AndroidHealthClinic

iets meer info over clenbuterol

Status
Niet open voor verdere reacties.
clenbuterol

Ik ben bezig met het inspuiten van clenbuterol!
kan iemand mij hier meer over vertellen wat de voordelen en nadelen zijn?

groetjes

Je spuit iets in je lichaam en weet niet wat de voor- en nadelen zijn? :rolleyes:

WTF? Ik had het idd andersom gedaan, maar ach kan jou het schelen, gewoon lekker doorspuiten :suckit:

Edit: bekijk de post van porterhouse eens voor een opsomming aan complicaties.

Laatst bewerkt:
ja heb er wel wat over gelezen en mensen gesproken die het ook gebruikte, maar iedereen zegt weer wat anders dus was benieuwd wat mensen hier erover te zeggen hebben

ik ben nu bezig met ventipulmin pomp(clenbuterol)
2 dagen juist wat last van bibberende handen maar voor de rest valt het wel mee ik doe 2dagen on 2 dagen of 1 pomp per keer
we zullen wel zien wat het resultaat is binekort hou jullie wel op de hoogte

Hey Big-T..

Krijgen die meiden nou ook een gele kaart????
Of krijgen alleen kerels die?

clenbuterol wordt niet voorgeschreven in nederland.

Feit is dat het spul werkt. Of het nou ook anabool werkt op VVM in mensen is dus niet bekend. Ook is het niet duidelijk of clenbuterol alleen op vetmassa werkt, of ook op VVM.

EDIT: Sommige reacties hier ook??? Dit is toch het wetenschap en onderzoeksforum?!

Er staat dat het eiwitafbraak tegengaat en zorgt voor extra eiwitsynthese, dus dat zou VVM betekenen.

Er staat dat het eiwitafbraak tegengaat en zorgt voor extra eiwitsynthese, dus dat zou VVM betekenen.

En waar staat dat precies dan? En aub niet met rattenstudies aankomen. Hoewel deze studies zeker niet irrelevant zijn, kun je er ook niet met 100% zekerheid conclusies uit opmaken.

Jammer dat het zo'n oud topic is...

Nooit beginnen aan dat spul, ik heb vroeger veel van dat soort middelen moeten gebruiken (op lage dosis, natuurlijk) en heb tegenwoordig nog steeds last van steken in m'n hart en gekke hartkloppingen (onregelmatige en hele sterke). Moet je je voorstellen wat er kan gebeuren als je dit op hoge dosis gaat gebruiken voor spiermassa.

AS is veel veiliger, als je "eenbeetjehulp.nl" nodig hebt ga dat dan gebruiken.

je kan ook vloeibare clenbuterol krijgen de tabbletten heb ik al

dat is heel fijn, maar waarom bump je een oud topic? ;)

Ban voor die wijven als het er al dan niet 1 is.

vermager je van clenbuterol ? want mijn lichaams vet staat te hoog nie massa's the hoog maar toch te hoog en ik zou dat er zo snel mogelijk af willen nu zegge ze dat ik er sneller mijn lichaams vet mee kwijt gaat spelen klopt dat ?

wat een regelrechte k*tbump van een topic vol illegale shit.

Ik ben bezig met het inspuiten van clenbuterol!
kan iemand mij hier meer over vertellen wat de voordelen en nadelen zijn?

groetjes

inspuiten ??

ik gebruik het ook maar orale inname dusja , nadelen

slecht voor de lever , ma wel goe resultaat , just met te grote dosis dat je begint te bibberen en u hart wa harder begint te slaan dusja

correcte dosis gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven