SHREDDEDBRAH
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ik fiets al paar jaar een uurtje door het bos 's avonds (op weg naar huis!).
ZO IETS HEET VOLLE MAAN.
Dan kan ik altijd een week zonder licht op mijn fiets door het bos
Is dan echt net of ik in een horror film zit ofzo met al die mega schaduwen van die bomen, maar echt super adembenemend hoe mooi het is.
Als er wolken zijn is het wat minder..
blijkbaar niet, deze maan is niet anders dan hoe die 3 maanden geleden was met volle maan. Alleen omdat je deze keer bewust naar de maan hebt gekeken leek het van WOOWww vet ding man. Of je was gewoon stoned.
Nee, hij was vele malen groter, een maan kan dichter bij de aarde staan sTiiWaZz, ik ben niet achterlijk.
Vini Vidi Vici

Ik zag em toen ik net kwam aanrijden, hij staat echt retedicht bij de aarde
Zoiets heb ik nog nooit gezien
Iedereen die het zogenaamd beter weet kan nu z'n muil ook weer houden"Doordat de Maan een elliptische baan om de Aarde aflegt, varieert de afstand tussen Maan en Aarde. Het punt waar de Maan het verst van de Aarde afstaat heet apogeum (afstand Maan-Aarde 405 500 km) en het punt waar de Maan het dichtst bij de Aarde staat heet perigeum (afstand 363 345 km). Het gemiddelde is 384 450 km. Indien het volle maan is tijdens het perigeum (zoals op 19 maart 2011) wordt dit ook wel supermaan genoemd."
"De schijnbare diameter van de Maan variëert tussen dmin=0.491° en dmax=0.548° (zie de berekening in Waardoor lijkt de Maan bij een eclips even groot als de Zon?), en het verschil tussen minimum- en maximumdiameter is hiermee (0.548-0.491)/0.491 = 11.9%. De Maan lijkt in het perigeum dus ruim 10% groter dan in het apogeum, door de kleinere afstand."
![]()