XXL Nutrition

igf vraag

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
van mijn vaste "dealer" en mattie heb ik 1000mcg igf gekregen als sample:D
hij was er zelf zo over te spreken dat hij mij een flesje gaf als kado!

BEDANKT DAARVOOR GAB!!!

nu de vraag: hoe staan jullie tegenover igf-1 nemen alleen op trainingsdagen?
plan is dus om gedurende de laatste week igf met tren act als uitloop naar nakuur te nemen, 50mcg igf alleen op trainingsdagen. daarna de rest vd igf nemen gedurende nakuur.

brand maar los

Als je het als voedingsaccelator gebruikt dan NA de training. Zo voorkom je ook die hinderlijke pumps die geen zak doen voor spiergroei. Neem je het voor spiergroei dan is het alleen effectief als je het plaatselijk injecteert in de spier die je hebt getraind.

Succes

dennis999 zei:
van mijn vaste "dealer" en mattie heb ik 1000mcg igf gekregen als sample:D
hij was er zelf zo over te spreken dat hij mij een flesje gaf als kado!
BEDANKT DAARVOOR GAB!!!
nu de vraag: hoe staan jullie tegenover igf-1 nemen alleen op trainingsdagen?
plan is dus om gedurende de laatste week igf met tren act als uitloop naar nakuur te nemen, 50mcg igf alleen op trainingsdagen. daarna de rest vd igf nemen gedurende nakuur.
brand maar los

Ik heb eens een kuur sus/deca geinjecteerd na mn beentraining, zou dat nooit meer willen doen, ik was ergens midden in mn kuur maar had nooit na een training gezet. De volgende paar dagen verging ik van de pijn, kon niet normaal lopen, het was alsof ik het voor het eerst zette.

Het lijkt me dus vrij pijnlijk om na je training te injecteren. Hebben jullie er weleens ervaring mee gehad, injecteren na je training en hevige pijn de volgende dagen erop, hoeft geen igf te zijn maar gewoon aas?

We hebben het over IGF-1 wat je met een slinspuitje zet in zeer kleine hoeveelheden.............

Suat zei:
Ik heb eens een kuur sus/deca geinjecteerd na mn beentraining, zou dat nooit meer willen doen, ik was ergens midden in mn kuur maar had nooit na een training gezet. De volgende paar dagen verging ik van de pijn, kon niet normaal lopen, het was alsof ik het voor het eerst zette.
Het lijkt me dus vrij pijnlijk om na je training te injecteren. Hebben jullie er weleens ervaring mee gehad, injecteren na je training en hevige pijn de volgende dagen erop, hoeft geen igf te zijn maar gewoon aas?

Elmo zei:
Als je het als voedingsaccelator gebruikt dan NA de training. Zo voorkom je ook die hinderlijke pumps die geen zak doen voor spiergroei. Neem je het voor spiergroei dan is het alleen effectief als je het plaatselijk injecteert in de spier die je hebt getraind.
Succes

Dus als je je armen hebt getraind, in beide armen de helft zetten? Met benen hetzelfde en met schouders???

IGF 1 zorgt er voor dat je lichaam nieuwe spiercellen gaat aanmaken ,dit gebeurd bij IGF 1 redelijk snel . Na twee dagen is het al goed opgenomen en mij lijkt het dan ook beste om 50 mcg 2 uurtjes voor het slapen gaan subcutaan te injecteren . Dit zal je recuperatie enorm bevorderen en je spierherstel doen versnellen !

• Topic Starter Topic Starter
Kenjie zei:
IGF 1 zorgt er voor dat je lichaam nieuwe spiercellen gaat aanmaken ,dit gebeurd bij IGF 1 redelijk snel . Na twee dagen is het al goed opgenomen en mij lijkt het dan ook beste om 50 mcg 2 uurtjes voor het slapen gaan subcutaan te injecteren . Dit zal je recuperatie enorm bevorderen en je spierherstel doen versnellen !

voor t slapen? en als je een hypo krijgt dan?

PWO en dan IM injecteren in de getrainde spier is the way to go! die spier is beschadigd en gevoelig voor igf.

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
PWO en dan IM injecteren in de getrainde spier is the way to go! die spier is beschadigd en gevoelig voor igf.

met een 0,6x25 bv dan? een slinnaaldje is veel te kort neem ik aan?

Ik zou het subc doen...

Ik heb het ook in mn armen gedaan en er geen ruk van gemerkt.

Toen ik subc deed kreeg ik prcies de goede pomp(kon training gewoon afmaken,wel met pijn weliswaar maar dat hoort erbij)en werd knetterdroog maar toen ik IM in armen deed vond ik er weinig toegevoegde waarde aan hebben...

Dus dat wordt toch proberen voor je aangezien de meningen verschillen...

Juist. En als je iets dieper wilt zetten kun je ook een andere injectiespuit dan een slinspuitje gebruiken.

DBC01 zei:
Dus als je je armen hebt getraind, in beide armen de helft zetten? Met benen hetzelfde en met schouders???

IGF subcutaan helpt niet voor spiergroei.

Kenjie zei:

igf-1 lr3 heeft toch geen plaatselijke werking????

enrico zei:
igf-1 lr3 heeft toch geen plaatselijke werking????

Dat heeft normale igf ook niet, het verschil tussen igf1 en igf1-lr3 is de halvewaardetijd.

Naar mijn weten heeft het ook geen plaatselijke werking maar sommigen beweren anders.

Hahaha...en die sommige heet Elmo....:D

Ja ik bedoel IGF Lr3 ,maar dit heeft geen plaatselijkewerking . Doet ook niet de spiercellen groeien dat doen AAS . IGF 1 Lr3 maakt nieuwe spiercellen aan zodat die dan weer kunnen groeien met AAS !

HGH word trouwens grooten deels omgezet in IGF .

Terug
Naar boven