AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met deze PH

bct80

Cool Novice
Waardering
0
Het spijt me dat ik weer eens iets over prohormonen vraag in deze sectie, ben ook nog steed voorstander om een apparte sectie zoals vroeger. Dit even terzij...

Ik heb net iets gelezen over SPAWN. Het zou sterker zijn dan Havoc en epistan. Ik weet dat er veel verkooppraatjes zijn, daarom de vraag of iemand ervaring met dit ph heeft, of dit kan beamen dmv de chemische samenstelling.

SPAWN

Testers say it is STRONGER than Havoc and Epistane

* Sizable, Noticeable Strength Gains Especially in Core Movements
* Dry, Lean Mass Gains - No water retention here!
* Increased Training Intensity and Mood/Focus Enhancement
* Gynocomastia & Estrogen Protection
* Enhanced Sexual Vigor & Libido

This supplement is only for the most serious boydbuilders - Use with serious caution, as this prohormone is as close to an oral steroid as you can get! Myogenic Spawn!

Myogenix Spawn is a supplement that combines a specific blend of two of the most powerful legal anabolics. Myogenix Spawn is a prohormone which contains 19-Norandrosta-4,9 diene-3,17 dione and 2a,3a-epithio-17a-methyletioallocholanol. 19-Norandrosta-4,9 diene-3,17 dione is a progestin similar to trenbolone, nandrolone, methyltrienolone and Methyl-Dien which are also progestins. Solid gains with minimal water retention and huge strength gains are often reported. The second compound is the very popular 2a,3a-epithio-17a-methyletioallocholanol. This compound has been used to reduce estrogen while providing quality solid lean mass gains with increases in strength. Together they make myogenix spawn. This prohormone/prosteroid should be used only by adult males over the age of 21 and for short cycles.

Directions: Start with 1 to 2 capsules daily in divided doses. For advanced gains use 3 caps daily in divided doses. Do not take more than 3 caps within 24 hours. Do not use Spawn for more than 30 days

Myogenix Spawn Facts:

Serving Size 1 cap
Servings per Container 90
Amount per serving:
Estra-4,9-diene-3,17dione 30mg
2a,3a-epithio-17a-methyletioallocholanol 8mg

Grtz.

Tegenwoordig mixen ze maar zoveel mogelijk leverbelastende shit door elkaar.
Persoonlijk zou ik er afblijven van al die nieuwe designer dingen die maar blijven uitkomen.

Op bb.com stond er deze week reclame voor D-Drol : 'Combines 3 of the most potent pro-hormones ever created'.
(2a, 17a-Dimethyl-5a-Androstane-3-One-17b-Ol, Estra-4,9-Diene-3,17-Dione, 17a-Methyl-Etioallocholan-2-Ene-17b-Ol)

Je hebt er zelfs ook 1 met superdrol, phera-plex en nitrix bij elkaar.

Ik vind een 1-ad kuurtje of een eenmalig 4 weken kuurtje Havoc met de nodige ondersteunde supplementen nog binnen de grenzen. Maar al die bovenstaande mega-mixen zijn er voor mij persoonlijk over. Zeker Superdrol of supplementen die ook maar enige vorm van Superdrol bevatten.

Laatst bewerkt:
Het spijt me dat ik weer eens iets over prohormonen vraag in deze sectie, ben ook nog steed voorstander om een apparte sectie zoals vroeger. Dit even terzij...

Ik heb net iets gelezen over SPAWN. Het zou sterker zijn dan Havoc en epistan. Ik weet dat er veel verkooppraatjes zijn, daarom de vraag of iemand ervaring met dit ph heeft, of dit kan beamen dmv de chemische samenstelling.

Grtz.

remember wel dat havoc en epistane gewoon anabole steroiden zijn en geen prohormonen.
met ph's zit er vaak een wat groter risico aan vast voor wat je ervoor terug krijgt. ik denk helemaal met deze dodelijke cocktail.
ook is de tekst wat dubbelzinnig, ik bedoel er staat prosteroid/pro hormoon, dat zijn 2 compleet verschillende dingen.

• Topic Starter Topic Starter
Aan je havoc-log te zien kan je wel deftige resultaten bereiken... Zal het (denk ik) in de toekomst ook eens uitproberen.

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig mixen ze maar zoveel mogelijk leverbelastende shit door elkaar.
Persoonlijk zou ik er afblijven van al die nieuwe designer dingen die maar blijven uitkomen.

Op bb.com stond er deze week reclame voor D-Drol : 'Combines 3 of the most potent pro-hormones ever created'.
(2a, 17a-Dimethyl-5a-Androstane-3-One-17b-Ol, Estra-4,9-Diene-3,17-Dione, 17a-Methyl-Etioallocholan-2-Ene-17b-Ol)

Je hebt er zelfs ook 1 met superdrol, phera-plex en nitrix bij elkaar.

Ik vind een 1-ad kuurtje of een eenmalig 4 weken kuurtje Havoc met de nodige ondersteunde supplementen nog binnen de grenzen. Maar al die bovenstaande mega-mixen zijn er voor mij persoonlijk over. Zeker Superdrol of supplementen die ook maar enige vorm van Superdrol bevatten.

+1

Terug
Naar boven