Sisevano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Roberto24
ja dat geloof ik, D- bol is meer vocht en massa pakker
maar dat bedoelde ik niet, bedoelde ace of enenthaat
bv 400mg Trenbolone a of 400mg trenbolone E per week, lijkt me het resultaat het zelfde
ben k helaas ook niet met je eens, de ace variant werkt veel heftiger met hetzelfde aantal mg's.
heheben k helaas ook niet met je eens, de ace variant werkt veel heftiger met hetzelfde aantal mg's.
Trenbolone en anavar = prolactine en dus dikke gyno..heb zelde zulke pijnlijke shit gehad.
verder zou ik niet eindigen met anavar of trenbolone ivm prolactine en lastig herstel.
wat heeft anaver met prolactine van doen? dacht dat alleen Trenbolone, Oxy en Deca dat hadden?
ben k helaas ook niet met je eens, de ace variant werkt veel heftiger met hetzelfde aantal mg's.

wat heeft anaver met prolactine van doen? dacht dat alleen Trenbolone, Oxy en Deca dat hadden?
oh jawel, alle 19nors verhogen prolactine, is hoe ze werken. Of oxy het verhoogd weet ik niet. Is ook progestin, dus kan wel.
Dat var prolactine verhoogd is nog nergens bestaafd en in de onderzoeken over var heb ik hier nog niks over teruggevonden. Zeg dit aub niet als bewezen feit want het is een pure theorie, die wordt weggelachen op VS-boards.