XXL Nutrition

iets tegen overmatig zweten

Bezoekers in dit topic

fitnessboy18

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
252
Waardering
0
ik had altijd last van overmatig zweten.maar heb nu de oplossing odorex dry het help echt kan je bij de drogist kopen en geen gezweet meer 2 keer in de week opbrengen en klaar :p
grt fitnessboy18
 
dweilen met de kraan open... :D

maar thanks voor de tip fitnessboy
 
Ja dat werkt inderdaad prima. Je kan het ook op recept krijgen via de huisarts, maar in dat Odorex spul zit dezelfde werkzame stof, namelijk aluminium chloride. Je doet het voor het slapen op je oksels en je bent tot een week helemaal zweetvrij. Het spul kan alleen wel flink bijten als je t opdoet.
 
en wat als je nou over je hele bovenlijf zweet als n gek?

zeker met dit warme weer hoef ik maar iets te doen of mn hele rug en borst zijn al nat :S
 
MistaJJ zei:
en wat als je nou over je hele bovenlijf zweet als n gek?

zeker met dit warme weer hoef ik maar iets te doen of mn hele rug en borst zijn al nat :S
Goeie vraag, en wat met het hoofd?

Of is het uiteindelijk enkel voor de oksels?
 
Mijn ervaring met Odorex Extra Dry is dat het de eerste 2 maanden goed werkt, maar daarna wordt de werking steeds minder en dan werkt het helemaal niet meer. Als je het dan een maand tot 2 maanden niet gebruikt, en dan weer wel, helpt het meestal wel weer :)
 
Odorex extra dry helpt inderdaad goed. Ik gebruik het soms een weekje niet zodat het goed blijft werken.
 
een paar botox injecties in je oksels schijnt wonderen te doen...
 
Klopt inderdaad, maar schijnt ook een schraal k*tgevoel te zijn.. :(
 
Dr is een deo roller te koop van vichy bij de apotheek. Vichy verkoopt een spulletje dat je 1 keer per week moet opdoen zogenaamd maar dat werkt dus voor geen meter. Je moet de deo roller kopen voor 24 uur. Die elke dag opsmeren voor je naar bed gaat en je zweet niet/nauwelijks.

Odorex dry werkt indd heel snel niet meer en dan begint t weer te sijpelen (ervaring)-_-;

PS. ik lul niet uit mn nek, ik zweet echt echt echt knalhard onder mn oksels t_t'

(nu niet meer dus ;P)
 
Back
Naar boven