij de apotheker veel goedkoper verkrijgen dan op het net,die finasteride heb ik 28 euro betaalt bij de apotheker voor 24 tabs van 5 mg,volgende keer ga ik naar de dermatoloog voor een voorschrift en kan ik ze op de juiste dosering laten maken,scheelt ook een pak geld

weet je toevallig ook of je aan dutastride kan komen bij de apotheek?en prijsklasse?

Nog niet geprobeerd,ik weet wel dat het bijna het dubbele kost als fina maar voor de rest weet ik er niks van.

bartman zei:
Nog niet geprobeerd,ik weet wel dat het bijna het dubbele kost als fina maar voor de rest weet ik er niks van.

duta houdt wel 97% van het DHT tegen, dus lijkt me het geld wel waard..maarja...voor 9maanden in huis halen is fina weer goedkoper...minoxidil drbij is ook n oplossing:D

Yep,kheb laatst de minoxidyl laten vallen en je merkt echt het verschil zonder,veel dunner haar. Kan je ook laten maken in de plaatselijke drugstore,hier toch

hmmm...het gaat me alleen om de maanden na de kuur wanneer je haar dunner begint te worden/uitvalt:)

kaal wordt ik niet, maart die %$#@inhammen hoeven niet dieper te worden.
Dus als ik het goed begrijp is er met trenbolone niet erg veel aan de hand in de zin van haarverlies.

testestoron varianten vallen tegen te gaan met finastride/dutastride en veneteel minoxidil:D ben niet zo thuis in haar middelen maar meer in in roids:D vandaar dak het wou weten

Terug
Naar boven