Fitness Seller

iemand ervaring? beginnerskuur vraag!

vatoslocos10

Cool Novice
Waardering
0
beste mensen

heeft iemand ervaring met deca-durabolin gecombineert met winstrol tabletten? ik ben van plan om deze beginnerskuurschema uit te voeren:

week 1-8 deca: 200mg/ml e/w
week 4-12 winstrol: 50mg (5 x 10mg) e/d

nakuur:

week 13-14 nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 15-16 nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d
week 13-16 milk thistle: silymarin 80% e/d

doel: 8-12kg spiermassa aankomen.....

met vriendelijke groeten.....

en welke vriend doet dit shema??

hoe lang train jij al rakker?

• Topic Starter Topic Starter
een vriend van uit m'n buurt.....

ik train al 6 jaren, 1.80m en 85kg, nog nooit a.s gebruikt!

De nakuur is prima, maar de kuur vind ik echt helemaal niks!

Geen enkele kuur is compleet zonder testo vind ik.
Om die reden zou ik de deca vehogen naar 400mg en er test bij doen.
Liefst enantaat...op 500 mg.

bestaat er testo in tabletvormen?

vatoslocos10 zei:
een vriend van uit m'n buurt.....
ik train al 6 jaren, 1.80m en 85kg, nog nooit a.s gebruikt!

ik vraag het ook maar hoor, omdat je posts ietwat gek overkomen, maar dat kan aan mij liggen!

verder weet ik geen ene snars van AS omdat ik het niet gebruik. Ik probeer er wel veel over mee te lezen hier, is toch leerzaam.

testo in tablet, geen flauw idee of het klopt, maar de broer van een maat van me zegt het te gebruiken, dus bij deze zeg ik dat het bestaat.

dat wordt spuiten

In een beginnerkuur geen testo! ALs je de eerste keer testo zet ga je de volgende keren minder goed vooruit. Een eiwitspaarder als deca is wel goed als 1e middel...

en weet je soms hoe dat noemt testo in tablet vorm? iemand anders nog?

franky zei:
In een beginnerkuur geen testo! ALs je de eerste keer testo zet ga je de volgende keren minder goed vooruit. Een eiwitspaarder als deca is wel goed als 1e middel...

volgens mij verschillen hier de meningen nogal over.
ik lees in andere topics een beginnerkuur die bestaat uit 250 test en 200 mg deca, daar is men dan wel positief over.

heb je misschien wat meer info over dat niet zo goed vooruitgaan als je de eerste kuur test zet ?

Sinlath zei:
volgens mij verschillen hier de meningen nogal over.
ik lees in andere topics een beginnerkuur die bestaat uit 250 test en 200 mg deca, daar is men dan wel positief over.
heb je misschien wat meer info over dat niet zo goed vooruitgaan als je de eerste kuur test zet ?

Ja ik weet nu krijg je dus weer de discussie wel testo niet testo...maar ik ben van mening dat als 1e kuur je alleen maar hoeft te zorgen voor een positieve stikstof balans en je groeit al(geld natuurlijk ook voor andere kuren) Dus waarom dan al aggresieve middelen pakken als je met mildere net zo goed vooruit gaat. En nu krijg ik natuurlijk weer verwijten dat deca zwaar op je axis drukt dus neem dan wat proviron. Drukt niet op de axis en je hebt wat extra's voor die positieve stikstofbalans;)

franky zei:
Ja ik weet nu krijg je dus weer de discussie wel testo niet testo...maar ik ben van mening dat als 1e kuur je alleen maar hoeft te zorgen voor een positieve stikstof balans en je groeit al(geld natuurlijk ook voor andere kuren) Dus waarom dan al aggresieve middelen pakken als je met mildere net zo goed vooruit gaat. En nu krijg ik natuurlijk weer verwijten dat deca zwaar op je axis drukt dus neem dan wat proviron. Drukt niet op de axis en je hebt wat extra's voor die positieve stikstofbalans;)

kijk dit incombinatie met alles wat er te lezen is over AAS is zinnig imho.

thanx. zal eens inlezen in deze combi.

ik heb gelezen dat andriol tabletten niet zo goed werken zijn jullie daar ook mee eens of niet? en je moet er stuk of 8 tabletten per dag inslikken heb ik gelezen..... maar heeft het uiteindelijk dezelfde effect of bijna dezelfde effect? of is het de moeite nie waard om andriol erbij te nemen?

vatoslocos10 zei:
ik heb gelezen dat andriol tabletten niet zo goed werken zijn jullie daar ook mee eens of niet? en je moet er stuk of 8 tabletten per dag inslikken heb ik gelezen..... maar heeft het uiteindelijk dezelfde effect of bijna dezelfde effect? of is het de moeite nie waard om andriol erbij te nemen?

klopt, je moet er veel per dag slikken om schommelingen in test niveau te voorkomen. Dus ik zou t je niet aanraden

thanks bro

dus..... zou ik met deze kuur m'n doel kunnen bereiken denk je? ik wil minstens tussen de 8-12kg winnen

vatoslocos10 zei:
thanks bro
dus..... zou ik met deze kuur m'n doel kunnen bereiken denk je? ik wil minstens tussen de 8-12kg winnen

Dat kan ik vantevoren niet zeggen. Als je goed eet en hard traint zul je zeker aankomen, mits je geen rommel gebruikt. Maar hoeveel dit zal zijn kan niemand vantevoren zeggen.

Deca 8 weken is toch een beetje kort. En vergeet het maar met die testosteron tabletten die je bedoelt, dat is troep. Als je test gebruikt, neem de stap en ga injecteren.

is het "mogelijk" met deze kuur tussen de 8-12kg aan te komen wouw ik eigenlijk vragen.....? of zou dat een wonder zijn?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven