XXL Nutrition

Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hoeveel denk je daarvan vast te houden als je een keertje echt off cycle gaat?

2 weken off is veel te kort. Natuurlijk beinvloed dit je gains!

Ik zou daarom niet direct de gear de schuld geven, voortaan zelf wat beter plannen.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
En hoeveel denk je daarvan vast te houden als je een keertje echt off cycle gaat?

we zullen zien wat ik vast ga houden ben in korte tijd 21 kilo aangekomen vanaf begin van mijn eerste kuur tot nu ruime 4 maanden..
denk je dan dat ik veel gewicht ga verliezen als ik langere tijd stop..

beachman zei:
jij leest niet goed gozer weeg nu voortaan 89 kilo toen ik begon met kuren woog ik 68....

en jij denkt dat 68kg een goed start gewicht is om te kuren ???
dan heb je het goed miss kerel !!!
mensen die al vroeg met kuren beginnen zullen nooit alles er uithalen wat er uit te halen viel
jammer

2hard2die zei:
2 weken off is veel te kort. Natuurlijk beinvloed dit je gains!

Ik zou daarom niet direct de gear de schuld geven, voortaan zelf wat beter plannen.

waarom vertellen de verkopers mij dan dat een maandje rust wel genoeg is????
verkopers praatje:rolleyes:

dat is idd een verkopers praatje je moet zelf beter weten voordat je gaat kuren. door een klein beetje hier rond te lezen had je dat wel geweten.
maar ik denk niet dat het aan jou gear ligt maar aan de time off

stillbuilding zei:
dat is idd een verkopers praatje je moet zelf beter weten voordat je gaat kuren. door een klein beetje hier rond te lezen had je dat wel geweten.
maar ik denk niet dat het aan jou gear ligt maar aan de time off

ik zal jullie advies ook gaan volgen en wat langer gaan stoppen met nu een goede nakuur in ieder geval en dan tegen de zomer aan weer eens een goede kuur nemen dan heb ik toch een aantal maanden flink rust en dan zou het toch wel weer moeten kunnen.
hoeveel maanden rust neem je gemiddeld dan tussen kuren in?

beachman zei:
ik zal jullie advies ook gaan volgen en wat langer gaan stoppen met nu een goede nakuur in ieder geval en dan tegen de zomer aan weer eens een goede kuur nemen dan heb ik toch een aantal maanden flink rust en dan zou het toch wel weer moeten kunnen.

stelregel is time-on =/= time-off
On-time is imho kuur + nakuur

dus minimaal zo'n 14 a 16 weken.

dan kan je 2 kuren per jaar doen, moet genoeg zijn om te knallen dacht ik zo.

ik denk dat je minstens 10 kilo gaat verliezen maarja dat is maar een gokje

WINSTROLST zei:
ik denk dat je minstens 10 kilo gaat verliezen maarja dat is maar een gokje

ik hoop het toch niet dan blijf ik wel flink door eten,,
maar ik houd jullie op de hoogte van wat er gaat gebeuren.
en ik zal me nieuwe pic ook eens op com zetten want ben echt gegroeit vergeleken bij me oude fotos...

beachman zei:
ik hoop het toch niet dan blijf ik wel flink door eten,,
maar ik houd jullie op de hoogte van wat er gaat gebeuren.
en ik zal me nieuwe pic ook eens op com zetten want ben echt gegroeit vergeleken bij me oude fotos...

groeien is natuurlijk niet gek, volgens mij stelde Big'r het ook al dat zelfs als je niet je inname verhoogd en niet trained dat je nog groeit.. ware het niet dat de groei veroorzaakt word door vocht en dat de groei al dan niet van tijdelijke aard is is een ander verhaal.

ga nou maar eerst is een maand of 3 kappen en je lichaam wat rust geven..

en kijk dan maar is verder, maar op deze manier slaat steeds minder aan , en je gunt je lichaam totaal geen rust om te herstellen..

onder de 100kg vvm zou je niet mogen kuren :evil:

beachman zei:

zoals gezegd: time on+pct= time off.

maar laat zeker je bloed controleren tegen die tijd voordat je besluit weer te gaan kuren.

laat je nakuur doorlopen tot je het gevoel hebt weer herstelt te zijn(odol).

-rodge

Smoothmold zei:
@beachman
meerdere kuren gehad. laatste kuur 15 kilo gegained en behouden. Stats 1.83 en 83 kilo :scratch:

Hahaha...volgens mij is zijn kuur toch nog aangeslagen...gisteren was hij 83 kilo, vandaag 89! :D GG Rulesssss

Niet naturel gewonnen spiermassa heeft de eigenschap sneller te verdwijnen als je weer op je normale lichamelijke testwaardes zit.

Je kuurt te kort achter elkaar en dus is je lichaam afhankelijk van grote hoeveelheden test. Je zal dus wel wat gaan verliezen.

Met een goede nakuur, goed trainen moet je de schade beperkt kunnen houden. En voor de volgende keer zou ik wat meer rust nemen dan 1 maand, dat slaat werkelijk waar nergens op. En ik weet dat veel old-school aas-handelaren er zo nog over denken.

erg jammer.

Elmo zei:
En dat er van GG fakes zouden zijn geloof ik geen bal. Als je dat denkt heb je zeker geen inside kennis van de materie (niet alleen aan jou gericht).
Fakes worden gemaakt van bekende merken om te profiteren van naamsbekendheid en hoge marges. En tuurlijk valt het wel na te maken. Dat is het punt ook niet! Als je jij een partij sigaretten zou mogen labellen met illegale wikkels wat zou je dan kieze: Marlboro of een onbekende Pools thuismerk? Norma of GG? Jintropin of GG? Naposim of GG?
Juist

Zoek eerst de fout in je eigen aanpak!

Feit is dat er toch geregeld mensen zijn die totaal niet reageren op de UG labs.
Zoals ik al eerder vermeldde, maak ik me niet zo druk wanneer ik minder gains zou hebben dan de gemiddelde gebruiker.

Wat wordt er hier niet begrepen aan totaal niet reageren? (zowel in massa/kracht als in gevoel/gedrag of zelfs bijwerkingen en vochtwinst).

Of het om fakes gaat weet ik niet. Ik heb geen idee wat er in de vials zit.
Dat is dus ook juist het probleem: Niemand hier kan met enige zekerheid zeggen wat er in de vials zit!

Ik wil alleen laten zien hoe ontzettend simpel het zou zijn voor iemand met slechte bedoelingen om onze UG labs te vervalsen.
Dat wil niet zeggen dat ik "bewijs" heb dat ze worden vervalst.
Ik kijk alleen naar gebruikerservaringen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven