- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:En hoeveel denk je daarvan vast te houden als je een keertje echt off cycle gaat?
beachman zei:jij leest niet goed gozer weeg nu voortaan 89 kilo toen ik begon met kuren woog ik 68....

2hard2die zei:2 weken off is veel te kort. Natuurlijk beinvloed dit je gains!
Ik zou daarom niet direct de gear de schuld geven, voortaan zelf wat beter plannen.
?
stillbuilding zei:dat is idd een verkopers praatje je moet zelf beter weten voordat je gaat kuren. door een klein beetje hier rond te lezen had je dat wel geweten.
maar ik denk niet dat het aan jou gear ligt maar aan de time off
beachman zei:ik zal jullie advies ook gaan volgen en wat langer gaan stoppen met nu een goede nakuur in ieder geval en dan tegen de zomer aan weer eens een goede kuur nemen dan heb ik toch een aantal maanden flink rust en dan zou het toch wel weer moeten kunnen.
hoeveel maanden rust neem je gemiddeld dan tussen kuren in?
WINSTROLST zei:ik denk dat je minstens 10 kilo gaat verliezen maarja dat is maar een gokje
beachman zei:ik hoop het toch niet dan blijf ik wel flink door eten,,
maar ik houd jullie op de hoogte van wat er gaat gebeuren.
en ik zal me nieuwe pic ook eens op com zetten want ben echt gegroeit vergeleken bij me oude fotos...
beachman zei:denk je dan dat ik veel gewicht ga verliezen als ik langere tijd stop..
roxxe zei:

WINSTROLST zei:Ja big'r zo denk ik er ook over, voor mij geen ug btw
beachman zei:ik zal jullie advies ook gaan volgen en wat langer gaan stoppen met nu een goede nakuur in ieder geval en dan tegen de zomer aan weer eens een goede kuur nemen dan heb ik toch een aantal maanden flink rust en dan zou het toch wel weer moeten kunnen.
hoeveel maanden rust neem je gemiddeld dan tussen kuren in?
Smoothmold zei:@beachman
meerdere kuren gehad. laatste kuur 15 kilo gegained en behouden. Stats 1.83 en 83 kilo![]()
GG RulesssssElmo zei:En dat er van GG fakes zouden zijn geloof ik geen bal. Als je dat denkt heb je zeker geen inside kennis van de materie (niet alleen aan jou gericht).
Fakes worden gemaakt van bekende merken om te profiteren van naamsbekendheid en hoge marges. En tuurlijk valt het wel na te maken. Dat is het punt ook niet! Als je jij een partij sigaretten zou mogen labellen met illegale wikkels wat zou je dan kieze: Marlboro of een onbekende Pools thuismerk? Norma of GG? Jintropin of GG? Naposim of GG?
Juist
Zoek eerst de fout in je eigen aanpak!