XXL Nutrition

IFBB Pro Ben White benched 505 lbs for 9 reps

mijn mening Gruwelijk sterk !

Altijd heerlijk sfeertje dat geschreeuw. Echt een BEEESSTTT!

Gruwelijk... dit is tenminste een fatsoenlijke rom.

ben "white"?? :D

verder zijn dit soort dinge altijd mooi als t goed gedaan word

damnnnnn sterke beer!!!

ik heb net zn film op md bekeken. Echt heel apart hoe hij traint. Hij traint al zijn spiergroepen 4x per week pre-contest :eek:
's ochtends borst, schouders en triceps en in de avond op dezelfde dag schouders, triceps, borst.

Echt insane!

ik heb net zn film op md bekeken. Echt heel apart hoe hij traint. Hij traint al zijn spiergroepen 4x per week pre-contest :eek:
's ochtends borst, schouders en triceps en in de avond op dezelfde dag schouders, triceps, borst.

Echt insane!

wat de **** neemt die gozer danwel niet om te herstelle :eek:

Echt insane!

Holy crap. :eek:

Holy cow!

• Topic Starter Topic Starter

Echt insane!

Ik stond er ook van te kijken. White maakt nogal gebruik van wat onconventionele trainingsmethoden. Hij squat en deadlift bijvoorbeeld helemaal niet en rust in de laatste fase voor een wedstrijd zich vooral op plyometrische oefeningen.

In zijn offseizoen gaat hij all out op de bench bij zijn powerlifting club,

Ik denk ook dat je het een en ander met een korreltje zout moet nemen omdat het een smacktalker eerste klas is. Maar daar houd ik wel van. DIe mensen geven kleur aan de sport ipv de usual "diet, train and rest and everybody could become a pro" bullshit.

Damn wat is die kerel sterk. Beetje grootspraak af en toe maar dat neem ik maar met een korreltje zout.

brutal power

Terug
Naar boven