AndroidHealthClinic

Ik ben het zat!

Volgens mij zag ik van jou laatst in een ander topic een klassenfoto voorbij komen TS.

Jesus, HOUSTON WE'VE GOT A PROBLEM

Misschien ben ik niet de enige met dit probleem.
Ik ben van nature best stevig gebouwden doe al 10 jaar bodybuilding zonder anabolen of andere troep, ik eet 4 keer op een dag en ga 3 keer in de week naar de sportschool. Ik ben 27jaar 1.73cm en week 118 kg en druk vrijwel iedereen eruit bij mij op de club laatst 200 kg gebankdrukt!
Waar ik nou niet tegenkan is mensen die denken dat ik aan de anabolen zit en als ik ze vertel dat ik er nooit aangezeten heb me een beetje glazig staan aantekijken ,zo van ... Ja vast...
Hebben meerdere van jullie hier ook last van , zo ja deel het!

duh, van Zyprexa kom je ook enorm aan dat weet iedereen:D;)

dat je er ook sterk van zou worden verbaasd me wel, dus die 200kg bank moet ik eerst zien voor ik het geloof.

Heb wel eens 2,5 mg tabletje Zyprexa op maar dat is eigenlijk te weinig om wat van te merken, dus verder kan ik weinig ervaringen met je delen. Hoewel lui die beweren te denken dat ik aan de "anabole androgene steroïden">aas zit is al wel eens vertoond, zelfs voor ik aan krachttraining deed dus is het wel weer duidelijk hoeveel verstand die ervan hebben!:rolleyes: als je je daar nog druk om kunt maken moet je misschien je dosis Zyprexa nog wat verhogen:p

Misschien ben ik niet de enige met dit probleem.
Ik ben van nature best stevig gebouwden doe al 10 jaar bodybuilding zonder anabolen of andere troep, ik eet 4 keer op een dag en ga 3 keer in de week naar de sportschool. Ik ben 27jaar 1.73cm en week 118 kg en druk vrijwel iedereen eruit bij mij op de club laatst 200 kg gebankdrukt!
Waar ik nou niet tegenkan is mensen die denken dat ik aan de anabolen zit en als ik ze vertel dat ik er nooit aangezeten heb me een beetje glazig staan aantekijken ,zo van ... Ja vast...
Hebben meerdere van jullie hier ook last van , zo ja deel het!

Vergeet je zyprexa niet te slikken.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Face it gast, zie het als een compliment.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Wel eens gehoord van 3XL op dit forum?:rolleyes: Die had volgens mij een 1 RM bank van 205/210.

3xl is niet natural. maar goed. 200 bank is wel natural te halen

Leuke nickname, heb jou nog genomen. :eyebrow:

Je hoeft je ook niet te verrechtvaardigen dat je nog naturel bent, als de mensen willen denken dat je gebruikt hebt laat ze dat dan gewoon denken big deal.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zit niet aan de Zyprexa vind het alleen leuk klinken vriend.

verkapt....................... :roflol:

2242132459_cfde3e7a6c_o.jpg

whahaha

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

pics? vid?

gozer, post pics dan staan wij te kwijlen (of niet) en dan is het toch goed?

pics!

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

meisjes/vrouwen die zoooooo praten, afknapperrrrr:D

:hitit:

En gelukkig heeft 3xl in her verleden ook niks gebruikt:rolleyes:

Ik heb in 1983 iets gebruikt en m'n 1RM is van 2000/2001. Denk je nu echt dat wat ik in 1983 geddan heb 17/18 jaar later effect heeft gehad.

Be real, ik heb nooit geclaimd natural for life te zijn, maar maar 1 deca+sus kuurtje (waar ik uiteindelijk netto niks aan over heb gehouden) heeft echt geen effect op resultaten van 17/18 jaar later.

200 1x met suit aan zeker?
niet belangrijk.
Hoeveel zou je wegen als je wedstrijd BB deed?
85?
Als die mensen lullen, moet je zeggen bek dicht.

Ik heb in 1983 iets gebruikt en m'n 1RM is van 2000/2001. Denk je nu echt dat wat ik in 1983 geddan heb 17/18 jaar later effect heeft gehad.

Be real, ik heb nooit geclaimd natural for life te zijn, maar maar 1 deca-durabolin>deca+sus kuurtje (waar ik uiteindelijk netto niks aan over heb gehouden) heeft echt geen effect op resultaten van 17/18 jaar later.
Dus je bent niet naturel.
Niet dat je voor mij in een ander dag licht komt ofsow.. :rolleyes:

Haha voor een flat springen. Van een stilstaande trein springen. Je vingers in een leeg stopcontact stoppen. hebben we nog meer?:D

Blijf met je tong aan een ontdooid ijsje plakken en maak me dood met een blij vogeltje..zoiets dergelijks?

Terug
Naar boven