Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WINSTROLST zei:En als er al wat in die vials zit van die ug labs. En je groeit er van wie zegt er dan dat het deca is wanneer er op de vial deca staat. Misschien is het wel test of tren. Ik vind het gewoon gevaarlijk sorry.

ironmike86 zei:welke hoeveelheden?hoelang?je hoeveelste kuur was dit?hoeveel heb je overgehouden?
srry voor de vragen,ben altijd al geinterseerd geweest in tren![]()

Dit risico is nog groter wanneer je voor erkende farmaceutische bedrijven kiest, omdat deze producten op grote schaal gefaked worden in tegenstelling tot UG labs.WINSTROLST zei:En als er al wat in die vials zit van die ug labs. En je groeit er van wie zegt er dan dat het deca is wanneer er op de vial deca staat. Misschien is het wel test of tren. Ik vind het gewoon gevaarlijk sorry.

MrJ zei:

jehmarjeh zei:Toch vreemd dat het een paar posts geleden nog 83 kg was, daarvoor heb je met je laatste kuur 15 kg gewonnen dus daarvoor was je 83-15 = 68 kg en zoals je zegt heb je al meerdere kuren gehad...!!!
En de rest van de forumlezers lazen ook duidelijk 83 ipv 89 :-D
Kan je nog weinig over zeggen want het gaat om een ander product, ik neem aan dat je enanthaat hebt? Duurt even voor het inkickt.Beast N°1 zei:ik heb ook tren batch 112. ben pas in men tweede week, niet goed deze batch?
WINSTROLST zei:En als er al wat in die vials zit van die ug labs. En je groeit er van wie zegt er dan dat het deca is wanneer er op de vial deca staat. Misschien is het wel test of tren. Ik vind het gewoon gevaarlijk sorry.
beachman zei:hoi dbb´ers
ik heb tijdje terug spullen van GG gekocht.
het gaat om boldeone teste en tren e.
mijn kuur duurt 10 weken en mijn doseringen zijn als volgt:
bolde 750 mg pw
test e 750 mg pw
tren e 400 mg pw
zit nu op mijn 4 de week.
heb van tevoren veel post gelezen over de positieve reacties van GG.
ik had er dus alle vertrouwen in maar helaas!!!!
ik heb van de kuur tot nu toe niks gemerkt geen gewicht toename niet meer kracht en niet droger geworden het is hetzelfde gebleven zoals het was.
mijn eerdere kuren sloegen meteen aan en merkte ik ook heel veel van.
heb ik nu fake gehad dat idee heb ik zelf wel en zijn er mensen met dit zelfde probleem.
muaythai zei:Naar mijn mening horen ze gewoon wit te blijven, want het is toch op oliebasis. Dat kleuren veranderen vind ik eigenlijk wel een beetje raar.
En met zulkde doseringen die jij gebruikt zou je nu toch wel iets moeten merken, dus ik ben bang dat je leverancier fake heeft gelevert.
beachman zei:hoelang moet ik dan wachten volgens jouw voordat ik echt iets ga merken.
SAHR zei:Dat ligt ook weer aan de produkten in je laaste kuur, als je bv sustanon hebt gebruikt zit dat zowiezo nog een maand in je systeem.
Was het een propionaat dan is het na 3 dagen al weer uit je lichaam.
Maar nogmaals 2 weken is wreed tekort, wat je ook gebruikt hebt.
En dat zal je personal trainer zeker moeten weten, ik denk dat hij er ook weinig verstand van heeft.
Verdiep je eens in de materie van anabole steroiden en hun werking, esters, en dergelijke.
Dan zal er een wereld voor je open gaan en zul je ook meteen snappen waarom er nu niets meer met je gebeurd.
Dit is geen kritiek, ik wil je alleen maar iets duidelijk maken.
beachman zei:we zullen zien wat ik vast ga houden ben in korte tijd 21 kilo aangekomen vanaf begin van mijn eerste kuur tot nu ruime 4 maanden..
denk je dan dat ik veel gewicht ga verliezen als ik langere tijd stop..
Broekje naar beneden, hier komt de karmaspuit!MrJ zei: