Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik het wel mee eens. Er word teveel onzin gepost. Aan de andere kant ben ik het wel eens met kritiek over dit soort medicijnen voor piloten. Vergeet niet dat je rustig en geconcentreerd moet kunnen blijven als piloot. Dan moet je natuurlijk geen hoge dosissen aas gaan spuiten of bijv. clenbuterol stacken.de onnozelste reacties lees je hier. de ene zegt dat ze er zeker op testen, de andere zegt dat het te duur is. als jullie het niet weten, schrijf dan toch niets. die jongen verwacht een serieus antwoord. een andere onnozelaar beweert dat je op je 23ste geen lijnpiloot kan zijn. tuurlijk zijn er piloten van 23 jaar die met passagiers vliegen. ik weet niet welke bloedtesten ze doen als je vliegt, dus schrijf ik niets ipv een loze veronderstelling die op niets gebaseerd is. topics worden op deze manier altijd naar de kloten geholpen.
Ik vraag me af welk reeel gevaar aas met zich meebrengt in de luchtvaart, het lijkt me dan ook handiger om daar juist niet op te controleren...
Ik vrees geen mensen met aas op achter de stuurknuppel; wel mensen met een arabische achtergrond en zeer radicale geloofsovertuigingen...![]()

Waarom is hij nou weer racist? Er staat toch duidelijk bij:

racistje
on topic, als lijnpiloot heb je de verantwoordelijkheid over mensenlevens. AAS gebruiken zou dan ook heel onethisch zijn en ronduit misplaatst. Er zijn teveel bijwerkingen om je job op een verantwoorde manier te kn uitoefenen.
Als ik kuur en ik voel me niet in staat ( trillen, agressieve bui, nerveus gedrag of wat dan ook) om te rijden, blijf ik thuis. Ik denk niet dat jij constant kan thuisblijven...

Komt beetje op hetzelfde neer als wedstrijd BB'rs die clean moeten testen voor een wedstrijd, zei kunnen je wel helpen.

Op m'n laatste vlucht was de piloot ook 22 jaar, echt zo'n kinderstemmetje vanuit de cockpit. Maar dat terzijde. Je moet je niet echt afvragen hoe je je test clean kunt krijgen, maar wel of de verantwoordelijkheid over 180 personen niet in het geding komt.
Stel dat je door bijv. een hartklacht of vochtafdrijving (kortstondig) je bewustzijn verliest, kans is natuurlijk nihil als je gezond bent op die leeftijd en het je eerste kuur is. Maar mocht het je gebeuren, sta je wel op de voorpagina van de New York Times.
Overigens vind ik piloot een beroep waar je gekozen nuchter voor moet zijn, al houdt dit weinig verband met AS gebruik. Het blijven drugs.
![]()
Tja, ik deed er wat flauw over een pagina terug, maar ieder mens is verantwoordelijk voor zn eigen daden.
Ook wij kunnen gekke fatale dingen doen in het verkeer.
Omdat een piloot bij een grove fout meteen 200 mensen de dood in jaagd zou hij het niet moeten doen?
Waar is de grens?

Tja, ik deed er wat flauw over een pagina terug, maar ieder mens is verantwoordelijk voor zn eigen daden.
Ook wij kunnen gekke fatale dingen doen in het verkeer.
Omdat een piloot bij een grove fout meteen 200 mensen de dood in jaagd zou hij het niet moeten doen?
Waar is de grens?

maus..
Hoe is het mogelijk!!
marky is al 20 jaar 16 ofzo![]()
![]()

Natuurlijk kan iedereen die aan de AAS zit, schade aanrichten aan zijn "onschuldige "medemens.
Maar een piloot is hoe dan ook een vertrouwenspersoon, waaraan passagiers zijn overgeleverd tijdens hun vlucht. Je kan als piloot natuurlijk altijd iets voorhebben, ook zonder aan de AAS te zitten, maar ik blijf erbij dat je in zo'n functie de verantwoordelijkheid moet hebben om de gevaren voor je gezondheid te beperken en de kans op lichamelijke bijwerkingen, eigen aan AAS, niet moet gaan opzoeken.
Tuurlijk is er nog altijd de copiloot maar
1) da's te makkelijk afschuiven van verantwoordelijkheid
2) daar ben je vet mee als dat zn trainingspartner zou zijn die ook aan de AAS zit![]()
hou toch is op met al jullie gezever. ik zie niet in wat AS met verantwoordelijkheid te maken heeft tov passagiers. van testosteron kun je je beter concentreren, ben je waakzamer enz...
ik ben programmeur en tijdens een kuur werk ik beter en kan ik mij beter concentreren. als ik de berichten lees, ben ik er zeker van dat de meeste die hier van alles zitten te schrijven, nog nooit gekuurd hebben. over wat praten jullie dan? over iets waar jullie geen verstand van hebben. ik kan wel begrijpen dat je niet met insuline moet beginnen prullen omdat je geen hypo's mag hebben. en dat je niet stoned of beschonken achter een stuurknuppel kruipt is ook evident. diabetes wordt alleszins getest. je urine wordt trouwens al op suiker getest om te zien of je geen diabetes hebt als je met een vorkheftruck moet rijden. in Belgie alleszins.
)Nee, test kan je opvliegerig maken waardoor je geduld verliest, minder tegen stress kan, sneller agressief wordt. Zeker hoge dosissen hebben dit resultaat, weinig zin om dit steeds te blijven ontkennen.hou toch is op met al jullie gezever. ik zie niet in wat AS met verantwoordelijkheid te maken heeft tov passagiers. van testosteron kun je je beter concentreren, ben je waakzamer enz...
ik ben programmeur en tijdens een kuur werk ik beter en kan ik mij beter concentreren. als ik de berichten lees, ben ik er zeker van dat de meeste die hier van alles zitten te schrijven, nog nooit gekuurd hebben. over wat praten jullie dan? over iets waar jullie geen verstand van hebben. ik kan wel begrijpen dat je niet met insuline moet beginnen prullen omdat je geen hypo's mag hebben. en dat je niet stoned of beschonken achter een stuurknuppel kruipt is ook evident. diabetes wordt alleszins getest. je urine wordt trouwens al op suiker getest om te zien of je geen diabetes hebt als je met een vorkheftruck moet rijden. in Belgie alleszins.
hou toch is op met al jullie gezever. ik zie niet in wat AS met verantwoordelijkheid te maken heeft tov passagiers. van testosteron kun je je beter concentreren, ben je waakzamer enz...

Nee, test kan je opvliegerig maken waardoor je geduld verliest, minder tegen stress kan, sneller agressief wordt. Zeker hoge dosissen hebben dit resultaat, weinig zin om dit steeds te blijven ontkennen.
Maar goed, veel hangt af van zijn eigen karakter en de omstandigheden die iets uitlokken. Ook hoeft een normale dosis test gaan problemen op te leveren. Echter zou ik het niet erg vinden moesten deze mensen hier nog strenger op gecontroleerd worden, zeker als ik zelf in zo'n vliegtuig zit.