Fitness Seller

Veiligheid sportschool

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Klopt helemaal! Bulken vind ik een vies woord, maar ben nu ook veel aan het eten. Rondom mijn buik heb ik de meeste vet in zitten. Helaas geen V-shape als je dat graag wilt horen. Maar ben wel gespierd waar je bijna u tegen zegt.
Als jij het licht uit moest vinden zaten we nu in het donker.
Ik leef in natuurlijke lichtbronnen zoals de zon en de sterren. Ik heb weinig kunstlicht nodig omdat ik overdag veel leef. 'Savonds gebruik ik olielamp...telt dat ook @Gast 174776?

Je kan het een paar keer zeggen, als er vervolgens niks mee wordt gedaan, ben ik pleiten.
Begrijpelijk! Maar ook weer niet.
Je doet het niet voor je zelf, maar ook voor mede sporters in de gym dat ze veilig kunnen sporten. Dan heb ik het over de situatie dat schijven naar beneden kunnen vallen. Stel dat je zat bent en weg gaat. Aantal weken later gebeurt er een dodelijke ongeluk wat jij had kunnen verkomen? Dat wil je echt niet in je geweten hebben. Kijk, ik doe niet pietluttig over sporttoestellen die zo dicht bijelkaar staan. Wij zijn zelf volwassenen genoeg om in die situaties zo veilig mogelijk te trainen. Als ze hier de eisen niet voldoen dan zoek ik ook wel een ander sportschool. Maar die vallende 20kg pff schijven..dat kan absoluut niet!

Maar die vallende 20kg pff schijven..dat kan absoluut niet!
Nu vallen ze zelfs al? Je verhaal wordt wel steeds ongeloofwaardiger.

Goed. Mocht het waar zijn, dan zou je steun moeten kunnen vinden bij de mensen die je een staande ovatie hebben gegeven.

Ik wil je niet beledigen, maar voor mij klinkt het alsof jij je een beetje hebt laten opjutten.
Ik kreeg zelfs staande ovatie van alle mede sporters binnen. Ik heb het zelf niets van meegekregen omdat gemoedstoestand zo intens was. Kreeg pas later te horen.

Bulken is viessss, gelukkig heb ik een dirty mind!

Jij bent degene die na een jaar radio stilte een blaartrekend kont verhaal op een sport forum knalt. Dus ik weet wel wie er hier aandacht wil. Mij boeide dit niks ben voor de helft van je inleiding al gestopt met lezen namelijk.

Begrijpen lezen kan best moeilijk voor je zijn. Het kan ook zijn dat je naar aandacht snakt. Hier mijn lieverds voor jou.
Attention Please Love GIF by Simian Reflux

Ik heb ook aandacht nodig. Alvast bedankt!

Jij bent degene die na een jaar radio stilte een blaartrekend kont verhaal op een sport forum knalt. Dus ik weet wel wie er hier aandacht wil. Mij boeide dit niks ben voor de helft van je inleiding al gestopt met lezen namelijk.
Een vraagje, is "kont" zo'n typische afko, dat het staat voor Kleurloos Oninteressant Niet Terzakedoend of iets anders?

Een vraagje, is "kont" zo'n typische afko, dat het staat voor Kleurloos Oninteressant Niet Terzakedoend of iets anders?
Nee afko is ook nieuw voor mij, ben niet van de hippe randstad taal a niffo. Maar kan aan de context wel zien wat het is.
Kont verhaal duid aan dat je een lul verhaal ophant en je er geen kut van gelooft.

Voorbeeld.
Matroos: sorry dat ik later ben het was druk bij de poort

Ik: ja mooi kont verhaal je bent elke keer te laat door de poort je gaat maar eerder van huis.

Begrijpelijk! Maar ook weer niet.
Je doet het niet voor je zelf, maar ook voor mede sporters in de gym dat ze veilig kunnen sporten. Dan heb ik het over de situatie dat schijven naar beneden kunnen vallen. Stel dat je zat bent en weg gaat. Aantal weken later gebeurt er een dodelijke ongeluk wat jij had kunnen verkomen? Dat wil je echt niet in je geweten hebben. Kijk, ik doe niet pietluttig over sporttoestellen die zo dicht bijelkaar staan. Wij zijn zelf volwassenen genoeg om in die situaties zo veilig mogelijk te trainen. Als ze hier de eisen niet voldoen dan zoek ik ook wel een ander sportschool. Maar die vallende 20kg pff schijven..dat kan absoluut niet!
Goed verhaal doen we verder niks mee.

Heb je inmiddels al een andere gym ?

Voorbeeld.
Matroos: sorry dat ik later ben het was druk bij de poort

Ik: ja mooi kont verhaal je bent elke keer te laat door de poort je gaat maar eerder van huis.
Een slecht voorbeeld! Best jammer. Je klonk best wel geloofwaardig, maar je hebt geen flauw benul wat je typt. Wist je dat matrozen mogen falen om aan te passen?

Volgende keer even je best doen om iemand te provoceren.

Een slecht voorbeeld! Best jammer. Je klonk best wel geloofwaardig, maar je hebt geen flauw benul wat je typt. Wist je dat matrozen mogen falen om aan te passen?

Jij gaat @Gast 174776 vertellen over matrozen?

"Tijd is tijd" en "niet goed is opnieuw" zijn de regels binnen zo'n bedrijf.

Hier ga ik even voor zitten.
:popcorn2:

Ohjee, je hebt me bang gemaak Mentat. Vergeet het wat ik zei WLB. Liefde

Je dwars geneukte h**ren moeder kut burger. Ga lekker kut verhaaltjes op hangen dat je bang bent voor halters op te tenen jankbal.

Wist je dat matrozen mogen falen om aan te passen?
Wist je dat je gewoon met je lelijke kut bek optijd op je werk mag komen? Het is hier geen open instelling of dagbesteding. Mag wat verwacht worden voor je maandelijkse belediging.

Hoop dat hij daar de volgende keer gewoon je abonnoment opzegt en je op kunt rotten.

Hoop dat hij daar de volgende keer gewoon je abonnoment opzegt en je op kunt rotten.
Hmm, je begon heel lief en onschuldig in het begin. Zo te zien ben je snel afgeleid omdat jezelf ook al aangaf dat je halverwege bent gestopt met lezen. Maar dat had ik al door.

Nu kom ik met een voorbeeld:
Iemand begint bijvoorbeeld met het klaarmaken van het ontbijt. Pakt de aardbeien en het pak yoghurt. Ziet een een smerige vlekje in de koelkast en wil even een doekje pakken om dat schoon te maken. Brengt vervolgens het vuile doekje naar de wasmand. Ziet daar dat de was eigenlijk gedaan moet worden. Begint vervolgens aan de was. Op dat moment zijn de aardbeien en yoghurt volkomen vergeten. Dat is geen onwil. Feitelijk doe de persoon enorm zijn best om het huishouden goed te runnen.
Mag het hopen ja. Wie gaat er nu een rant schrijven om 6 uur 's ochtends.. :D
Ik misschien? Naar mijn weten mag je hier 24/7 een reactie plaatsen. Tenzij dat het niet mag. Mijn excuses hiervoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven