- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Jij dus?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed gezegd. Ze willen zeker dat alle IFBB pros er binnenkort bijlopen zoals Kevin Lovrone er tegenwoordig bijloopt.
Dan kan je beter in de lokale gym naar een paar amateur spuitertjes gaan kijken dan naar de Olympia.![]()
who cares. hopelijk gaan heel die O niet door. Facking nep beesten.

who cares. hopelijk gaan heel die O niet door. Facking nep beesten.
Mooi initiatief, kunnen we eindelijk zien wie de echte bodybuilders zijn.

Laten we niet overdrijven...
Natuurlijk zal de grote massa verminderen, maar we zouden nog steeds aardig grote fysieken zien. Ikzelf denk eerder aan een 30% verlies in massa zonder de prestatieverhogende middelen.
Ruhl? De lelijkste klomp spier aller tijden bedoel je? Ik zie liever de Zanes, de Arnolds en de Dexters van de bb wereld verschijnen op het podium.

Tests het hele jaar door dus? Bijv. midden in de cut of bulk tussen wedstrijden door? Dat zou wel een hele verandering teweeg brengen in elk geval. We zouden geen freaks meer zien op het podium. Heb alleen mijn twijfels hierbij. Gaan ze genoeg testen? Zal de pakkans hoog genoeg zijn? Zullen de tests niet makkelijk te omzeilen zijn? BB als Olympische sport is een mooie gedachte maar ik zie het nog niet snel gebeuren.
In dat opzicht vind ik het niet olympische spelen waardig. Vind het knap wat ze doen allemaal hoor en wat ze er voor over hebben. Maar jezelf insmeren met een goedje en je spieren flexen op een podium vind ik geen sport. De inspanning die ze ervoor geleverd hebben wel.