Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het komt gewoon omdat het normaal beetje bewolkt is, en nu toevallig bij volle maan het klaarhelder was aan de hemel. smb
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja, want ik heb verder nog nooit een volle maan gezien.
Hij was minstens 4x zo groot, gelig van kleur, case closed.
Haha, ik fiets al paar jaar een uurtje door het bos 's avonds (op weg naar huis!).
ZO IETS HEET VOLLE MAAN.
Dan kan ik altijd een week zonder licht op mijn fiets door het bos
Is dan echt net of ik in een horror film zit ofzo met al die mega schaduwen van die bomen, maar echt super adembenemend hoe mooi het is.
Als er wolken zijn is het wat minder..

"Doordat de Maan een elliptische baan om de Aarde aflegt, varieert de afstand tussen Maan en Aarde. Het punt waar de Maan het verst van de Aarde afstaat heet apogeum (afstand Maan-Aarde 405 500 km) en het punt waar de Maan het dichtst bij de Aarde staat heet perigeum (afstand 363 345 km). Het gemiddelde is 384 450 km. Indien het volle maan is tijdens het perigeum (zoals op 19 maart 2011) wordt dit ook wel supermaan genoemd."
"De schijnbare diameter van de Maan variëert tussen dmin=0.491° en dmax=0.548° (zie de berekening in Waardoor lijkt de Maan bij een eclips even groot als de Zon?), en het verschil tussen minimum- en maximumdiameter is hiermee (0.548-0.491)/0.491 = 11.9%. De Maan lijkt in het perigeum dus ruim 10% groter dan in het apogeum, door de kleinere afstand."
![]()
Wat een weg leg je af ?
Dan kom ik je verkrachten in het bos![]()