Hallo, iemand misschien een voedingsschema liggen?
Heb al aardig wat forums doorgelezen.
Maar was toch benieuwd als iemand er 1 had of suggesties heeft.
Let zelf op mijn voeding, dagelijks vis groenten vlees shakes kwark brood, kipfilet fruit etc, tevens maak ik gebruik van pre work out.
Ben 26 jaar, 1,70m, 79 kilo en als ik internet mag geloven 19% vetpercentage.
Heb ooit de dagelijkse hoeveelheden kwa eiwitten kcal en vetten uitgerekend en dat toen gedeeld door 6 a 7 maaltijden en dat aangehouden, maar er wat vanaf geweken omdat ik mijn vet % na beneden wou hebben.
Mijn bedoeling is om niet echt om een groter postuur te krijgen maar meer definitie en de spieren wat voller en ronder uit te laten komen.
Train al jaren met up en downs en soms met lange pauze's
maar ben nu aardig aan het doorzetten.
Train 4x in de week, volg om de 2 maand een ander schema, van max-ot tot dorian yates etc.
Alleen zijn er toch een aantal verschillende verhalen over aantal eiwitten kcal en vetten.
Hoor het graag, alvast bedankt.
Gr Herman
Iemand met berekening voor eiwitten kcal en/of vetten altijd welkom,
Heb al aardig wat forums doorgelezen.
Maar was toch benieuwd als iemand er 1 had of suggesties heeft.
Let zelf op mijn voeding, dagelijks vis groenten vlees shakes kwark brood, kipfilet fruit etc, tevens maak ik gebruik van pre work out.
Ben 26 jaar, 1,70m, 79 kilo en als ik internet mag geloven 19% vetpercentage.
Heb ooit de dagelijkse hoeveelheden kwa eiwitten kcal en vetten uitgerekend en dat toen gedeeld door 6 a 7 maaltijden en dat aangehouden, maar er wat vanaf geweken omdat ik mijn vet % na beneden wou hebben.
Mijn bedoeling is om niet echt om een groter postuur te krijgen maar meer definitie en de spieren wat voller en ronder uit te laten komen.
Train al jaren met up en downs en soms met lange pauze's
maar ben nu aardig aan het doorzetten.Train 4x in de week, volg om de 2 maand een ander schema, van max-ot tot dorian yates etc.
Alleen zijn er toch een aantal verschillende verhalen over aantal eiwitten kcal en vetten.
Hoor het graag, alvast bedankt.
Gr Herman
Iemand met berekening voor eiwitten kcal en/of vetten altijd welkom,
Laatst bewerkt: