Fitness Seller

Ik ben piloot, wat mag ik wel en wat mag ik niet gebruiken?

Hoop wel dat je als piloot betere voeding kirjgt als de passagiers. Want daar ga je niet op groeien op dat kartonnen voedsel.
Heb trouwens ook nooit gehoord dat aze bij een baan op as controleren. Zelfs drugs hoor je zelden, ja in het leger.
 
de onnozelste reacties lees je hier. de ene zegt dat ze er zeker op testen, de andere zegt dat het te duur is. als jullie het niet weten, schrijf dan toch niets. die jongen verwacht een serieus antwoord. een andere onnozelaar beweert dat je op je 23ste geen lijnpiloot kan zijn. tuurlijk zijn er piloten van 23 jaar die met passagiers vliegen. ik weet niet welke bloedtesten ze doen als je vliegt, dus schrijf ik niets ipv een loze veronderstelling die op niets gebaseerd is. topics worden op deze manier altijd naar de kloten geholpen.
Ben ik het wel mee eens. Er word teveel onzin gepost. Aan de andere kant ben ik het wel eens met kritiek over dit soort medicijnen voor piloten. Vergeet niet dat je rustig en geconcentreerd moet kunnen blijven als piloot. Dan moet je natuurlijk geen hoge dosissen aas gaan spuiten of bijv. clenbuterol stacken.
 
Ik vraag me af welk reeel gevaar aas met zich meebrengt in de luchtvaart, het lijkt me dan ook handiger om daar juist niet op te controleren...

Ik vrees geen mensen met aas op achter de stuurknuppel; wel mensen met een arabische achtergrond en zeer radicale geloofsovertuigingen... :D

racistje:rolleyes:

on topic, als lijnpiloot heb je de verantwoordelijkheid over mensenlevens. AAS gebruiken zou dan ook heel onethisch zijn en ronduit misplaatst. Er zijn teveel bijwerkingen om je job op een verantwoorde manier te kn uitoefenen.
Als ik kuur en ik voel me niet in staat ( trillen, agressieve bui, nerveus gedrag of wat dan ook) om te rijden, blijf ik thuis. Ik denk niet dat jij constant kan thuisblijven...
 
Laatst bewerkt:
racistje:rolleyes:

on topic, als lijnpiloot heb je de verantwoordelijkheid over mensenlevens. AAS gebruiken zou dan ook heel onethisch zijn en ronduit misplaatst. Er zijn teveel bijwerkingen om je job op een verantwoorde manier te kn uitoefenen.
Als ik kuur en ik voel me niet in staat ( trillen, agressieve bui, nerveus gedrag of wat dan ook) om te rijden, blijf ik thuis. Ik denk niet dat jij constant kan thuisblijven...

Tja, ik deed er wat flauw over een pagina terug, maar ieder mens is verantwoordelijk voor zn eigen daden.
Ook wij kunnen gekke fatale dingen doen in het verkeer.

Omdat een piloot bij een grove fout meteen 200 mensen de dood in jaagd zou hij het niet moeten doen? :rolleyes:
Waar is de grens?
 
Op m'n laatste vlucht was de piloot ook 22 jaar, echt zo'n kinderstemmetje vanuit de cockpit. Maar dat terzijde. Je moet je niet echt afvragen hoe je je test clean kunt krijgen, maar wel of de verantwoordelijkheid over 180 personen niet in het geding komt.

Stel dat je door bijv. een hartklacht of vochtafdrijving (kortstondig) je bewustzijn verliest, kans is natuurlijk nihil als je gezond bent op die leeftijd en het je eerste kuur is. Maar mocht het je gebeuren, sta je wel op de voorpagina van de New York Times.

Overigens vind ik piloot een beroep waar je gekozen nuchter voor moet zijn, al houdt dit weinig verband met AS gebruik. Het blijven drugs.

Komt beetje op hetzelfde neer als wedstrijd BB'rs die clean moeten testen voor een wedstrijd, zei kunnen je wel helpen.

:D
 
Op m'n laatste vlucht was de piloot ook 22 jaar, echt zo'n kinderstemmetje vanuit de cockpit. Maar dat terzijde. Je moet je niet echt afvragen hoe je je test clean kunt krijgen, maar wel of de verantwoordelijkheid over 180 personen niet in het geding komt.

Stel dat je door bijv. een hartklacht of vochtafdrijving (kortstondig) je bewustzijn verliest, kans is natuurlijk nihil als je gezond bent op die leeftijd en het je eerste kuur is. Maar mocht het je gebeuren, sta je wel op de voorpagina van de New York Times.

Overigens vind ik piloot een beroep waar je gekozen nuchter voor moet zijn, al houdt dit weinig verband met AS gebruik. Het blijven drugs.



:D

BS!
Alsof jij geen grote schade kan aanrichten in je auto onder invloed van aas.


EDIT: ik lees net dat je 16 bent....dus laat je fiets maar in de schuur staan ok?
 
Dit onderwerp roept natuurlijk vele vragen op en discussies. Het veiligste is natuurlijk dat je clean vliegt. Maar we weten niet hoe hij clean is: rustig of onrustig, kalm of eerder nerveus,.... Ik denk dat hij dit voor zich zelf moet uitmaken wat voor hem het beste is en in zijn beroep.
Hij kan natuurlijk ook een heel licht kuurtje nemen waar dat hij niet zoveel sides van heeft en dat na een korte perdiode niet meer op te sporen is in zijn bloed.
Dan is het aan hem om zich te verdiepen in de sticky's en veel te lezen over AAS.

MVG Davy
 
Tja, ik deed er wat flauw over een pagina terug, maar ieder mens is verantwoordelijk voor zn eigen daden.
Ook wij kunnen gekke fatale dingen doen in het verkeer.

Omdat een piloot bij een grove fout meteen 200 mensen de dood in jaagd zou hij het niet moeten doen? :rolleyes:
Waar is de grens?

maus..

marky is al 20 jaar 16 ofzo :P ;)
 
Tja, ik deed er wat flauw over een pagina terug, maar ieder mens is verantwoordelijk voor zn eigen daden.
Ook wij kunnen gekke fatale dingen doen in het verkeer.

Omdat een piloot bij een grove fout meteen 200 mensen de dood in jaagd zou hij het niet moeten doen? :rolleyes:
Waar is de grens?

Daar.
 
Natuurlijk kan iedereen die aan de AAS zit, schade aanrichten aan zijn "onschuldige "medemens.

Maar een piloot is hoe dan ook een vertrouwenspersoon, waaraan passagiers zijn overgeleverd tijdens hun vlucht. Je kan als piloot natuurlijk altijd iets voorhebben, ook zonder aan de AAS te zitten, maar ik blijf erbij dat je in zo'n functie de verantwoordelijkheid moet hebben om de gevaren voor je gezondheid te beperken en de kans op lichamelijke bijwerkingen, eigen aan AAS, niet moet gaan opzoeken.
Tuurlijk is er nog altijd de copiloot maar
1) da's te makkelijk afschuiven van verantwoordelijkheid
2) daar ben je vet mee als dat zn trainingspartner zou zijn die ook aan de AAS zit :o
 
hou toch is op met al jullie gezever. ik zie niet in wat AS met verantwoordelijkheid te maken heeft tov passagiers. van testosteron kun je je beter concentreren, ben je waakzamer enz...
ik ben programmeur en tijdens een kuur werk ik beter en kan ik mij beter concentreren. als ik de berichten lees, ben ik er zeker van dat de meeste die hier van alles zitten te schrijven, nog nooit gekuurd hebben. over wat praten jullie dan? over iets waar jullie geen verstand van hebben. ik kan wel begrijpen dat je niet met insuline moet beginnen prullen omdat je geen hypo's mag hebben. en dat je niet stoned of beschonken achter een stuurknuppel kruipt is ook evident. diabetes wordt alleszins getest. je urine wordt trouwens al op suiker getest om te zien of je geen diabetes hebt als je met een vorkheftruck moet rijden. in Belgie alleszins.
 
Netjes!!!

maus..

Hoe is het mogelijk!!:eek:

marky is al 20 jaar 16 ofzo :P ;)



Ga jij niet over.


Nogmaals, waar is de grens dan?
Vanaf 5 passagiers in een busje en meer???



Natuurlijk kan iedereen die aan de AAS zit, schade aanrichten aan zijn "onschuldige "medemens.

Maar een piloot is hoe dan ook een vertrouwenspersoon, waaraan passagiers zijn overgeleverd tijdens hun vlucht. Je kan als piloot natuurlijk altijd iets voorhebben, ook zonder aan de AAS te zitten, maar ik blijf erbij dat je in zo'n functie de verantwoordelijkheid moet hebben om de gevaren voor je gezondheid te beperken en de kans op lichamelijke bijwerkingen, eigen aan AAS, niet moet gaan opzoeken.
Tuurlijk is er nog altijd de copiloot maar
1) da's te makkelijk afschuiven van verantwoordelijkheid
2) daar ben je vet mee als dat zn trainingspartner zou zijn die ook aan de AAS zit :o

Wijsheid!!

hou toch is op met al jullie gezever. ik zie niet in wat AS met verantwoordelijkheid te maken heeft tov passagiers. van testosteron kun je je beter concentreren, ben je waakzamer enz...
ik ben programmeur en tijdens een kuur werk ik beter en kan ik mij beter concentreren. als ik de berichten lees, ben ik er zeker van dat de meeste die hier van alles zitten te schrijven, nog nooit gekuurd hebben. over wat praten jullie dan? over iets waar jullie geen verstand van hebben. ik kan wel begrijpen dat je niet met insuline moet beginnen prullen omdat je geen hypo's mag hebben. en dat je niet stoned of beschonken achter een stuurknuppel kruipt is ook evident. diabetes wordt alleszins getest. je urine wordt trouwens al op suiker getest om te zien of je geen diabetes hebt als je met een vorkheftruck moet rijden. in Belgie alleszins.
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #35
hey jongen!

ff weer wat posten!

Ik ben idd 23 en vlieg een 767. Ik ben zeer zeker bewust van mijn verantwoording over de passagiers die ik vervoer.
Uiteraard wil ik ook niets gaan gebruiken waarvan ik een aanval ofzo kan krijgen.
Insuline is dus ook zeer zeker uit den boze.

Reacties van mensen met ervaring blijven natuurlijk zeer welkom (ookal weet ik dat er niet veel brede piloten rondlopen ;) )
 
Zie het probleem niet zo. Er vliegen toch altijd 2 piloten mee?
 
hou toch is op met al jullie gezever. ik zie niet in wat AS met verantwoordelijkheid te maken heeft tov passagiers. van testosteron kun je je beter concentreren, ben je waakzamer enz...
ik ben programmeur en tijdens een kuur werk ik beter en kan ik mij beter concentreren. als ik de berichten lees, ben ik er zeker van dat de meeste die hier van alles zitten te schrijven, nog nooit gekuurd hebben. over wat praten jullie dan? over iets waar jullie geen verstand van hebben. ik kan wel begrijpen dat je niet met insuline moet beginnen prullen omdat je geen hypo's mag hebben. en dat je niet stoned of beschonken achter een stuurknuppel kruipt is ook evident. diabetes wordt alleszins getest. je urine wordt trouwens al op suiker getest om te zien of je geen diabetes hebt als je met een vorkheftruck moet rijden. in Belgie alleszins.
Nee, test kan je opvliegerig maken waardoor je geduld verliest, minder tegen stress kan, sneller agressief wordt. Zeker hoge dosissen hebben dit resultaat, weinig zin om dit steeds te blijven ontkennen.

Maar goed, veel hangt af van zijn eigen karakter en de omstandigheden die iets uitlokken. Ook hoeft een normale dosis test gaan problemen op te leveren. Echter zou ik het niet erg vinden moesten deze mensen hier nog strenger op gecontroleerd worden, zeker als ik zelf in zo'n vliegtuig zit.
 
hou toch is op met al jullie gezever. ik zie niet in wat AS met verantwoordelijkheid te maken heeft tov passagiers. van testosteron kun je je beter concentreren, ben je waakzamer enz...
ik ben programmeur en tijdens een kuur werk ik beter en kan ik mij beter concentreren. als ik de berichten lees, ben ik er zeker van dat de meeste die hier van alles zitten te schrijven, nog nooit gekuurd hebben. over wat praten jullie dan? over iets waar jullie geen verstand van hebben. ik kan wel begrijpen dat je niet met insuline moet beginnen prullen omdat je geen hypo's mag hebben. en dat je niet stoned of beschonken achter een stuurknuppel kruipt is ook evident. diabetes wordt alleszins getest. je urine wordt trouwens al op suiker getest om te zien of je geen diabetes hebt als je met een vorkheftruck moet rijden. in Belgie alleszins.

vallen er ook doden als jij (en qa/qc) een bug over het hoofd ziet?
iig leuk om te horen dat er iig nog 1 progammeur op het forum is :D
 
Nee, test kan je opvliegerig maken waardoor je geduld verliest, minder tegen stress kan, sneller agressief wordt. Zeker hoge dosissen hebben dit resultaat, weinig zin om dit steeds te blijven ontkennen.

Maar goed, veel hangt af van zijn eigen karakter en de omstandigheden die iets uitlokken. Ook hoeft een normale dosis test gaan problemen op te leveren. Echter zou ik het niet erg vinden moesten deze mensen hier nog strenger op gecontroleerd worden, zeker als ik zelf in zo'n vliegtuig zit.

Ach, als hij al zo van zichzelf is was dat bij zn opleiding al opgevallen en was ie ook niet piloot geworden.

Mocht ie nu dat soort rare dingen ineens gaan uithalen met een beetje extra test heeft ie altijd nog collegas die m hier op kunnen attenderen.

Ik zie het probleem totaal niet.
 
minder pragmatisch en meer principieel er tegen aan kijken dan ;)
 
Terug
Naar boven