Fitness Seller

ijzeren schijven voor 50 mm dumbells

karatedude89

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
230
Lengte
1m85
Massa
83kg
is hier iemand die gietijzeren schijven gebruikt op verstelbare bumbells?

ik vroeg me af of dat heel erg veel geluid maakt? ik weer dat gierijzeren schijven op een barbell wel goed hoorbaar zijn.

vroeg me af of dat met bumbells ook zo is?

Ik hoor ze toch vrij goed inderdaad. Je kan ook om en om doen. Dus ijzer - rubber - ijzer - rubber - ijzer.

Het meeste geluid komt van de schijven die tegen elkaar aan knetteren onder de beweging tenzij je goede sluitingen gebruikt. Het nadeel daarvan is dat die weer meer ruimte in nemen. Om en om moet nog kunnen, maar of het genoeg dempt voor jou zal ik niet weten.

Wat maakt dat in godsnaam uit? Heb je echt schrik dat je teveel geluid gaat maken bij DB Press?

• Topic Starter Topic Starter
Wat maakt dat in godsnaam uit? Heb je echt schrik dat je teveel geluid gaat maken bij DB Press?

ik train thuis op zolder.

die direct verbinding heeft met de buren.
ook heb ik nog een moeder. en heb geen zin in gezeur dat mijn trainingen te veel geluid maken.
de buren hadden een tijd terug ook al last van mijn gebruik van de bokspop

als je je db neergooit op een (niet gedempte) vloer maakt het natuurlijk herrie. rubberen schijvern zijn daarop geen uitzondering. als je rustig doet met op/afladen en er niet mee op de grond smijt, moeten ijzeren db's te doen zijn. Ik gebruikt zelf rubberen schijven omdat mijn homegym in een niet verwarmde schuur zit. 's winters blijven ijzeren schijven aan mn handen plakken

Terug
Naar boven