XXL Nutrition

IFBB gaat effectief drugs controles doen...

Driven1010

Competitive Bodybuilder
Waardering
18
Ben benieuwd wat daarvan komt. In ieder geval weer typisch, hypocrieter kan niet. Juist alsof de IFBB niet weet dat hun atleten meer doen dan kip en rijst eten.

IFBB Enforces Drug Policy!
Written by Dave Palumbo
Friday, 11 July 2008
The IFBB has always maintained that it has a random drug testing policy in place that all active athletes are subject to. Until now, it was always thought that this rule was just some phantom policy that was placed "on the Books" to look good for outside parties. All that changed today when I was contacted by an IFBB athlete in good standing who was sent a registered letter that informed this person that they were selected for a random drug test. As a result of this selection, they had 72 hours to report to a designated testing facility where they were required to submit a urine sample for analysis. The letter also explained that a failed drug test would result in suspension from the IFBB for a designated period of time. Furthermore, all test results, whether positive or negative, are being kept private; apparently to prevent embarrassment and/or loss of future potential income. Failure to provide urine samples within the designated 72-hour period is being considered a failed test.

Given the current political environment, it's nice to know that the IFBB is complying with its stated random drug testing policy; however, since the testing protocol and selection process is being kept anonymous, it's impossible to tell exactly how many athletes per year are being randomly chosen. Suffice it to say that as the political climate continues to heat up (with the Olympics right around the corner), more frequent testing of IFBB athletes could become the rule rather than the exception.

-_-

Ik weet dat ze regelmatig testen (Ruhl en Levrone zijn oa als een gedisqualificeerd) Doen ze denk ik voor de schijn hoog te houden.. hypocriet boeltje..

Drugs tests op een BB wedstrijd zijn nog debieler dan Miss Teen South Carolina..

Mogen de 'echte' bodybuilders zonder AAS aan de macht komen!

Erg hypocriet inderdaad. IFBB en het publiek willen massa monsters zien en daar hoort AAS, IGF, HGH en al die zooi bij.

Zonder juice stort het hele pro BB wereldje in elkaar.

what's next, tour de france op omafietsen?

Mogen de 'echte' bodybuilders zonder AAS aan de macht komen!

Daar zit niemand op te wachten. Ik weet nog dat iemand een mooie sig had. ''Natural bodybuilding is just like the paralympics, it's fun to watch, but you don't wanna be a part of it''.

Dit is idd weer zo hypocriet als ik weet niet wat. Gaat in de praktijk natuurlijk helemaal niks mee gedaan worden.

Is kijken hoe streng ze zijn. Vind het random uitkiezen van athleten wel erg vreemd. Pak dan gewoon iedereen van een bepaalde wedstrijd / categorie. Kan je ook lachen als iedereen wegvalt en er dus totaal geen O komt... idd zwaar hypocriete bende. Hoe gaan ze dat bijv met een Jay Cutler doen die laatst openlijk stond te vertellen over het gebruik?

Is kijken hoe streng ze zijn. Vind het random uitkiezen van athleten wel erg vreemd. Pak dan gewoon iedereen van een bepaalde wedstrijd / categorie. Kan je ook lachen als iedereen wegvalt en er dus totaal geen O komt... idd zwaar hypocriete bende. Hoe gaan ze dat bijv met een Jay Cutler doen die laatst openlijk stond te vertellen over het gebruik?

Diegene met het kortste stokje moet pissen. :D

Haha wat een k*tsport ook he.

dit slaat alles :P waarom niet gewoon, zo groot en perfect mogelijk lichaam met alle middelen die je maar wilt
voor naturel hebben we andere wedstrijdjes he

Da's wel een oude grap hoor.

waar gaan we naar toe, waar gaan we naar toe :-(

waar gaan we naar toe, waar gaan we naar toe :-(

Goed gezegd. Ze willen zeker dat alle IFBB pros er binnenkort bijlopen zoals Kevin Lovrone er tegenwoordig bijloopt. ???
Dan kan je beter in de lokale gym naar een paar amateur spuitertjes gaan kijken dan naar de Olympia. ;)

whahaah ik scheet me broek onder toen ik de titel al las :roflol:

Mooi initiatief, kunnen we eindelijk zien wie de echte bodybuilders zijn.

-_-

Ik weet dat ze regelmatig testen (Ruhl en Levrone zijn oa als een gedisqualificeerd) Doen ze denk ik voor de schijn hoog te houden.. hypocriet boeltje..

Drugs tests op een BB wedstrijd zijn nog debieler dan Miss Teen South Carolina..

Wanneer was dit? Ik heb het nog nooit gehoord van Levrone.
Wel Sonbatty.

Dan heeft Gustavo geluk. Hij zegt toch altijd: all natural, baby!

right...als ze iemand gaan DQ'en zal het niet in de top 5 zijn iig.

Terug
Naar boven