XXL Nutrition

Veiligheid sportschool

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt erop of je een angststoornis hebt, je zit teveel in je hoofd

Iemand begint bijvoorbeeld met het klaarmaken van het ontbijt. Pakt de aardbeien en het pak yoghurt. Ziet een een smerige vlekje in de koelkast en wil even een doekje pakken om dat schoon te maken. Brengt vervolgens het vuile doekje naar de wasmand. Ziet daar dat de was eigenlijk gedaan moet worden. Begint vervolgens aan de was. Op dat moment zijn de aardbeien en yoghurt volkomen vergeten. Dat is geen onwil. Feitelijk doe de persoon enorm zijn best om het huishouden goed te runnen.
Voorbeeld

Die gene vergeet dit 5 dagen op rij meerdere weken achter elkaar.
Feitelijk is hij dan een smerige vetvlek.

Hmm, je begon heel lief en onschuldig in het begin. Zo te zien ben je snel afgeleid omdat jezelf ook al aangaf dat je halverwege bent gestopt met lezen. Maar dat had ik al door.

Nu kom ik met een voorbeeld:
Iemand begint bijvoorbeeld met het klaarmaken van het ontbijt. Pakt de aardbeien en het pak yoghurt. Ziet een een smerige vlekje in de koelkast en wil even een doekje pakken om dat schoon te maken. Brengt vervolgens het vuile doekje naar de wasmand. Ziet daar dat de was eigenlijk gedaan moet worden. Begint vervolgens aan de was. Op dat moment zijn de aardbeien en yoghurt volkomen vergeten. Dat is geen onwil. Feitelijk doe de persoon enorm zijn best om het huishouden goed te runnen.

Ik misschien? Naar mijn weten mag je hier 24/7 een reactie plaatsen. Tenzij dat het niet mag. Mijn excuses hiervoor.
Wat een doelloos leven.
Zeg wat je doet en doe wat je zegt.
Eet die yoghurt en aarbeien en maak daarna die koelkast schoon.

Nog ff en je vergeet te ontbijten en dan val je op het ochtend appèl al flauw. En misschien heb je dan wel een schone koelkast maar wandel je ook nog eens te laat door de poort.

Klinkt als iemand met adhd 😋

Heb je al een nieuwe sportschool gevonden zonder vallende schijven? @Leave Me Alone

Ondertussen in een onveilige sportschool...
IMG20240916214800.jpg

Bijlagen

• IMG20240503180257.jpg
    IMG20240503180257.jpg
    196,8 KB · Weergaven: 42
  • IMG20240503180243.jpg
    IMG20240503180243.jpg
    155,3 KB · Weergaven: 40
  • IMG20240503180015.jpg
    IMG20240503180015.jpg
    148,6 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Kun je nou fitnessen of niet? Volgens mij is dat belangrijker
Ja, ik ben nog steeds aan het fitnessen.
Die gene vergeet dit 5 dagen op rij meerdere weken achter elkaar.
Feitelijk is hij dan een smerige vetvlek.
Best wel knap van je zonder dat je afgeleid bent mijn hele tekst hebt gelezen. Even nog een tip: Bedenk in vervolgens je eigen grap!
Klinkt als iemand met adhd 😋
Dat emoij zegt genoeg. Weet precies wie je bedoelt ;)
Heb je al een nieuwe sportschool gevonden zonder vallende schijven? Leave Me Alone
Ben voorlopig niet van plan om naar een ander sportschool te gaan. Ik word daar als een held ontvangen...niet waar.

Best wel knap van je zonder dat je afgeleid bent mijn hele tekst hebt gelezen.
Ik kan wel wat nu jij nog.

Even nog een tip: Bedenk in vervolgens je eigen grap!
Kan wel zeggen beter goed gejat dan slecht bedacht maar dat zou aanduiden dat ik het een goede grap vond wat vere van het geval is.
Jouw voorbeeld slaat nergens op. Mijne ging over iemand die structureel om de zelfde reden te laat komt. Wat inhoud dat hij gewoon eerder van huis moet.

Als jij elke dag vergeet je koelkast schoon te maken of je doekjes te wassen of noem maar iets op moet je gewoon een schop onder je reet hebben op het gegeven moment want lief vragen werkt dan dus niet he want ach ja ik doe wel mijn best. Nou goedzo hoor mongooltje.

Schwarzeneggertje

Nice gym heb je. Meeste mensen hebben een crossfit fiets maar een motor? Dat is nieuw voor mij. Alleen vraag ik me af hoe je het doet om in conditie te blijven op je motorfiets. Wat ik weet gebruik je alleen je rechterpols om gas te geven (polsen versterken). Remmen indrukken (onderarmen) en je voet (enkels versterken om te schakelen). Niet te vergeten spiegels kijken. (voor je nekspieren). Echt een multitool heb je!

Schwarzeneggertje

Nice gym heb je. Meeste mensen hebben een crossfit fiets maar een motor? Dat is nieuw voor mij. Alleen vraag ik me af hoe je het doet om in conditie te blijven op je motorfiets. Wat ik weet gebruik je alleen je rechterpols om gas te geven (polsen versterken). Remmen indrukken (onderarmen) en je voet (enkels versterken om te schakelen). Niet te vergeten spiegels kijken. (voor je nekspieren). Echt een multitool heb je!
Wat:roflol:? @Camelus?

Ik ben tot conclusie gekomen dat je een kort lontje hebt. Ik werd door jou ( misschien onbewust) gezien als een bedreiging en je werdt boos. Dit is een natuurlijke reactie en een strategie om te ‘overleven’. Iedereen heeft wel een stress volle periode. Laat ik het daar maar op gooien. En over mezelf gesproken: Ik luister goed en ben altijd respectvol naar een ander toe. Mij zie je nooit schelden of iets dergelijks. Ik hou natuurlijk wel van een dolletje. Over en weer moet kunnen.
Mijne ging over iemand die structureel om de zelfde reden te laat komt. Wat inhoud dat hij gewoon eerder van huis moet.
Essentie van het verhaal ging over geloofwaardigheid. Jouw voorbeeld stuurde je de zielige matroos naar huis. Wat dus niet waar is en niet mag. Matrozen mogen structureel falen.

Laatst bewerkt:

Schwarzeneggertje

En kneedown in elke bocht voor de knietjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven