Fitness Seller

Iets lekkers voor tussen door.

optie 1, veel lekkerder lijkt mij.
orals zuigen. op oxy na dan :D

@ Roberto24

ja dat geloof ik, D- bol is meer vocht en massa pakker

maar dat bedoelde ik niet, bedoelde ace of enenthaat
bv 400mg Trenbolone a of 400mg trenbolone E per week, lijkt me het resultaat het zelfde

ben k helaas ook niet met je eens, de ace variant werkt veel heftiger met hetzelfde aantal mg's.

ben k helaas ook niet met je eens, de ace variant werkt veel heftiger met hetzelfde aantal mg's.

zou best kunnen heb geen ervaring met tren

het zal wel sneller inkicken tewijl de andere trager op gang komt en langer doorwerkt

wel is mast p en E gehad , vond E gewoon beter voor me

Optie 1 maar dan de Mast E vanaf het begin laten meelopen op min.600mg

Trenbolone en anavar = prolactine en dus dikke gyno..heb zelde zulke pijnlijke shit gehad.
verder zou ik niet eindigen met anavar of trenbolone ivm prolactine en lastig herstel.

wat heeft anaver met prolactine van doen? dacht dat alleen Tren, Oxy en Deca dat hadden?

wat heeft anaver met prolactine van doen? dacht dat alleen Trenbolone, Oxy en Deca dat hadden?

hoe alles precies in zijn werk gaat....weet ik niet meer precies..ben helemaal off dus verdiep me er ook nog maar amper in...maar geloof me...combi is echt beroerd

oh jawel, alle 19nors verhogen prolactine, is hoe ze werken. Of oxy het verhoogd weet ik niet. Is ook progestin, dus kan wel.

Dat var prolactine verhoogd is nog nergens bestaafd en in de onderzoeken over var heb ik hier nog niks over teruggevonden. Zeg dit aub niet als bewezen feit want het is een pure theorie, die wordt weggelachen op VS-boards.

oh jawel, alle 19nors verhogen prolactine, is hoe ze werken. Of oxy het verhoogd weet ik niet. Is ook progestin, dus kan wel.

Dat var prolactine verhoogd is nog nergens bestaafd en in de onderzoeken over var heb ik hier nog niks over teruggevonden. Zeg dit aub niet als bewezen feit want het is een pure theorie, die wordt weggelachen op VS-boards.

idd, je hebt gelijk...refereerde uit een verkeerd onderzoek :o

Terug
Naar boven