MuscleMeat

Ifg-1

Lijkt me ook sterk dat IGF-1 in de supplementen winkel ligt...

OK, maar je bracht het alsof het in de etalage stond. :)

dikwijls verkopen ze iets en ze veranderen één letter om de mensen te misleiden en ze zeggen dat het ook werkt. vb stalozolol, danabol. misschien ifg-1. zogezegd produkten die in het lichaam omgezet worden naar de echte stoffen. maar igf-1 of testosteron in de etalage. nee, zal wel niet.

ga er maar vanuit dat een supplementen zaak geen igf 1 verkoopt als dat al zo is zul je het nooit zien liggen aangezien het in de koeling bewaard moet blijven

Bosnjic zei:
Hey beste mensen. Ik zat laatst in een supplementen winkel en zag product die IFG-1 of was het nou IGF-1 ik denk de 2e.Was rond 150 euro.Goudkleurige stikker met rode letters dacht ik.

Is een vloeibare middel die je oraal moet nemen.Het was soort insuline hormoon.Mij vraag is of iemaand hier iets van weet?Werkt het of is het weer zo een overprijsde shit zoals animal stack.Dit vraag ik omdat het me sterk lijkt dat groeihormoon 150 euro is.

Bosnijic.
Wees nou effe clever en zoek eerst goed op wat er op het product staat. Het komt een beetje dom over als je niet weet hoe het gespeld moet worden. Vooral als het om IGF-1 gaat. Iedere bodybuilder weet dat hiermee Insuline-like growth fractor 1 wordt bedoeld. Dit zag jij in een supplementenwinkel?
Zeg ook eerst dat je in America bent geweest voordat we naar alles moeten gissen. In amerika is groeihormoon wel zomaar tekoop in de winkels, dus IGF-1 ook.

ik dacht dat vitalabs een supplement heeft dat de naam IGF-1 droeg

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ik zou m'n geld niet op een spray zetten ipv injects.

Ik zou als ik jou was zowiezo niet aan de STH/slin/IGF-1 gaan zitten, maar dat is persoonlijk.

Of het nou verkrijgbaar is in de winkel of niet, een ding weet ik wel, en dat is dat IGF-1 onder geen beding oraal werkt, en zelfs inspuitbaar erg weinig resultaat oplevert tenzij je weet hoe er mee om te gaan.

Big Cat zei:
Of het nou verkrijgbaar is in de winkel of niet, een ding weet ik wel, en dat is dat IGF-1 onder geen beding oraal werkt, en zelfs inspuitbaar erg weinig resultaat oplevert tenzij je weet hoe er mee om te gaan.

Isuline voor transport en dan nog hangt het van de binding aan een enzym af toch?

Ik dacht dat ze bezaig waren met IGF-1 al 'voorgebonden' te ontwikkelen. Heb jij daar misschien meer info over? Ben best wel benieuwd eigenlijk.

Gepland voor later dit jaar, Uitstekend voor medische doeleinden waar systemisch gebruik noodzakelijk is, weinig efficient voor bodybuilders.

Het probleem ligt hoofdzakelijk bij de kleine aanwezigheid avn hoge affiniteitsreceptoren in normomstandigheden en binding aan transportenzymen.

Volgens de laatste gegevens mag je ervan uitgaan dat alle 6 enzymen slecht zijn. Dat is niet uniform zo, uiteraard, maar ga ervan uit dat je IGF wil voor maximale groei en ook LOKAAL. Hoe systemischer het gaat, hoe meer problemen je krijgt, IGF is namelijk een factor bij distensie van ingewanden, acromegalie en verschillende kankers (borst, prostaat en colon kanker).

De truc is eigenlijk heel eenvoudig, en dat is een lokale injectie in een waterige oplossing met zinc-chloride en magnesium bicarbonaat. magnesium blokkeert calcium opname van de cel, wat dan weer zinc opname verhoogt, en bicarbonaat en chloride ionen verhogen ook opname van zinc. En zinc is dan weer een heel speciaal beestje.

Het vermindert de binding van IGF-1 en 2 aan IGFBP-5 en 3 en verhoogt de hoge-affiniteitsreceptor. Dat wil zeggen bij lokale inspuiting, blijft de IGF lokaal en in plaats van te binden aan de meer aanwezige enzymen, binden ze aan de receptoren en veroorzaken ze spiergroei. Maar dat is niet alles. Hierdoor krijg je ook vrije IGFBP-5. Die ook een receptor heeft en op zijn beurt groei veroorzaakt, en opnieuw IGF's vrijmaakt. De verminderde binding aan IGFBP-3 zorgt ervoor dat alles lokaal blijft, dus veiliger.

Thanks voor je info! :thumb:

Dus als ik het goed begrijp is het voor de bb'ers die zich hiermee bezighouden zaak om lokale groei na te steven ipv algehele systemische groei.

MrJ zei:
Thanks voor je info! :thumb:

Dus als ik het goed begrijp is het voor de bb'ers die zich hiermee bezighouden zaak om lokale groei na te steven ipv algehele systemische groei.

Ja, de systemische effecten van IGF zijn voornamelijk metabolisch en verhogen het risico op neveneffecten.

ironpump zei:
Zeg ook eerst dat je in America bent geweest voordat we naar alles moeten gissen. In amerika is groeihormoon wel zomaar tekoop in de winkels, dus IGF-1 ook.

jij gelooft ook in sprookjes. igf-1 en groeihormoon zomaar te koop in amerika. van die orale spulletjes die zij zo noemen, ja. hier zitten toch veel naievelingen op dit forum.

Terug
Naar boven