XXL Nutrition

Iemand gezocht voor visa

Bezoekers in dit topic

MeDieViL

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2005
Berichten
12.252
Waardering
559
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
ik wil iets online bestellen maar ik heb geen visa kaart... (mao remmer)
en ja het is legaal, je mag 3 maanden zo'n medicatie zonder voorschrift bestellen!

nu kan ik het bedrag op iemand zijn rekening storten (bewijsje laten zien) en die betaalt het dan via visa

iemand die me met dit wilt helpen?
liefst van belgie, gemakkelijker om op de rekening te storten (denk ik)
 
lukt het niet via paypal?
 
denk het niet, heb trouwens geen paypal:p
als iemand wilt helpen, ik stort het geld op voorhand en laat bewijsje zien, zo kan ik al niemand oplichten
 
graphcard

Ik gebruik vaak prepaid VISA cards van graphcard best wel handig eigelijk, maar duur wel ff als je account wilt funde via je gewoone bankrekening, maar allesinds het werkt wel...


Graphcard.com
 
niet goed voor maar 1 keer denk ik

verder niemand die me hier kan helpen??
 
lukt het niet via paypal?
Volgens mij werken die ook met je creditcard. Ik heb zo'n kaart ook niet (maar goed ook ;) ), maar kan om die reden ook geen paypal-account aanmaken.

Is een (buitenlandse?) overboeking geen mogelijkheid?
 
ik heb een tijd geleden ook wat willen bestellen met visa
en visa was de enige optie . ik vond toen ook geen vrijwilligers omdat het over een bedrag van 350+ euro ging . het is altijd gokken bij bestellingen in het buitenland en de kosten kunnen wel eens verschillen als ze eenmaal nog een tax erbij zetten bij de duane
 
paypal is gewoon een soort veiligheid (de ontvanger kan je creditcardnummer niet zien)
 
Met paypal kan je ook geld via je bank overboeken naar je paypal account en betalen. Dus als ze paypal accepteren kun je gewoon een account aanmaken en betalen.
 
Volgens mij werken die ook met je creditcard. Ik heb zo'n kaart ook niet (maar goed ook ;) ), maar kan om die reden ook geen paypal-account aanmaken.

Is een (buitenlandse?) overboeking geen mogelijkheid?

heb geen creditcard maar wel paypal. het kan wel
 
bump!! nog iemand die kan helpen
iemand wilt me helpen maar het vlot niet echt (no offense maar ik wil het snel geregeld hebben)
 
laatste bump, ik probeer hier niemand op te lichten hoor:p
 
Back
Naar boven