XXL Nutrition

'Ik ben 25 jaar en vind snuiven stoer'

ja scarface is wel THE SHIT daarom ga ik ook met een AK47 allemaal gangsters vermoorden!:hedbang:

Baksteen!

wat een toffe gasten . zeg, zou ik graag eens een snuivfvfvfje mee willen nemen ....

Watser, watser, watser, watser
Watser met jou ouwe? kanker
kanker je staat te spacen
Serieus gek wat praat je met mij man keeeeenker
Je praat maar je weet niet eens watser met jou
Je weet niet eens watser met mij maar watser met jou ouwe
Keenker keenker
mensen zijn aan de crack tegenwoordig, serieus

Ik heb vanavond mn broer vermoord met een kettingzaag.
Vond die handeling zo stoer in Scarface dat ik het wel moest doen.

• Topic Starter Topic Starter
2 weken geleden toevallig naar een optreden van ze geweest. Vond het altijd maar sukkeltjes maar damn wat hadden ze intelligente en vlijmscherpe teksten. Niets dan respect voor de jeugd van tegenwoordig..

Todat de halfwaarde tijd is bereikt en dan veranderd die abstracte toon inclusief messcherpe onliners als een kaartenhuis in elkaar.

Op die momenten maak ik me hier ook altijd uit de voeten door rechtsboven uit te loggen.

Maar goed, niet iedereen kan zich de luxe veroorloven van 7 pakketjes per week.

Todat de halfwaarde tijd is bereikt en dan veranderd die abstracte toon inclusief messcherpe onliners als een kaartenhuis in elkaar.

Op die momenten maak ik me hier ook altijd uit de voeten door rechtsboven uit te loggen.

Maar goed, niet iedereen kan zich de luxe veroorloven van 7 pakketjes per week.

:roflol::roflol::roflol:

moet je niet slapen klusmier

ow daarom ben je de enige hier, ik moet dbb bewaken tot de ochtend tegen spammers

mn dienst zit erop jij neemt het over ik ga pitten

Heb het interview met die knakker gelezen in de Revu, wat een verspilling van bladruimte. Hij probeert ook echt grappig te zijn maar het is van vrij laag niveau wat er uit komt. Toch maar eens mijn opzegging de deur uitsturen, Revu is de laatste sTwisseling bedroevend slecht geworden.

maar wees eerlijk,
die gasten feesten, praten onzin en maken een track in een middag en verdienen daarmee hun geld. Volgends mij zijn de negatieve reacties vooral op basis van afgunst.
Hele ophef over iemand die zich zelf Willie Wartaal noemt en onzin uitkraamt over coke, maar wel aan je pikkie trekken bij de nieuwe pics van iemand die zijn geld probeerd te verdienen met het injecteren van zoveel mogelijk AS. Wie neem je nou serieus?

Stoerrrrr..

Terug
Naar boven