MuscleMeat

Ik ben het zat....

Lekker deadliften of gospel en worship:thumbs:

Hier ook vaak slechte muziek maar ik zet mijn mp3 speler niet vaak op. Ik moet 'm al vrij luid zetten om de muziek in de zaal te overstemmen. Ik wil niet doof worden ;)

Hier dit heb ik ook, heb hem dan wel regelmatig op maar moet mijn oordopjes na 30min noodgedwongen uitdoen om gehoorbeschadiging te voorkomen!!:mad:

Een beetje muziek in die zaal vind ik niet erg maar niet zo hard.

PS. ze hebben bij ons wel z'n beamer hangen en in die clips komen wel vaak erg lekkere wijven voor:p

Door aggresieve muziek krijg ik een soort van adrenaline boost die me tog echt meer kracht geeft.

haha tijdens het lezen dnek ik: k*t tis vrijdag, dus zo weer lekker trainen op the best of the 80's:(. Ik ben vorige week naar voren gelopen om te vragen of ze wat anders willen opzetten, gelukkig was het ok:)

• Topic Starter Topic Starter
niet zeuren, trainen
en er trainen veel sterke gasten in je gym?
wil dat dan zeggen dat die allemaal dezelfde muzieksmaak hebben?
als je zwaar squat benchpress of een dikke deadlift wilt plaatsen gaat dat niet zo makkelijk lukken als je van die nichterige dance shit muziek op hebt, maarja dat begrijp je misschien niet. Ik hoor zoveel gasten praten dat ze die muziek zwaar klote vinden, bovendien hoor je tussen de setjes door de muziek als je wilt of niet en het staat te hard dus een mp3 speler is geen oplossing.

Wie zei top 40 muziek? Spreek alsjeblieft voorjezelf, die onzin luisteren alleen 12 - 16 jarige meisjes die denken dat loverboys van goede trouw zijn:D

ik heb niks te klagen blijkbaar.. vaak hardstyle.. tuurlijk zit er wel eens een dagje wat anders tussen.. maar ach.. boeien..
al draaien ze fransje bauwer.. ik train wel!

Als ik aan me set begin hoor ik die k*t muziek niet eens. Pas als ik weer terug op aarde ben.. boeien.. stap dan weer terug in de rocket voor een next set.

Lekker belangrijk zeg pff.

Hou leuk zijn het zijn als hatebreed door de speakers in mn gym zou knallen...

Die homo / ouwe omaatjes cardio muziek in de sportschool hoe de **** kan iemand daar nou op trainen?! Je kan natuurlijk een mp3 speler opzetten maar dat vind ik alleen tijdens cardio een oplossing. 1 mijn vraag is:wie ergert zich aan die muziek en2 waarom word dit in godsnaam gedraaid in een sportschool waar veel sterke gasten trainen. Ik ga wat cd branden want gelukkig is er 1 zaal waar je eigen muziek op kan hebben mits er geen andere activiteiten plaats vinden.
Natuurlijk zullen er ook uitzonderingen zijn.
lijstje van muziek waarop ik goed kan trainen
Ill Bill - Chasing the Dragon
Ill Bill - Glenwood Project
Ill Bill - The Anatomy Of A School Shooting
limp bizkit - Break Stuff
Limp Bizkit - My genaration
Rammstein - Ich Will
Red Hot Chili Peppers - Around the world
Nas - Hero
Akhenaton & Arsenik & Pit Baccardi - L'Art de la Guerre
Scarface ft. Geto Boys - G-code
DJ Paul Elstak & Rob Gee - Lords Of The Hardschool
DJ Luna - Mindspace
diverse nummers van Prodigy
en natuurlijk Busta Rymes - Break Ya Neck

Als ik die CD moest samenstellen, kwam er uit:

Gorgoroth - Procreating Satan
Gorgoroth - Forces of Satan Storms
Amon Amarth - Bleed for ancient Gods
Amon Amarth - Dragon's flight across the waves
Amon Amarth - Versus the world
Dimmu Borgir - Unorthodox Manifesto

Dan wat trance, is van een lange mix, heb er zelf wat uitgeknipt.
Daarna zou komen:

Angerfist ft Predator - Silent Notes
Angerfist ft Predator - 187
Noise Supressor - Hardcore Junky
G-Town Madness - Come As One
T-Junction & Osiris - Adrenaline Shotz

En nu vraag ik me af he, zou jij dat wat vinden?:D
Denk het niet. Daarom zetten ze maar radio op, is toch nog het meest geaccepteerd.;)

Boeit me niet . Agressieve muziek helpt me niet bij mn psyche-up . Kan me prima opladen zonder lelijke hardcore-'muziek'

ow jeah hij heeft smaak:D death rap

necro
goretex
cage
esham
dark lorus

kon ik die muziek ook maar luisteren in mijn gym

Heb idd zelf ook liever stamp muziek aanstaan terwijl ik train, zeker tijdens thaiboksen.
Als je je eigen meuk wil horen maar geen last wil hebben van draadjes dan koop je toch zo'n bluetooth ding?

http://www.sony.nl/product/nws-a-series/nwz-a829

Douw er van die oplaadbare Sanyo Eneloop batterijen in en je hoeft je ook geen zorgen te maken over dure energie en shit.

ik luister nooit naar de muziek , kwestie van concentratie

Haha ben ik toch tevreden met men good old home gym & stereotje :D:rocker:

dat filmpje beschrijft dbz echt goed :roflol:
260 episodes vol met AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

maar het blijft vet

Terug
Naar boven