XXL Nutrition

IFBB gaat effectief drugs controles doen...

Goed gezegd. Ze willen zeker dat alle IFBB pros er binnenkort bijlopen zoals Kevin Lovrone er tegenwoordig bijloopt. ???
Dan kan je beter in de lokale gym naar een paar amateur spuitertjes gaan kijken dan naar de Olympia. ;)

Eindelijk een kans voor de true natural bodybuilders!

:hahaha: lach me rot als ik dit hoor.

Als ze gaan controleren moeten ze ook het onderscheid tussen Naturel en gewone BB wedstrijden afschaffen.

maar t blijft een beetje "hagelslag testen op chocola" :D

who cares. hopelijk gaan heel die O niet door. Facking nep beesten.

who cares. hopelijk gaan heel die O niet door. Facking nep beesten.

Onzin ,.. dat is zo'n beetje de grootste publiekstrekker voor de sport ,... deze mannen zijn juist de mannen die naam's bekendheid kunnen en willen geven aan de sport ! Dat AS nu eenmaal een onderdeel is vd sport is altijd geweest en zal altijd blijven.

Had toch wel een ander antwoord verwacht van een lid van hier ,.. neem aan dat je weet dat ook AS gebruikers kei en kei hard moeten werken om zo ver te komen !

Wanneer leren naturals en juicers nu eens met elkaar op 1 lijn te leven ,...... geen van beide zijn "de enige echte" beide moeten er gweoonweg keihard voor knokken !!
Neem een voorbeeld aan mister10 ,... all naturel , maar veel respect voor de olympia wedstrijd jongens ;)

dit hebben ze in het verleden wel eens gedaan, plotseling. was in de tijd van francis benfato. hij gaf toen aan dat vince taylor de helft was in vergelijking met wanneer ie wel juiced :D

Tests het hele jaar door dus? Bijv. midden in de cut of bulk tussen wedstrijden door? Dat zou wel een hele verandering teweeg brengen in elk geval. We zouden geen freaks meer zien op het podium. Heb alleen mijn twijfels hierbij. Gaan ze genoeg testen? Zal de pakkans hoog genoeg zijn? Zullen de tests niet makkelijk te omzeilen zijn? BB als Olympische sport is een mooie gedachte maar ik zie het nog niet snel gebeuren.

Drugs controles, oke kap de wedstrijden maar af.:D

Als ze het echt menen dan staat er gewoon niemand meer op het podium tenzij een bende ecto's.

BB is nog hypocrieter dan wierennen.

top bb en drugs gaan gewoon samen, kan niet anders

Laten we niet overdrijven...

Natuurlijk zal de grote massa verminderen, maar we zouden nog steeds aardig grote fysieken zien. Ikzelf denk eerder aan een 30% verlies in massa zonder de prestatieverhogende middelen.

Laten we niet overdrijven...

Natuurlijk zal de grote massa verminderen, maar we zouden nog steeds aardig grote fysieken zien. Ikzelf denk eerder aan een 30% verlies in massa zonder de prestatieverhogende middelen.

Dat is nog altijd veel. Ik wil beesten zoals Ruhl zien!

Ruhl? De lelijkste klomp spier aller tijden bedoel je? Ik zie liever de Zanes, de Arnolds en de Dexters van de bb wereld verschijnen op het podium.

• Topic Starter Topic Starter
De IFBB tekent zijn eigen doodvonnis als ze echt van plan zijn alle drugs eruit te halen ... vroeg of laat komt er dan een nieuwe bond waar de toppers gaan zitten, waar wel gebruikt word.

Tests het hele jaar door dus? Bijv. midden in de cut of bulk tussen wedstrijden door? Dat zou wel een hele verandering teweeg brengen in elk geval. We zouden geen freaks meer zien op het podium. Heb alleen mijn twijfels hierbij. Gaan ze genoeg testen? Zal de pakkans hoog genoeg zijn? Zullen de tests niet makkelijk te omzeilen zijn? BB als Olympische sport is een mooie gedachte maar ik zie het nog niet snel gebeuren.

In dat opzicht vind ik het niet olympische spelen waardig. Vind het knap wat ze doen allemaal hoor en wat ze er voor over hebben. Maar jezelf insmeren met een goedje en je spieren flexen op een podium vind ik geen sport. De inspanning die ze ervoor geleverd hebben wel.

In dat opzicht vind ik het niet olympische spelen waardig. Vind het knap wat ze doen allemaal hoor en wat ze er voor over hebben. Maar jezelf insmeren met een goedje en je spieren flexen op een podium vind ik geen sport. De inspanning die ze ervoor geleverd hebben wel.

Als kleiduifschieten een Olympische sport is, dan zie ik niet in waarom BB dat niet zou kunnen zijn.

Terug
Naar boven