XXL Nutrition

'Ik ben 25 jaar en vind snuiven stoer'

Wel mooi dat bijna iedereen denkt dat hij het serieus meent hahaha

Heb het interview met die knakker gelezen in de Revu, wat een verspilling van bladruimte. Hij probeert ook echt grappig te zijn maar het is van vrij laag niveau wat er uit komt. Toch maar eens mijn opzegging de deur uitsturen, Revu is de laatste sTwisseling bedroevend slecht geworden.
zulke bladen neem je toch ook geen abonnement op......................die lees je GRATIS in de supermarkt!
;):D

Misschien betere coke gebruiken, die kerel lijkt op Bud Spencer...

Stelen, jij gaat naar de hel. En terecht.
ik steel niet!!

ik heb niet de intentie om ze mee te nemen, noch informatie of dergelijke te kopieeren.............ik lees ze alleen, en leg ze daarna netjes weer terug: ik breek niks, scheur niks, maak niks kapot...........dus niemand verplicht mij het te kopen!
:D:p

ach ja ,de neusgaten heeft die er terminste wel voor;):D
en voor de rest zal ik hem niet er zere neus nemen.

whinning isn`t everthing it`s just that losing really sucks

Heb die gasten nog nooit een serieus antwoord zien geven bij een interview en dat zal nu ook wel niet. Als je hier ophef over gaat maken, moet je jezelf afvragen ofdat je niet iets beters met je vakantie kan doen.

Haha inderdaad, en iedereen maar serieus reageren.

ik vond de jvt eerst ook echt helemaal niks, maar die nieuwe cd de machine is echt goed ik hoorde hem bij een vriend van me in de auto echt wel goeie nrs tussen.
voor de rest hebben ze alle 3 ook best wel humor ik heb is zo'n docu van hun gezien op nederland 3 ofzo vorig jaar nou je ligt wel helemaal in een deuk om die gasten vooral die vieze fur.
ja als die willy serieus is over dat snuiven wat ik niet denk dan is dat wel triest maarja.

en ff serieus als je teksten gaat ontleden van artiesten dan denk je heel vaak van wtf.

Maar in tegenstelling tot de uitspraak van Willie Wartaal spreek jij nu gewoon de waarheid.

ik kan ook moeilijk gaan zitten liegen als christen, dat mag niet...........

...........over kinderlijk gedrag produceren op volwassen leeftijd staat niets vermeld in de Bijbel!
:roflol:

Terug
Naar boven