MuscleMeat

Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kenjie zei:
21 kg aankomen op 4 maand en dan vragen waarom je niet meer groeit ?

Allez gast komaan ......

Erger vind ik nog dat er anderen zijn die beter zouden moeten weten, samen met hem twijfelen aan de echtheid van z'n producten en een discussie over UG vs HG gaan voeren alsof dat hier het probleem is.

WINSTROLST zei:
En als er al wat in die vials zit van die ug labs. En je groeit er van wie zegt er dan dat het deca is wanneer er op de vial deca staat. Misschien is het wel test of tren. Ik vind het gewoon gevaarlijk sorry.

Gozer.....je weet totaal niet wat er in UG zit en ook niet wat er in je HG zit dus wat lul je nou eigenlijk?

Bij alle2 moet je je verkoper op zn mooie blauwe ogen geloven en neem van mij maar aan dat je veiliger met UG zit dan met HG.....als je het niet WIL begrijpen is het mij ook best maar je maakt jezelf belachelijk met je manier van posten.

@Big'R

Ik vind je een hele fijne gozer maar je begint nu ook soms irri te worden met je kruistocht tegen UG labs...

Als je zo zeker bent van het feit dat UG k*t is waarom had je dan zowiezo geen HG genomen?

En wat ga je zeggen als je je HG kuur ook verkloot?

Ben ik stiekum wel benieuwd naar...;)

ja ok ik geef je gelijk axestream . Maar elmo hoezo zou ik mijn mond moeten houden dan hier op het forum. Je kan het niet altijd beter weten ik ook niet:D

sorry voor mijn totaal off topic geneuzel..

ug = underground lab

maar wat betekent hg??

Kenjie zei:
21 kg aankomen op 4 maand en dan vragen waarom je niet meer groeit ?

Allez gast komaan ......

even lekker off topic gezeik: op 61 kg gaan kuren en nu "nog maar" een armomtrek van 42 cm bezitten na verscheidene kuurtjes. komop kerel, ik ken genoeg mensen die met dat gewicht nog nooit een halter hebben opgehoffen.
Iets zegt mij dat je al meer afkent van verschillende AS, dan van goede voeding en training, nouja its your body.

PS: Hiero ook GG Tren. En. batch 112.

Ik zweet, ben agressief en begin te stinken. Dus 't zit wat mij betreft wel goed. :thumb:

MrJ zei:

Ik zweet, ben agressief en begin te stinken. Dus 't zit wat mij betreft wel goed. :thumb:

Daar heb jij toch geen Tren voor nodig? :D

On-topic, Beachman blijf een jaartje van de AAS af, kijk eens hoever je komt zonder. Ook al zal het nu waarschijnlijk wel iets lastiger worden omdat je zo vroeg begonnen bent met kuren.

Blackadder zei:
even lekker off topic gezeik: op 61 kg gaan kuren en nu "nog maar" een armomtrek van 42 cm bezitten na verscheidene kuurtjes. komop kerel, ik ken genoeg mensen die met dat gewicht nog nooit een halter hebben opgehoffen.
Iets zegt mij dat je al meer afkent van verschillende AS, dan van goede voeding en training, nouja its your body.
42cm zonder ooit een halter te hebben opgehoffen, dan zal ie wel een aardig vet% hebben, mensen moeten eens leren dat gewicht geen hol zegt, ik toon met 85kg zwaarder dan sommigen op 95 en smallen dan anderen op 80 (met dezelfde lengte!) dus wat lullen jullie nou eigenlijk? 42met een vet% van 8 is deftig te noemen, veel wedstrijdatleten komen ook niet aan 50 in wedstrijdshape hoor, en die hebben ook vaak heel wat kuurtjes achter hun kiezen!

hiermee keur ik uiteraard onze beachman zijn kuurgedrag niet goed

Moraal van het verhaal , GG is en blijft een uitstekende UG lab:D

MrJ zei:

Nee joh, dat zit allemaal tussen je oortjes, dat is niet echt, da's een placebo-effect, van tren en test word je niet agressief, da's wetenschapp......toch...? :roflol:

MrJ zei:

En dat stinken wil je zeker ook de tren toeschuiven?? :D

Stelletje topickapers.

We hadden het over het feit dat het vreemd is dat als je al zeker 2 volledige off bent je niet veel meer wint. Niet over mijn persoonlijk hygiene. :mad:

MrJ zei:
We hadden het over het feit dat het vreemd is dat als je al zeker 2 volledige off bent je niet veel meer wint. Niet over mijn persoonlijk hygiene. :mad:

Die is van dezelfde kwaliteit als topicstarter's kennis van endocrinologie:D

Ik snap niet eens dat mensen reageren op zo'n hapsnurker die er dus de ballen vanaf weet. Laat hem lekker gaarkoken.
Eerst zelfmoord plegen en dan spijt hebben.
Dat is wat hij aan het doen is.
Ik spuit dus ik moet groeien.

Het is gewoon een eikel.
Ik woog voordat ik begon met trainen 78 kg. Dat is ongeveer het gemiddelde gewicht van een volwassen man. Hij is krachtsporter, let op zijn voeding en heeft al 3 kuren (of meer) achter de rug.

Nogmaals, het is gewoon een eikel.

@Big'r, kom een keer meetrainen, zal wel eens je training onder de loep nemen, want in de tijd dat je kuurt (3 x) kom ik zelfs gewicht aan!

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Ik snap niet eens dat mensen reageren op zo'n hapsnurker die er dus de ballen vanaf weet. Laat hem lekker gaarkoken.
Eerst zelfmoord plegen en dan spijt hebben.
Dat is wat hij aan het doen is.
Ik spuit dus ik moet groeien.

Het is gewoon een eikel.
Ik woog voordat ik begon met trainen 78 kg. Dat is ongeveer het gemiddelde gewicht van een volwassen man. Hij is krachtsporter, let op zijn voeding en heeft al 3 kuren (of meer) achter de rug.

Nogmaals, het is gewoon een eikel.

@Big'r, kom een keer meetrainen, zal wel eens je training onder de loep nemen, want in de tijd dat je kuurt (3 x) kom ik zelfs gewicht aan!

gozer volgens mij moet je de topic eerst goed lezen dit is pas mijn tweede kuur.
je moet niet gelijk met je oordeel klaar staan eerst de topic goed lezen dan pas reageren.
en dan nog kan dat op een normale manier...

Slotje. :p

beachman zei:
je moet niet gelijk met je oordeel klaar staan eerst de topic goed lezen dan pas reageren.

De meesten hier hebben toch echt hun mening kunnen vormen aan de hand van jouw posts hoor.

Maar speelkwartier is over denk ik. Alles is wel gezegd.

Het enige wat we nu nog kunnen doen is hopen dat je verstandig genoeg bent nu even een flinkte tijd off cycle te gaan en een goede nakuur te gaan gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven