AndroidHealthClinic

IGF in combinatie met rHGH

hoelang moeten de inject min uit elkaar blijven want ik zit te denken om straks 2x 40 te zetten maar ik werk in ploegendiensten dus als ik middag heb zou ik smorgens zetten eten, trainen en daarna weer zetten. Zou dat kunnen of is dit te dicht op elkaar?

IGF moet je alleen voor of na het trainen zetten want als je het 's ochtends gaat zetten gebruik je het dus als een vrij dure insuline.

ja idd ik had et verkeert gelezen word alleen aanbevolen bij hogere dosering. Ik zal dus gaan voor 80mcg post work out. Maar ik kan niks vinden in de stickies over injecties op rust dagen

Heel even off topic.

De igf zetten de meeste van jullie in de spier waarmee is getraind.

Zetten jullie die gewoon IN de spier met een 0.33 x 12 naaldje of pakken jullie het vel beet en zetten het dan , net als sth?

IM zetten met een slinnaaldje.

insuline spuitje + naaldje is nvoor igf prima

ja idd ik had et verkeert gelezen word alleen aanbevolen bij hogere dosering. Ik zal dus gaan voor 80mcg post work out. Maar ik kan niks vinden in de stickies over injecties op rust dagen

Op rust dagen neem je geen IGF aangezien dat zonde is. Als je toch iets wilt nemen kan je beter wat insuline nemen voor bij het ontbijt.

oke, maar dat gaf muscletech toch al aan 0,33 x 1,25 dat is een insuline naald. Maar is deze diep genoeg om bijvoorbeeld benen ofzo te injecteren?

Dat ligt aan je vetpercentage. Je zou voor de zekerheid wat langere naaldjes erbij kunnen kopen zodat je een beetje kan rommelen.

Ik ben momenteel bezig met AAS maar wil binnenkort 3 maanden off gaan.

Dat wordt dan:
week 1-12 greentops 4iu per dag (2 dagen wel, 1 dag niet protocol)
week 1-12 igf glotropin 2x25mcg pre-workout, zal wel iets van 250mcg per week zijn ofzo

Ik hoor dat je met glotropin zat heb aan 33,3mcg per dag?

gehe... laat me weten wat et voor je doet bro!

wat is je ervaring tot nu toe met igf? welke heb je gehad met welke dosis?

Van EP en Pepnogwat, 25mcg beide kanten van achterliggende spieren en het is na een tijdje wat bijgetrokken. Voor de rest niet echt over te spreken maar ik hoop dat die glotropin gaat knallen icm hgh.

Van EP en Pepnogwat, 25mcg beide kanten van achterliggende spieren en het is na een tijdje wat bijgetrokken. Voor de rest niet echt over te spreken maar ik hoop dat die glotropin gaat knallen icm hgh.

Ik hoor van iemand met ervaring.. glotropin en 16iu genotropin geloof ik dat ie deed.. gaat er errug hard op... hoeveel glo weet ik niet...

Terug
Naar boven