Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat een stel van die mongolenjunks met het verstand van een koe geld verdienen met domme muziek maken is nog veel erger.
zulke bladen neem je toch ook geen abonnement op......................die lees je GRATIS in de supermarkt!Heb het interview met die knakker gelezen in de Revu, wat een verspilling van bladruimte. Hij probeert ook echt grappig te zijn maar het is van vrij laag niveau wat er uit komt. Toch maar eens mijn opzegging de deur uitsturen, Revu is de laatste sTwisseling bedroevend slecht geworden.

zulke bladen neem je toch ook geen abonnement op......................die lees je GRATIS in de supermarkt!
![]()
Ik heb vanavond mn broer vermoord met een kettingzaag.
Vond die handeling zo stoer in Scarface dat ik het wel moest doen.

ik steel niet!!

Heb die gasten nog nooit een serieus antwoord zien geven bij een interview en dat zal nu ook wel niet. Als je hier ophef over gaat maken, moet je jezelf afvragen ofdat je niet iets beters met je vakantie kan doen.

Maar in tegenstelling tot de uitspraak van Willie Wartaal spreek jij nu gewoon de waarheid.