Fitness Seller

Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch vreemd dat het een paar posts geleden nog 83 kg was, daarvoor heb je met je laatste kuur 15 kg gewonnen dus daarvoor was je 83-15 = 68 kg en zoals je zegt heb je al meerdere kuren gehad...!!!

En de rest van de forumlezers lazen ook duidelijk 83 ipv 89 :-D

Big'r bro mooie post !!! :D :D

En als er al wat in die vials zit van die ug labs. En je groeit er van wie zegt er dan dat het deca is wanneer er op de vial deca staat. Misschien is het wel test of tren. Ik vind het gewoon gevaarlijk sorry.

WINSTROLST zei:
En als er al wat in die vials zit van die ug labs. En je groeit er van wie zegt er dan dat het deca is wanneer er op de vial deca staat. Misschien is het wel test of tren. Ik vind het gewoon gevaarlijk sorry.

dan moet je gewoon op de goedheid van ug labs rekenen dat ze je niet voor de zot houden,en het allemaal wel goed met je voorhebbe, :p

je kan natuurlijk in een lab je gear gaan laten testen in de hoop dat je het trugkrijgt en geen pv in je bus krijgt

Wat een hoop heisa weer om niets allemaal.

Beetje jammer dat men niet kan bedenken dat ze niet goed reageren wanneer er vrijwel bijna geen tijd tussen de kuren zit.

Zou mooi wezen.
3 kuren per jaar en je pakt elk jaar ff 30kilo:rolleyes:

Het is natuurlijk ook niet zo dat daar alles op gegooid kan worden want ook GG kan er een keer een klotebatch tussen hebben zitten.

Maar men moet wel reeel blijven.

Het verhaal over Fake UG lijkt me ook een beetje bullshit.
De meeste mensen lijken me tog wel niet zo dom om bij de eerste de beste iets te kopen.
Als jij er voor zorgt dat je leverancier direct of indirect bij Gs of GG of wie dan ook koopt dan zal je nooit Fake krijgen.
En het vinden van zon verkoper lijkt me tegenwoordig tog ook niet zo moeilijk meer:)

Ik snap niet dat jullie het steeds hebben over fakes...dit is zoals uitgelegd zeer onwaarschijnlijk bij onze UGlabs. (Valt niet genoeg op te verdienen en/of je valt snel door de mand en dan ben je nog niet jarig)

Ik haalde het geval van MRP al aan. Die hadden neem ik aan ook niet expres een Turinabol gemaakt die 90% ondergedoseerd was. Toch is dat hetgeen de autoriteiten bij hun lab in beslag hadden genomen. Dit was dus logischerwijs geen fake maar toch een onbehoorlijk produkt. Tja, shit happens...soms gaat er blijkbaar wat mis met de grondstoffen.

ironmike86 zei:
welke hoeveelheden?hoelang?je hoeveelste kuur was dit?hoeveel heb je overgehouden?
srry voor de vragen,ben altijd al geinterseerd geweest in tren :D

Ja, was natuurlijk wel slim geweest als ik de hoeveelheden erbij had vermeld :)

Zie mijn topic in de logboek: "De heerlijke Test&Tren traktatie voor mezelf"

WINSTROLST zei:
Dit risico is nog groter wanneer je voor erkende farmaceutische bedrijven kiest, omdat deze producten op grote schaal gefaked worden in tegenstelling tot UG labs.

Fake UG lijkt me erg onwaarschijnlijk (met als uitzondering British Dragon). Onderdosering is een ander verhaal. Het risico op onder- of overdosering loop je nu eenmaal als je voor UG labs kiest. Dit kun je ook terugzien in labtesten. Maar over een enkele batch kun je weinig zeggen. Je zal maar net die 1 op de 100 treffen die extreem ondergedoseerd is.
Als het merendeel van de BB's goed te spreken is over GG, dan is het erg kortzichtig om aan de hand van ervaringen van een enkele batch GG als rotzooi te omschrijven.
Je moet het maar zo zien dat negativiteit 16x sneller gaat dan positiviteit. Als het wel goed werkt hoor je weing tot niets, er wordt in elk geval niet zoveel ophef over gemaakt.

En niet elk UG lab is hetzelfde. Ik kon voor een spotprijsje aan gear van MAXLABS komen (een Duits UG-merk) maar na het zien van een labtest en de extreme acne-uitslagen van verschillende gebruikers van MAXLABS (onzuiverheid) ga ik liever voor een UG-merk met een betere reputatie.

Waar ik wel heel benieuwd naar ben is een labtest van GG lotnr 112 van test enanthaat en nandrolone decaonaat. Want hoewel ik de mening van de leden hier deel dat de topicstarter onverantwoord en met verkeerde verwachtingen aan een volgende kuur begint, feit blijft dat zowel Big'r als ik op z'n zachtst gezegd ondermaatse resultaten hebben van deze batch:cool:

• Topic Starter Topic Starter
jehmarjeh zei:
Toch vreemd dat het een paar posts geleden nog 83 kg was, daarvoor heb je met je laatste kuur 15 kg gewonnen dus daarvoor was je 83-15 = 68 kg en zoals je zegt heb je al meerdere kuren gehad...!!!

En de rest van de forumlezers lazen ook duidelijk 83 ipv 89 :-D

hey gozer waar maak je je druk om kom naast me op de weegschaal staan als je het niet gelooft...

ik heb ook tren batch 112. ben pas in men tweede week, niet goed deze batch?

Beast N°1 zei:
ik heb ook tren batch 112. ben pas in men tweede week, niet goed deze batch?
Kan je nog weinig over zeggen want het gaat om een ander product, ik neem aan dat je enanthaat hebt? Duurt even voor het inkickt.

Weet je wat gevaarlijk is? Dat jongens zoals jij aan de AAS gaan zonder er ook maar iets van te snappen maar wel overal een mening over hebben. Hou je toch rustig man, lees je voorgaande threads eens door en kom tot de conclusie dat je veel te onervaren bent om nu al je vinger op te steken.

WINSTROLST zei:

beachman zei:
hoi dbb´ers
ik heb tijdje terug spullen van GG gekocht.
het gaat om boldeone teste en tren e.
mijn kuur duurt 10 weken en mijn doseringen zijn als volgt:
bolde 750 mg pw
test e 750 mg pw
tren e 400 mg pw
zit nu op mijn 4 de week.
heb van tevoren veel post gelezen over de positieve reacties van GG.
ik had er dus alle vertrouwen in maar helaas!!!!
ik heb van de kuur tot nu toe niks gemerkt geen gewicht toename niet meer kracht en niet droger geworden het is hetzelfde gebleven zoals het was.
mijn eerdere kuren sloegen meteen aan en merkte ik ook heel veel van.
heb ik nu fake gehad dat idee heb ik zelf wel en zijn er mensen met dit zelfde probleem.

Heb je er al aan gedacht dat je pas 2 weken off bent? Je lichaam lees receptoren zijn nog volledig verzadigd.
Ik vind het helemaal niet vreemd dat er niets met je gebeurd.
Als je voor het eerst in je leven 2 jenevertjes drinkt zul je ongetwijfeld tipsy worden.
Maar als je dit iedere dag doet, zul je op een gegeven moment helemaal niets meer merken van die 2 jenevertjes, gek he?
Dat is wat je fout doet.
Je moet je off periode langer houden, je lichaam kan niet onbeperkt blijven groeien, hoe graag je dat ook wilt.
Anders waren we allemaal binnen een jaar 138 kilo met 7%.
Het is jammer maar ik denk dat dat de oorzaak is kerel.

muaythai zei:
Naar mijn mening horen ze gewoon wit te blijven, want het is toch op oliebasis. Dat kleuren veranderen vind ik eigenlijk wel een beetje raar.
En met zulkde doseringen die jij gebruikt zou je nu toch wel iets moeten merken, dus ik ben bang dat je leverancier fake heeft gelevert.

Dat wit worden ofwel kristaliseren, heb ik ook wel eens gehad met masteron dat waren legalen, en ze werkten prima.
Alleen na de laatste geopend te hebben en 2 keer een ml eruit te hebben gehaald, was het 2 dagen later wit gekristaliseerd.
Had met het vervoer te maken toen het werd gesmokkeld, in een vrachtwagen met ijskoude produkten. Vraag me niet hoe het kan maar het was maar één vial van 5 ml de rest uit het pakje waren gewoon goed.

beachman zei:
hoelang moet ik dan wachten volgens jouw voordat ik echt iets ga merken.

Dat ligt ook weer aan de produkten in je laaste kuur, als je bv sustanon hebt gebruikt zit dat zowiezo nog een maand in je systeem.
Was het een propionaat dan is het na 3 dagen al weer uit je lichaam.
Maar nogmaals 2 weken is wreed tekort, wat je ook gebruikt hebt.
En dat zal je personal trainer zeker moeten weten, ik denk dat hij er ook weinig verstand van heeft.
Verdiep je eens in de materie van anabole steroiden en hun werking, esters, en dergelijke.
Dan zal er een wereld voor je open gaan en zul je ook meteen snappen waarom er nu niets meer met je gebeurd.
Dit is geen kritiek, ik wil je alleen maar iets duidelijk maken.

• Topic Starter Topic Starter
SAHR zei:
Dat ligt ook weer aan de produkten in je laaste kuur, als je bv sustanon hebt gebruikt zit dat zowiezo nog een maand in je systeem.
Was het een propionaat dan is het na 3 dagen al weer uit je lichaam.
Maar nogmaals 2 weken is wreed tekort, wat je ook gebruikt hebt.
En dat zal je personal trainer zeker moeten weten, ik denk dat hij er ook weinig verstand van heeft.
Verdiep je eens in de materie van anabole steroiden en hun werking, esters, en dergelijke.
Dan zal er een wereld voor je open gaan en zul je ook meteen snappen waarom er nu niets meer met je gebeurd.
Dit is geen kritiek, ik wil je alleen maar iets duidelijk maken.

mijn trainer helpt mij bij me voeding en bij het trainen met de aas houd hij zich niet bezig..

beachman zei:
we zullen zien wat ik vast ga houden ben in korte tijd 21 kilo aangekomen vanaf begin van mijn eerste kuur tot nu ruime 4 maanden..
denk je dan dat ik veel gewicht ga verliezen als ik langere tijd stop..

Zeker vriend, 7 a 8 kilo

21 kg aankomen op 4 maand en dan vragen waarom je niet meer groeit ?

Allez gast komaan ......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven