Fitness Seller

iemand ervaring? beginnerskuur vraag!

vatoslocos10

Cool Novice
Waardering
0
beste mensen

heeft iemand ervaring met deca-durabolin gecombineert met winstrol tabletten? ik ben van plan om deze beginnerskuurschema uit te voeren:

week 1-8 deca: 200mg/ml e/w
week 4-12 winstrol: 50mg (5 x 10mg) e/d

nakuur:

week 13-14 nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 15-16 nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d
week 13-16 milk thistle: silymarin 80% e/d

doel: 8-12kg spiermassa aankomen.....

met vriendelijke groeten.....

en welke vriend doet dit shema??

hoe lang train jij al rakker?

• Topic Starter Topic Starter
een vriend van uit m'n buurt.....

ik train al 6 jaren, 1.80m en 85kg, nog nooit a.s gebruikt!

De nakuur is prima, maar de kuur vind ik echt helemaal niks!

Geen enkele kuur is compleet zonder testo vind ik.
Om die reden zou ik de deca vehogen naar 400mg en er test bij doen.
Liefst enantaat...op 500 mg.

bestaat er testo in tabletvormen?

vatoslocos10 zei:
een vriend van uit m'n buurt.....
ik train al 6 jaren, 1.80m en 85kg, nog nooit a.s gebruikt!

ik vraag het ook maar hoor, omdat je posts ietwat gek overkomen, maar dat kan aan mij liggen!

verder weet ik geen ene snars van AS omdat ik het niet gebruik. Ik probeer er wel veel over mee te lezen hier, is toch leerzaam.

testo in tablet, geen flauw idee of het klopt, maar de broer van een maat van me zegt het te gebruiken, dus bij deze zeg ik dat het bestaat.

dat wordt spuiten

In een beginnerkuur geen testo! ALs je de eerste keer testo zet ga je de volgende keren minder goed vooruit. Een eiwitspaarder als deca is wel goed als 1e middel...

en weet je soms hoe dat noemt testo in tablet vorm? iemand anders nog?

franky zei:
In een beginnerkuur geen testo! ALs je de eerste keer testo zet ga je de volgende keren minder goed vooruit. Een eiwitspaarder als deca is wel goed als 1e middel...

volgens mij verschillen hier de meningen nogal over.