MuscleMeat

Ik ben nieuw op dit forum en ben op zoek naar een aantal profijtvolle tips

Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Goedemiddag allemaal

Ik ben op zoek naar een complete, goede, en sterke halterbank voor thuis. Ervaring met het kopen van zo'n apparaat heb ik niet, vandaar dat ik hulp zoek bij het maken van een keuze.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en er thuis zelf 1 hebben? Dank!

Wat is je budget?

koop een bankje zonder andere opties erop, als leg extension. Dit is bijna altijd rommel, zit in de weg je hebt er niks aan maar betaald er wel voor.
Een halterbank zonder poespas en vanaf 200 euro is bijna altijd wel goed. Verschil is dan dat er een 250kg aan kan en een die heel duur is wel 500kg en er wat stoerder uit ziet.

barbarian multi bench

Ik zocht ook een stevig, verstelbaar bankje zonder veel franjes. Uiteindelijk voor de multi bench van barbarian gekozen en tot nu toe geen spijt van. Bankje is zeer stevig en stabiel. Het is belastbaar tot 400 kg. Prijs/ kwaliteit is volgens mij ook wel ok voor zo'n bankje. Enige nadeel is dat je er geen accesoires op kunt plaatsen. http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-bench/

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel, ik had even goed rond gekeken maar zag dat ze of te duur zijn of goedkoop maar zonder stang en gewichten.

Ik ben deze tegengekomen, maar ik kan niet zien of dit inclusief gewichten is of exclusief. Want volgens mij is deze dezelfde als die staat op de link die Bascross mij heeft gegeven. Lijkt hetzelfde maar prijs verschilt zo'n 130 euro. Vergeef mij voor me vragen, ik ben er eenmaal niet zo wetend over. Ik wil graag iets goeds en sterk aanschaffen zonder er spijt van te krijgen straks.

[Link niet meer beschikbaar]

Als je wat degelijks wilt waar je jaren mee vooruit kan zou ik een losse rack kopen en een losse bank. Hoeveel ruimte heb je? Je zal daar uiteraard nog een halter en schijven bij moeten kopen. Ik zou marktplaats eens een paar weken in de gaten houden. Als je dat nieuw wilt kopen is 400-500 wat krap als je wat degelijks wilt.

Die powertec zal wel zonder halter en schijven zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Wat vinden jullie van deze halterbank. Is dat een goede keuze? Graag jullie eerlijke mening.

http://www.fitness-seller.nl/marbo-verstelbare-halterbank-ms-l004/

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Als je wat degelijks wilt waar je jaren mee vooruit kan zou ik een losse rack kopen en een losse bank. Hoeveel ruimte heb je? Je zal daar uiteraard nog een halter en schijven bij moeten kopen. Ik zou marktplaats eens een paar weken in de gaten houden. Als je dat nieuw wilt kopen is 400-500 wat krap als je wat degelijks wilt.

Die powertec zal wel zonder halter en schijven zijn.

Bedankt voor je advies, de kamer waar ik hem wil plaatsen is zo'n 11 m2.

Terug
Naar boven