Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:Lijkt me ook sterk dat IGF-1 in de supplementen winkel ligt...

Bosnjic zei:Hey beste mensen. Ik zat laatst in een supplementen winkel en zag product die IFG-1 of was het nou IGF-1 ik denk de 2e.Was rond 150 euro.Goudkleurige stikker met rode letters dacht ik.
Is een vloeibare middel die je oraal moet nemen.Het was soort insuline hormoon.Mij vraag is of iemaand hier iets van weet?Werkt het of is het weer zo een overprijsde shit zoals animal stack.Dit vraag ik omdat het me sterk lijkt dat groeihormoon 150 euro is.
Big Cat zei:Of het nou verkrijgbaar is in de winkel of niet, een ding weet ik wel, en dat is dat IGF-1 onder geen beding oraal werkt, en zelfs inspuitbaar erg weinig resultaat oplevert tenzij je weet hoe er mee om te gaan.
MrJ zei:Thanks voor je info!
Dus als ik het goed begrijp is het voor de bb'ers die zich hiermee bezighouden zaak om lokale groei na te steven ipv algehele systemische groei.
ironpump zei:Zeg ook eerst dat je in America bent geweest voordat we naar alles moeten gissen. In amerika is groeihormoon wel zomaar tekoop in de winkels, dus IGF-1 ook.