ja voor 1 rep mischien dat zegt mij niks , 200 x 8 dan praten we verder, zoals die alexy die presst 200 x 9 ofzoEr zijn er zat die naturel 200 drukken, ook op dit forum.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja voor 1 rep mischien dat zegt mij niks , 200 x 8 dan praten we verder, zoals die alexy die presst 200 x 9 ofzoEr zijn er zat die naturel 200 drukken, ook op dit forum.
ja voor 1 rep mischien dat zegt mij niks , 200 x 8 dan praten we verder, zoals die alexy die presst 200 x 9 ofzo
waar we het hier over hebben.Volgens mij zag ik van jou laatst in een ander topic een klassenfoto voorbij komen TS.
Ik weet precies welke je bedoeltMisschien ben ik niet de enige met dit probleem.
Ik ben van nature best stevig gebouwden doe al 10 jaar bodybuilding zonder anabolen of andere troep, ik eet 4 keer op een dag en ga 3 keer in de week naar de sportschool. Ik ben 27jaar 1.73cm en week 118 kg en druk vrijwel iedereen eruit bij mij op de club laatst 200 kg gebankdrukt!
Waar ik nou niet tegenkan is mensen die denken dat ik aan de anabolen zit en als ik ze vertel dat ik er nooit aangezeten heb me een beetje glazig staan aantekijken ,zo van ... Ja vast...
Hebben meerdere van jullie hier ook last van , zo ja deel het!

als je je daar nog druk om kunt maken moet je misschien je dosis Zyprexa nog wat verhogen
steek jezelf neer [afbeelding niet meer beschikbaar]
Misschien ben ik niet de enige met dit probleem.
Ik ben van nature best stevig gebouwden doe al 10 jaar bodybuilding zonder anabolen of andere troep, ik eet 4 keer op een dag en ga 3 keer in de week naar de sportschool. Ik ben 27jaar 1.73cm en week 118 kg en druk vrijwel iedereen eruit bij mij op de club laatst 200 kg gebankdrukt!
Waar ik nou niet tegenkan is mensen die denken dat ik aan de anabolen zit en als ik ze vertel dat ik er nooit aangezeten heb me een beetje glazig staan aantekijken ,zo van ... Ja vast...
Hebben meerdere van jullie hier ook last van , zo ja deel het!
Face it gast, zie het als een compliment.
---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------
Wel eens gehoord van 3XL op dit forum?Die had volgens mij een 1 RM bank van 205/210.

whahaha
---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------
pics? vid?
gozer, post pics dan staan wij te kwijlen (of niet) en dan is het toch goed?

En gelukkig heeft 3xl in her verleden ook niks gebruikt![]()
Dus je bent niet naturel.Ik heb in 1983 iets gebruikt en m'n 1RM is van 2000/2001. Denk je nu echt dat wat ik in 1983 geddan heb 17/18 jaar later effect heeft gehad.
Be real, ik heb nooit geclaimd natural for life te zijn, maar maar 1 deca-durabolin>deca+sus kuurtje (waar ik uiteindelijk netto niks aan over heb gehouden) heeft echt geen effect op resultaten van 17/18 jaar later.

Haha voor een flat springen. Van een stilstaande trein springen. Je vingers in een leeg stopcontact stoppen. hebben we nog meer?![]()
Face it gast, zie het als een compliment.
---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------
Wel eens gehoord van 3XL op dit forum?Die had volgens mij een 1 RM bank van 205/210.