MuscleMeat

iemand ervaring? beginnerskuur vraag!

Tja, alles is mogelijk, hoewel 8 a 12 wel flink hoog gegrepen is. Het ligt verder aan zoveel factoren: ervaring met trainen, voeding, etc etc. Er is echt geen voorspelling te maken van tevoren. En hoe hoger je verwachtingen hoe sneller je teluergesteld zal zijn

Eerste kuur gewoon tegoei doen kerel, dan hebt ge het meeste profijt en de meeste gains.
was u vet%???

als ge geen test wilt gebruiken weet ik wel een goeie waar een vriend van me 15kg mee is aangekomen en 2% vet. let wel op, 2-3 maanden dat je dingeling wat gaat wringen dus licht je meisje al maar in op voorhand!!!

week 1-9: Deca 400mg
week 1-3: Winstrol Tabs 40mg/dag
week 9-12: Winstrol inject 50mg/eod

zo heeft hij het gedaan en kwam abnormaal bij in zowel kracht als massa.
ikzelfs zou het nooit doen maar doeltreffend is het vast en zeker.

• Topic Starter Topic Starter
ik hou het bij 200mg/ml deca per week..... 8 weken zou toch voldoende moeten zijn denk ik toch neen? de meesten van jullie gebruiken winstrol voor 4 weken..... is dit ook zo "hoelanger je kuurt hoe beter resultaat je krijg"? of niet?

nee, en 200 mg deca kan wel zen werk doen ja, maar neem voor zeker te spelen 300mg, dan ben je zeker van je zaak. neem er de eerste 3 weken dboll bij en de laatste 3 weken dan winstrol en je heb jezelf een kuur.
en nee langer is niet altijd beter. 8-9 weken zal wel voldoende zijn.

ik heb deca/dboll als eerste kuur gedaan. 6 kilo gewonnen 5 kilo vocht verloren 1 kilo iets behouden..

top kuurtje hoor!

ja deca dboll is nu ook niet meteen men eerste kuur, als ik eerste kuur opnieuw kon doen deed ik volgende denk ik:

1-10: Test E 250mg
1-10: Primo 300mmg

lijkt me wel een zuiver massabouwertje als je nog nooit in contact met aas bent geweest.

maarja aan de topicstarter, men maat heeft nu na 5 maand nogaltijd 11kg zuiver overgehouden van de 16 en 75% van de kracht.

Tja dit is al zo vaak besproken hier..
Ik zou het persoonlijk niet aandurven om deca te gebuiken zonder er test bij te zetten. vooral ivm libido problemen

kuur

Ook kunnen testo en deca bij elkaar in de spuit dus er is geen enkele reden om testosteron in tabletvorm te nemen! bergrijp het probleem dus niet???

ten eerste! younggod heeft het gehad over dboll -> 6 kilo gewonnen... 5 kilo vocht 1 kilo overgehouden maaaaar ik wil geen vocht! ik wil puur spiermassa en ik wil meerendeel behaalde kilo's behouden..... dus dboll is nie iets voor mij! ten tweede! andries zegt van "Ook kunnen testo en deca bij elkaar in de spuit dus er is geen enkele reden om testosteron in tabletvorm te nemen!" wil je zeggen dat ik ze wel neem of juist niet? je hebt het over andriol dan neen? ten derde! ik blijf het bij 8 weken deca aan 200mg/ml per week houden! nie meer nie minder! maar als jullie andere advies hebben over tabletten mag het wel komen hoor..... maar alleen spuit ik deca door m'n vlees! graag jullie meningen hiervoor..... zoals ik al zei m'n doel is tussen de 8-12kg spiermassa winnen..........

doel is 8-12kg? Dan vind ik dat je kuur mag bestaan uit:

wk 1-10 250mg test/200mg deca
wk 1-5 30mg dbol

Je houdt vrijwel van alle a.s. vocht vast, het vocht verdwijnt erna weer. Als jij maar zorgt dat je voeding en rust in orde zijn, dan zal je ook meer kwaliteitsmassa pakken ;)

vatoslocos10 zei:
ten eerste! younggod heeft het gehad over dboll -> 6 kilo gewonnen... 5 kilo vocht 1 kilo overgehouden maaaaar ik wil geen vocht! ik wil puur spiermassa en ik wil meerendeel behaalde kilo's behouden..... dus dboll is nie iets voor mij! ten tweede! andries zegt van "Ook kunnen testo en deca bij elkaar in de spuit dus er is geen enkele reden om testosteron in tabletvorm te nemen!" wil je zeggen dat ik ze wel neem of juist niet? je hebt het over andriol dan neen? ten derde! ik blijf het bij 8 weken deca aan 200mg/ml per week houden! nie meer nie minder! maar als jullie andere advies hebben over tabletten mag het wel komen hoor..... maar alleen spuit ik deca door m'n vlees! graag jullie meningen hiervoor..... zoals ik al zei m'n doel is tussen de 8-12kg spiermassa winnen..........

Je snapt er echt geen hol van he kerel ;)

vatoslocos10 zei:

Jongen, mensen geven je advies en meningen en je wil ze gewoon niet aanvaarden, doe dan gewoon je ding wat jij denkt dat het beste is... :rolleyes:

er zijn verschillende dianabol in de markt..... dianabol van thaibol 100 tabs a 5mg en dianabol van naposim 100 tabs a 5mg..... welk raden jullie het beste aan?

Het is alle2 even goed als je geen fake hebt.....dbol is dbol.

ok..... door de info dat ik van jullie heb ontvangen wouw ik een laatste kuurschema opstellen.....:

kuur:

week 1-8 deca: 200mg/ml e/w
week 1-6 dbol: 30mg (3 x 10mg) e/d
week 1-6 andriol: 40mg (6 x 40mg) e/d
week 7-12 winstrol: 50mg (5 x10mg) e/d

nakuur:

week 13-14 nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 15-16 nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d
week 17-20 milk thistle: silymarin 80% e/d

is dit beter of wat kan er nog verandert worden? met vriendelijke groeten.....

kuur

Klopt helemaal niks van. je kan niet week 1 tot 6 dianabol nemen en daarna rustig verder gaan met winstrol voor nog eens 6 weken. Ook winstrol is gealcyleerd en je lever gaat er dit niet leuk vinden:mad:

Waarom wil je alleen deca injecteren en geen testosteron??? Je wilt wel testosteron (alleen in tabletvorm) en je bent niet bang om de deca te injecteren , dus waarom geen testo erbij zetten?

Ook wil je geen vocht, waarom stel je dan voor om dianabol en deca te gaan gebruiken???

Niet dat ik hier de expert ben ofzo maar volgens mij kun jij ook nog wel wat leren:D

Ik zou week 1-10 200mg deca en 250mg testo nemen. En dan afhankelijk van je doel en dat is bij jou droge massa week 7-12 winstrol zetten. Na de Winstrol kan je dan gelijk beginnen met je nakuur.

Maar zoals ik al zei, zijn er mensen die meer verstand hebben over anabolen dus misschien denken die hier anders over.

ja maar ik wil niet te veel a.s. eerste kuur daarom wil ik het simpel houden.....

kuur:

week 1-10 deca: 200mg/ml e/w
week 4-10 winstrol: 50mg (5 x 10mg) e/d

nakuur:

week 11-12 nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 13-14 nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d
week 15-18 milk thistle: silymarin 80% e/d

ps: wat is het verschil tussen "testosteron enanthaat 250mg/ml, 1ml ampul en testosteron enanthaat 250mg/ml, 10ml vial?"..... met vriendelijke groeten..... + wat mag ik +- (hoeveel kilo's spiermassa) verwachten van deze kuur?

Laatst bewerkt:
kuur

Ziet er al beter uit. Dit is wel een gangbare kuur die meer mensen hebben gedaan. Wel denk ik dat er ook mensen zijn die testosteren de voorkeur geven boven deca. De nakuur moet alleen wat later beginnen (ik dacht na 2 weken na je laatste deca injectie) maar dit ziet er al veel beter uit.

testosteron enanthaat 250mg/ml, 1ml ampul

testosteron enanthaat 250mg/ml, 10ml vial

verschil is dus de inhoud

testosteron enanthaat 250mg/ml, 10ml vial is dan 10 ampuls ja?

Terug
Naar boven