MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.074
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VoorbeeldIemand begint bijvoorbeeld met het klaarmaken van het ontbijt. Pakt de aardbeien en het pak yoghurt. Ziet een een smerige vlekje in de koelkast en wil even een doekje pakken om dat schoon te maken. Brengt vervolgens het vuile doekje naar de wasmand. Ziet daar dat de was eigenlijk gedaan moet worden. Begint vervolgens aan de was. Op dat moment zijn de aardbeien en yoghurt volkomen vergeten. Dat is geen onwil. Feitelijk doe de persoon enorm zijn best om het huishouden goed te runnen.
Genetische afwijking?Voorbeeld
Die gene vergeet dit 5 dagen op rij meerdere weken achter elkaar.
Feitelijk is hij dan een smerige vetvlek.
Ik sluit niks uit.
Wij mensen zijn lopende stoornissen. Iedereen heeft wel iets.Lijkt erop of je een angststoornis hebt, je zit teveel in je hoofd
Wat een doelloos leven.Hmm, je begon heel lief en onschuldig in het begin. Zo te zien ben je snel afgeleid omdat jezelf ook al aangaf dat je halverwege bent gestopt met lezen. Maar dat had ik al door.
Nu kom ik met een voorbeeld:
Iemand begint bijvoorbeeld met het klaarmaken van het ontbijt. Pakt de aardbeien en het pak yoghurt. Ziet een een smerige vlekje in de koelkast en wil even een doekje pakken om dat schoon te maken. Brengt vervolgens het vuile doekje naar de wasmand. Ziet daar dat de was eigenlijk gedaan moet worden. Begint vervolgens aan de was. Op dat moment zijn de aardbeien en yoghurt volkomen vergeten. Dat is geen onwil. Feitelijk doe de persoon enorm zijn best om het huishouden goed te runnen.
Ik misschien? Naar mijn weten mag je hier 24/7 een reactie plaatsen. Tenzij dat het niet mag. Mijn excuses hiervoor.
Ben jij heel intelligent of heb jij hier lang over nagedacht?Een vraagje, is "kont" zo'n typische afko, dat het staat voor Kleurloos Oninteressant Niet Terzakedoend of iets anders?
Klinkt als iemand met adhd 😋Iemand begint bijvoorbeeld met het klaarmaken van het ontbijt. Pakt de aardbeien en het pak yoghurt. Ziet een een smerige vlekje in de koelkast en wil even een doekje pakken om dat schoon te maken. Brengt vervolgens het vuile doekje naar de wasmand. Ziet daar dat de was eigenlijk gedaan moet worden. Begint vervolgens aan de was. Op dat moment zijn de aardbeien en yoghurt volkomen vergeten. Dat is geen onwil. Feitelijk doe de persoon enorm zijn best om het huishouden goed te runnen.
De K kostte moeite, de rest kwam vanzelf.Ben jij heel intelligent of heb jij hier lang over nagedacht?
Ja, ik ben nog steeds aan het fitnessen.Kun je nou fitnessen of niet? Volgens mij is dat belangrijker
Best wel knap van je zonder dat je afgeleid bent mijn hele tekst hebt gelezen. Even nog een tip: Bedenk in vervolgens je eigen grap!Die gene vergeet dit 5 dagen op rij meerdere weken achter elkaar.
Feitelijk is hij dan een smerige vetvlek.
Dat emoij zegt genoeg. Weet precies wie je bedoelt

Ben voorlopig niet van plan om naar een ander sportschool te gaan. Ik word daar als een held ontvangen...niet waar.Heb je al een nieuwe sportschool gevonden zonder vallende schijven? Leave Me Alone
Ik kan wel wat nu jij nog.Best wel knap van je zonder dat je afgeleid bent mijn hele tekst hebt gelezen.
Kan wel zeggen beter goed gejat dan slecht bedacht maar dat zou aanduiden dat ik het een goede grap vond wat vere van het geval is.Even nog een tip: Bedenk in vervolgens je eigen grap!
WatSchwarzeneggertje
Nice gym heb je. Meeste mensen hebben een crossfit fiets maar een motor? Dat is nieuw voor mij. Alleen vraag ik me af hoe je het doet om in conditie te blijven op je motorfiets. Wat ik weet gebruik je alleen je rechterpols om gas te geven (polsen versterken). Remmen indrukken (onderarmen) en je voet (enkels versterken om te schakelen). Niet te vergeten spiegels kijken. (voor je nekspieren). Echt een multitool heb je!
? @Camelus?Ik ben tot conclusie gekomen dat je een kort lontje hebt. Ik werd door jou ( misschien onbewust) gezien als een bedreiging en je werdt boos. Dit is een natuurlijke reactie en een strategie om te ‘overleven’. Iedereen heeft wel een stress volle periode. Laat ik het daar maar op gooien. En over mezelf gesproken: Ik luister goed en ben altijd respectvol naar een ander toe. Mij zie je nooit schelden of iets dergelijks. Ik hou natuurlijk wel van een dolletje. Over en weer moet kunnen.
Essentie van het verhaal ging over geloofwaardigheid. Jouw voorbeeld stuurde je de zielige matroos naar huis. Wat dus niet waar is en niet mag. Matrozen mogen structureel falen.Mijne ging over iemand die structureel om de zelfde reden te laat komt. Wat inhoud dat hij gewoon eerder van huis moet.
En kneedown in elke bocht voor de knietjes!Schwarzeneggertje
Nice gym heb je. Meeste mensen hebben een crossfit fiets maar een motor? Dat is nieuw voor mij. Alleen vraag ik me af hoe je het doet om in conditie te blijven op je motorfiets. Wat ik weet gebruik je alleen je rechterpols om gas te geven (polsen versterken). Remmen indrukken (onderarmen) en je voet (enkels versterken om te schakelen). Niet te vergeten spiegels kijken. (voor je nekspieren). Echt een multitool heb je!