Fitness Seller

Ik ben het zat....

ben blij dat ik thuis train :p

• Topic Starter Topic Starter
ow jeah hij heeft smaak:D death rap

necro
goretex
cage
esham
dark lorus

kon ik die muziek ook maar luisteren in mijn gym
ik wilde je carma geven maar het mag weer eens niet???
Thuis trainen zal een oplossing zijn maar heb niet genoeg matriaal maar wel het vermogen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:p

respect voor dbz graag :(

... skyradio .... ja en toen was ik het verdomme een keer zat en ben pleite gegaan bij die sportschool, wat een t*fus ruk tent.

Ik heb dus werkelijk niks te klagen over de muziek in de sportschool. Soms als er 's ochtends van die oude vrouwtjes zijn is de muziek idd wel ruk, maar meestal niet.

Veel Amsterdamse sportscholen hoor je steeds Hip-Hop, precies de muziek waar ik een pleurishekel aan heb.
Waar ik nu train draaien zeveel electrohouse en daar houd ik dus wel weer van, maarre het is wel weer elke dag hetzelfde wat ze dan weer afspelen.

gewoon niet zo zeuren zeg... gedachten op 0 en trainen...

excuusjes zoeken om niet hard te hoeven trainen moet je niet zoeken in muziek... :D :D :D

gewoon niet zo zeuren zeg... gedachten op 0 en trainen...

excuusjes zoeken om niet hard te hoeven trainen moet je niet zoeken in muziek... :D :D :D
Iedereen is anders, ik kan me slecht concentreren zonder muziek.
Harde muziek laat me gewoon net ff wat meer liften.

• Topic Starter Topic Starter
hehehe zullen je buren leuk vinden

die klagen alweer zo een 3 jaar;) Ik kan me niks meer veroorloven want me pa zit te drijgen dat hij die dat setje van me kamer wilt halen:o

Tja ik zal beter kunnen prestreren met goede harde muziek dat hoeft echt geen muziek te zijn die ik prive zal luisteren. Maar sommige snappen dat niet die worden zeker ook niet opgewonden als een mooie dame in de gym is:D

omdat dit muziek is die 90% van de mensen niet lekker vinden en muziek die ze draaien(top40) luistert iedereen

Inderdaad ik moet echt niks van die heavy metal hebben. Ik let trouwens sowieso niet op de muziek als ik bezig ben met mn set.

Terug
Naar boven